Hva Nintendo har å by på framover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Awyeah. Anbefales til sånn ca. absolutt alle. Jeg for min del skal sjekke om det er noe hold i at det finnes på DSiWare.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan jo forsåvidt det, har vært en ørliten pause der.

Lodin

Der Waaaah
Sånn blir 3DS spilla seendes ut. Disse korta kan ta opp til 8 gig, men rykter vil ha det til at Nintendo begrenser størrelsen på spill til 2. Vi får håpe det holder lenge all den tid Link ikke skal prate så mye osv. DS-spiller er forøvrig på max 512 MB med noen ytterst få unntak.

I andre nyheter har Entertainment Weekly (ihvertfall der jeg går for alt mitt siste spillnytt) erklært at Kirby's Epic Yarn er årets desidert verste spill. Argumentasjonen er at det er altfor søtt og koselig. Godt å vite, så trenger vi ikke kaste bort penger på det til neste år. :)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hæ? Har storkost meg i flere timer med Epic Yarn. Kan jo ikke klage på at det er for søtt og ullete, det er jo poenget FFS!

E: Åh, Lodin var sarkastisk.

Kilik

Lokal moderator
Euro-datoer for 1. kvartal:

DS
Ghost Trick: Phantom Detective - 14/1
Kingdom Hearts Re:coded - 14/1
Mario vs. Donkey Kong: Mini-Land Mayhem! - 4/2
Ōkamiden - 18/3
Pokémon Black and White - Spring

Wii
Mario Sports Mix - 28/1
Kirby's Epic Yarn - 25/2
de Blob 2 - 25/3

Ellers merkelig lite info om 3DS-spillene med tanke på at det er under to måneder til japansk lansering. Blir ikke overrasket om launchen blir utsatt...

Lodin

Der Waaaah
19 januar skal Nintendo holde no pressekonferansings\småshow om den og det forventes konkret info da.

Og sånn ellers skal Ghost Trick slippes til iDingser og så det går jeg for på padda.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Er faktisk enig med lodin. Hvis jeg kan få det samme spillet til en lavere pris på større skjerm og forhåpentligvis bedre oppløsning så er jeg på padda selv.

Lodin

Der Waaaah
Coina av en journalist i Blagda så du vet det er et bra ord.

I andre nyheter fortsetter Nintendo å advare mot at babby opp til seks år ikke bør spille i 3D. In before litt som at MS advarer fratbros mot å spille Halo online? :p