Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg kommer aldri til å forstå denne absurde greia med at vi sitter å gleder oss over at slike ting skjer. Hva skjer med verden? For å sitere verdens smarteste mann:

 

Lodin

Der Waaaah
Etter all utdritinga han har gjort av seg selv og all den dårlige PRen MS har måttet lide. Han var den som sa at folk som ikke har interbutts kan ta seg et tak og kjøpe en 360.

Han er et offerlam for investorene, de som virkelig betyr noe. Sikkert og de som begynte å rasle med sablene om at de måtte droppe all shitten sin til XONE.

Jeg har sjeldent sett ett bedre eksempel på å trekke sei.
 

Lodin

Der Waaaah
Summer of Arcade starter syvende august. Først ute er Two Brothers som virker lovende om ikke annet enn fordi Starbreeze har mekka det. Følges så av Charlie Murder som forhåpentligvis er ganske River City Rampage. Remaken av Flashback dukker så opp og ser desverre ut som en altfor varm midd. Så til slutt, på 28 august popper paddene opp i TMNT: Out of the Shadows og det ser jo så langt veldig lovende ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En av de som har skrevet/designet (ikke sikker) Two Brothers er også Josef Fares, regissøren og manusforfatteren bak filmer som Jalla Jalla og Kopps. Så det kan jo være artig, aner ikke hvor rå han er på spill.
 

Lodin

Der Waaaah
Killer Instinct ble vist fram på EVO og ikke en eneste pul ble gitt. =D
During the Killer Instinct presentation at EVO 2013, the game was met with a pretty negative reception. Following the Injustice: Gods Among Us Finals, Madcatz and Double Helix came out on stage to do a 3-match presentation of the new and upcoming Killer Instinct game for the Xbox One.

And it wasn’t pretty.

First, I was personally watching the Twitch stream and reading the comments in the chatbox. There were around 98,000 people watching the KI presentation at the time (remember, this is during the EVO Finals), and I can accurately report that mostly (think 95%) everyone in there was tearing the game apart. Comments such as “Get this s*** off the stream” and ”Nobody cares, show Marvel!” and “This looks terrible” were prevalent. Most viewers were blatnatly not impressed. The viewers were also not convinced that the commentators were genuine about their hype, and also felt that the matches were scripted.

Secondly, even worse, the attendees at EVO started chanting “Marvel! Marvel! Marvel!” in the crowd. Translation: “We don’t care for this, get off the stage.” I felt pretty bad for the guys from Double Helix, as it was clear that they heard the chants but had to ignore them and continue their commentary over the game.

And last but not least, after the presentation was over and they were wrapping it up with some details, they dropped that forbidden name: “Xbox One”. The crowd was instantly outraged and boos ensued for quite a long stretch of time. You could tell on the look on the presenters’ faces that they were clearly embarrassed, and you couldn’t help but to feel for them.
Via Erketor på IRC
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg patcha i går. :/ Brukte bare 'flix etterpå (for å se AFV seff). Hva har de tukla med nå? (annet enn ekte penger)
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg måtte kuke med eposten min og verifisere dritet med tekstmelding. Pluss at det tok evigheter å laste ned jævelskapen.

E:
Kjære Marius Lodin Ingvaldsen

Vi har lagt til kr 42,64 på Microsoft-kontoen din, og dine Microsoft Points er trukket tilbake.

Denne endringen vil gjøre det enda enklere for deg å få tilgang til spill, filmer, apper og underholdning i Xbox-butikker og Windows Phone Store ved bruk av din Windows Phone 8!
:yoshi:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Høh. Hos meg virka det bare som en helt standard oppdatering. Vet ikke om jeg tør skru den på nå.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kjørte oppdateringa igår, opplevde det samma som kak. Får fyre den opp etterpå, så får vi se om det er RAEG-verdig eller ei
 

Shinra85

Spillegals effort emo
XBL Content Patch x.xx er den nye Quake 3-motoren til Lodin?
 

Lodin

Der Waaaah
Hrrm, kanskje fordi jeg har skifta maskin. Måtte ihvertfall oppgi telefonnummeret mitt og få en SMS som jeg bekrefta på epost.