Hva Nintendo har å by på framover

Lodin

Der Waaaah
I motsetning til updaten PS3 fikk for noen uker siden. Alt den hadde var ny brukeravtale som sier at om man bor i USA og legger inn den updaten har man ikke lenger lov til å saksøke Sony under noen omstendigheter.
 

Lodin

Der Waaaah
Mer da?
Nintendo ™ Mailbox: exchange messages with friends and pass through street Spot Pass. You can even create your own 3D photos and voice recordings along with their messages. Freely available from December 2011.
Nedtelling til en viss mus dukker opp på 3DSen til samtlige av dere. =D Det var jaggu på tide.
 
Synes fortsatt det er litt småsykt at Robin Williams oppkalte datteren sin etter Unnskyld-meg-Prinsesse Zelda. Var ikke hun en bro og retweeted de folka som prøver å få Majora's Mask remade?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Makan til dick som ikke lar guttungen spille Zelda i den forrige reklamen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Makan til dick som ikke lar guttungen spille Zelda i den forrige reklamen.
Nekter å tro at kidden er 10 år, ergo; God familiefar som ikke lar kidden ta slike bestialske valg som å hogge stein. Solid dude, backed hard
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fårråsiresånn så er et hett tips til mine framtidige unger at hvis de ønsker seg en ny spillmaskin, så er det bare å si "Jammen pappa jeg vil spille Zelda!". Min ekvivalent til scenene i ymse feelgood-filmer hvor sønnen kommer angrende hjem til faren, og sier at han ved nærmere ettertanke likevel vil overta familiebedriften. Cue svulmende strykere på soundtracket, slowmo og en far som kjemper mot tårene mens han strekker ut armene og omfavner guttungen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Resultatet blir uansett det samme: Han arver den gamle førstegenerasjons-DS-en min. ^^
 
Førstegenerasjons DS? GBA SP i så fall. Skal man først på DS kreves minst DS Lite!

Men stiller meg bak den. Kvitter meg ikkje med hardware lenger.
 
Første reviews av Skyward Sword har kommet ut av diverse årsaker. Lover veldig godt, med beste Zelda til nå påstander og at vanskelighets graden på de 2 siste bossene overgår alt i serien så langt. Kontrollsystemet roses i skyene osv.

Game Informer 10/10
Edge 10/10
Official Nintendo Mag 98/100
 

demake

Seksuelt godteri
Ffffffff dette spillet blir å eie!