Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Gjør som meg - mekk deg en amerikansk konto :eng:
 

Lodin

Der Waaaah
Kinect Party er da den kjedelig navnede oppfølgeren til Double Fine Super Happy Fun Time Theater eller hva det het. Av en eller annen grunn har MS valgt å la det være gratis fram til nyttår. Det inneholder også alt stashet fra det første spillet og er vistnok en av de feteste tinga man kan bruke en Kinect til. Selv dere som ikke har driten bør coppe om det noensinne er mulighet for at dere kjøper kameraet på et senere tidspunkt siden dette ikke PS+. ^^

E: Jepp, det eide. Justin må laste ned og ha liggende klart til multistream.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Gamers should expect to see more advertisements on Xbox Live in the time ahead. Microsoft announced this week that its first wave of NUads (short for "natural user-interface ads"), which rolled out during fall 2012, have been highly successful and additional investment in this space is planned.
http://www.gamespot.com/news/expect-more-xbox-live-ads-6402159


edit:


Durango dev kit spesifikasjoner

CPU:

* x64-arkitektur
* 8 CPU kjerner @ 1.6 GHz
* Hver CPU-tråd har 32 KB L1 instruksjons-mellomlagring og 32 KB L1 data-mellomlagring
* Hver modul per de fire CPU-kjernene har 2 MB L2 mellomlagring som gir totalt 4 MB med L2 mellomlagring
* Hver kjerne har hver sin egen uavhengige maskinvare-tråd uten delte hanlingsressurser
* Hver maskinvare-tråd kan gi to instruksjoner per klokkesyklus


GPU:

* Spesialdesignet D3D11.1 800-MHz GPU
* 12 shader-kjerner som gir totalt 768 tråder
* Maks-ytelse: 1.2 trillion floating-point operasjoner per sekund
* HiFi Natural User Interface (NUI)-sensor alltid aktivert


Lagring og minne:

* 8 GB RAM DDR3 (68 GB/s)
* 32 MB SRAM (ESRAM) (102 GB/s)
* Topp-ytelse kombinert for alt minne: 170 GB/sek.
* Harddisk som standard
* 6x Blu-ray med støtte for 50 GB-plater


Nettverk:

* Gigabit Ethernet
* Wi-Fi og Wi-Fi Direct


Maskinvare-akselerasjon:

* Film-motorer
* Bilde, video og lyd-codecs
* Kinect flerkanals ekko-kansellering-maskinvare

* Kryptografi-motorer for kryptering and dekryptering samt hashing
 
Den neste burken vil kreve konstant internettoppkobling, vil ikke funke med brukte spill (men hva med hele businessmodellen til Gamestop???) og spilla kommer på bluraydisker. Det kommer ny Kinect også så den dritten du har fra før kan du sortere nøye og kaste i plast- og restavfallsdunkene.

http://www.edge-online.com/news/the...hand-games-50gb-blu-ray-discs-and-new-kinect/

Forresten, kanskje det er på tide med en ny Xbox-tråd? Eller en generell Next Gen-tråd?
 

Lodin

Der Waaaah
Ikke all den tid vi kun har bullshit som dette å gå etter. Kaa~nskje de blokker brukte spill, men aldri i verden om den krever konstant online.
 

Lodin

Der Waaaah
Maskina er nærmest garantert å vises fram ja. Major Nelson sin eneste kommentar til PS3-dillet var "lol, annonsere maskin uten å vise den fram da."
Tror uansett ikke de kan måle seg siden dette blir enda mer social, social, synergy og faen.
 
Sony satt en høy standard hva innhold angår. De ga konkret info om maskinvaren, lovnader om forbedring på så og si alle punkter hvor de var svakere enn Xbox sist runde og så viste de masse spill. Synes det var veldig artig å se Sony sin konferanse selv om jeg i ettertid jo innser at jeg ikke er interessert i noen av spillene de viste bortsett fra de jeg vet jeg skal ha på PC.
 
Min ønskeliste:

#1. Kompatibel med alt som eksisterer allerede: XBLA, Xbox Classics, X360 digitale spill, X360 fysiske spill, gamerscore, avatarer, etc.
#2. Kompatibel med nye spill i tillegg.

I prioritert rekkefølge.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#4. Mindre en 36% som får Red Ring of Death
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hett tips: Battleblock Theater på Xbox Live Arcade er stor moro. Laga av The Behemoth, som òg har laga Alien Hominid og Castle Crashers. Verdt å laste ned demoutgåva berre for å høyre forteljaren. Det er min humor, den kan ingen ta frå meg.

 
Er det sånn at alle konsollmakere må miste bakkekontakt eller rote det fullstendig til på noen annen måte når de når sin tredje generasjon på grunn av suksess med sine tidligere generasjoner? Eksempelvis; N64, Saturn, PS3.

EDIT: med andre ord, hvem lager denne generasjons Dreamcast (på godt og ondt)?
 

Lodin

Der Waaaah
Greia er at Nintendo har en warchest (penger et firma allerede har spart opp) som ikke ligner grisen i forhold til hvor Sega var med DC. De blør spenn no jævlig nå og det er kritisk, men bare de får ut et Mario eller Zelda vil ting forhåpentligvis bedre seg. De er i en mye bedre posisjon enn Sony eller EA som faktisk nå blør ut.