Hva Microsoft (og tredjepartsutviklere) har å by på framover

Kilik

Lokal moderator
Nytt Bangai-O like rundt hjørnet til XBLA :best: Link

Fikk lyst til å dra fram Dreamcasten igjen...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Flere godnyheter for oss som liker å skyte ting med kuler. Ikke bare ble Space Invaders Infinity Gene utgitt på XBLA her om dagen (sjekk det ut, seriøst, det er av kroken), men en nyutgivelse av en rimelig obskur, lite kjent og iallfall ikke noe særlig vel ansett greie kalt Radiant Silvergun er også på vei.

Gler mæ. Aldri fått spilt Radiant Silvergun så dette tror jeg blir stor stas.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Noe ny grafikk tydeligvis, så da får vi satse på at det er forskjellig nok til at ikke min kopi av spillet faller nevneverdig i verdi... Ut av bildene ser det ut til at det er basert på konsoll, og ikke arkadeversjonen. (protip: konsollversjonen er den beste)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Med mindre de trykker opp nye eksemplarer av Saturn-utgaven samtidig tror jeg nok ikke eksemplaret ditt faller noe særlig i verdi hos samlerne, nei. Vi som irriterer oss over at gode spill er klin umulig å få tak i på grunn av tullingpriser og sånt kan glede oss til dette, da.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
for en tragedie

Lodin

Der Waaaah
MS mann i england, Stephen McGill sin tur til å herpe og derpe. Bluray er bare ræva og allerede utdatert.
"I think people may have spoken about [Xbox's lack of a Blu-ray drive] originally, but that's long gone," says McGill. "I think people now recognize what a smart decision it was to keep the pricing low, and actually Blu-ray is going to be passed by as a format. People have moved through from DVDs to digital downloads and digital streaming, so we offer full HD 1080p Blu-ray quality streaming instantly, no download, no delay. So, who needs Blu-ray?"
derp

Drauden

SGs kollektive lillebror
Morsomt at han ikke gidder å nevne støtten deres for HD-DVD. derpaherpaflerp

Har den filmstreaminggreia på Xbox kommet til Norge enda?

Jeg har nå prøvd å streame filmer over Zune, og det er ganske lett å se komprimeringen så det utsagnet der bør tas med noen bøtter salt.

Novastrum

Feminist-elitist
Videoleie fra Zune funker over middels, men kvaliteten er ikke i nærheten av BR 1080p.

Netflix funker fjell på PC over hotspot shield, hvis man klarer å proxyfisere kjeksboksen så funker det vel der og (jeg har programmet inne på min amerikanske konto, men får ikke spille av filmer)

Lodin

Der Waaaah
Du å du, Gothic 4 demo på Live. Får vel teste for å se om det er enda et Two Worlds, Risen og Ego Draconis eller om det denne gangen faktisk kan kalles spillbart. :p

E: Det var faktisk overaskende grei kontroll og framerate på det. Sikkert verdt å snappe opp siden det ikke akkurat er flust av wørpergere på konsoll.

Drauden

SGs kollektive lillebror
[yt]iRK7bkGYKps&feature=player_embedded[/yt]

Fikk visst lyst på dette også nå jeg.

lissomedit: Skal Stephen Fry være forteller i LBP2?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Stephen Fry skal være forteller i LBP2. Det blir ikke LBP uten Stephen Fry fårråsiresånn.