Hva Nintendo har å by på framover

Beklager at jeg er litt treg, men hva er "padda"?
Ghost Trick-demoen falt så definitivt i smak, så jeg vil gjerne spille den beste versjonen.
''padda'' = iDritt

Det eplet kommer helt sikkert til å smake jævlig surt og... kanskje ikke med engang, men etter noen timer da du har innsett hva du har kjøpt deg for noe.

Lodin

Der Waaaah
Det man har kjøpt seg er den desidert mest sexy måten å lese haugevis av tegneserier på uten å måtte lempe dem med seg. =D

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg tenkte også alt det der ally, men så feil kan man ta. Har allerede brukt den såpass mye at jeg er fornøyd.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Fordi du innså hva du hadde kjøpt deg nei vent...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jada jada.

Noen som vil ha et tips? Slå på Wii-en din og gå inn på Nintendo Channel (som jeg regner med du har liggende), og velg DS Download Service. Finn fram DS-en og slå den på, så kan du laste ned en demo av Ghost Trick til den og teste en liten bit som viser fram spillet langt bedre enn den web-demoen som ble lagt ut tidligere. Mindre prating og mer snoke rundt og finne kule ting å spøkelsestrikse med.

Vent... Må man ha Wii for å laste ned demoer til DS? :psyduck:

Lodin

Der Waaaah
Nintendo vinner igjen! :yoshi:

Men, de har avslutta avtalen sin med Gamespy. Ikke vet jeg hva de brukte det til, men det blir ihvertfall ikke no i 3DS.

Det blir sikkert Games for Windows Live.

Launch-tittlene til 3DS in da Japan(med priser):

Nintendogs & Cats ¥4,800
Winning Eleven Soccer 3D ¥5,800
Super Street Fighter IV 3D Edition ¥4,800
Samurai Warriors: Chronicle ¥6,090
Puzzle Bobble 3D ¥4,980
Ridge Racer 3D ¥6,090
Battle of the Giants: Dinosaurs 3D ¥5,040
Professor Layton and the Mask of Miracle ¥5,980

http://kotaku.com/5728228/the-ten-3ds-launch-titles-in-japan

Må nok mer til for at jeg skal gidde å kjøpe en 3DS på release, men får håpe de har mer på lager når den skal slippes i Europa. Med mer mener jeg selvfølgelig MGS3DS.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det har vært vesentlige forskjeller på launchtitlene i hhv. Japan, USA og Europa både ang. DS og Wii. Jeg regner med vi får en litt annerledes pose snacks.

Skulle tro at Zelda blir ett av de. Det trengs vel i hvert fall én must-buy tittel utenom kuriositeten for konsollen alene.

Zelda, Street Fighter og Pilotwings er must-buy for min del, veldig spent på Kid Icarus også så klart. Men OOT har eg ikkje spelt på mange år og kun rundet 1 gang, så den gleder eg meg til!

Dvs, kun om den analoge stikka er BRA. Ellers kan heile maskina slutte å eksistere for alt eg bryr meg.

Kilik

Lokal moderator
Spesielt å annonsere et nytt Kirby med tanke på at vi europeere ikke har fått det første ennå.

Ellers enda et nytt Wii spill: Pandora's Tower, JRPG? Uansett er det tvilsomt om det i det hele tatt vil lanseres utenfor Japan...