Hva Nintendo har å by på framover

Hvorfor får i det hele tatt vi i Norge med spillene våre sånn Club Nintendo-brosjyre+kode som vi ikke kan bruke
 

Lodin

Der Waaaah
Vi skal ikke egentlig ha med sånne koder, men det hender de dukker opp. Får man dem kan man alltids regge seg på den engelske sida og bruke poenga på ting som ringetoner og wallpapers. Og gratis drittspill i 3D i dette tilfellet.
 

Lodin

Der Waaaah
Restart Steam, Nintendo greide det MS ikke gjorde og fikk ut oppdateringa til 3DSen. Ikke kjempespennende, men nå kan man filme med den i både 2 og 3D. Aner ikke åssen format det lagres i, men vi får se. I Mii plazaen er det ellers masse nytt, bla. blir tilfeldige folk døtta over via interbutts, men de kan desverre ikke brukes i spillene. Om ikke annet er det lettere å skaffe Miier som kan være i bakgrunnen på Mario Karty nå. Jo også er det en ny quest i det derre rollespillet, men den får man bare etter å ha finni alle hattene i det forrige ( :psyduck: ) og noen nye bilder man kan pussle sammen. Så sånn er det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tjoho, gode nyheter. Har samla alt av hatter og puslespill i Mii Plaza, så dette kommer jaggu godt med. Det er ikke så vanskelig forøvrig, bare ta med deg 3DS-en på tur i en måned.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu. Ramla inn intet mindre enn søtten cheevos da jeg spilte litt nå. Ja, og StreetPass Quest 2 er sakene; siden jeg hadde møtt d'herrer Lodin, FilipmedF og Buggz uten å bruke dem i StreetPass Quest før, og siden jeg hadde møtt dem mange ganger tidligere, var de level awesome og skar seg gjennom flere rom. Nå kan du bruke Play Coins til å kjøpe potions mens du slåss, OG du kan kjøpe helter du har møtt før. Ganske ålreit. Fikk ei Yoshi-lue for strevet også. ^^
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo is really doomed!!! :penga:
Shigeru Miyamoto, the man responsible for the creation of iconic franchises like Super Mario Bros. and The Legend of Zelda, is stepping down from his position at Nintendo.

Miyamoto plans to remain with the company, but will no longer act as the Senior Managing Director and General Manager of Nintendo's Entertainment Analysis and Development Division, the large group responsible for much of the company's internal game development.

"I'm not saying that I'm going to retire from game development altogether. What I mean by retiring is, retiring from my current position," Miyamoto told Wired in an interview.
WRYYY
 

Lodin

Der Waaaah
Iwata holdt no japansk pressekonferanse i natt og foruten å avsløre at de ikke printer penger lenger, men håper å gjøre det igjen snart siden 3DSen sitt salg har tatt seg veldig opp hadde de litt annet å komme med.
De har endelig trådd inn i samme verden som Sony og MS når det gjelder online og skal lansere det kreativt navnede Nintendo Network. Der får man da en online profil å spille med og man vil kunne kjøpe fullverdige spill osv. Gleder meg til å finne ut hvilke deler av dette de gimper.
Et nytt Mario er på gang til 3DS. Det blir da i 2D og ender sikkert opp å hete New Super Mario Bros 3D eller no. Forhåpentligvis lar overnevnte nettverk dem mekke no orntlig online 4 player.
WiiU kontrollen har samme tech som det der Skylanders spillet. Det betyr at man kan legge en soppefigur på den og Mario blir stor eller Visakortet sitt så kontoen din blir tom. Det er Nintendo så et eller annet totalt mongo, men jævla artig kommer de til å gjøre med det.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS DEVELOPERS

Dette blir Nintendos PSP, spår det nå.
 

Lodin

Der Waaaah
Nei det er det Vita som er.
Apropos Vita så slippes den i morra. Av en eller annen grunn skal Reggie samtidig holde no pressekonferansings om gudene vet hva, men det skal tilogmed streames over nettet. Det skal da skje klokka 15. Linker til stream bør såklart postes her.
 
Er no streamings på gang her nå. Ikke livestream, så man må se fra starten. Jeg så akkurat på no Kid Icarusings, og det ser dritkjedelig ut.

Edit: Høydepunkt hittil: Uttalen av "Twitter" og "Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance". Jeg tror jeg skrur av nå og heller leser Lodins recap senere...
 
Fikk The Last Story, Limited Edition i posten i dag ^^ Masse greier. Manualen er på 290 sider :O Egentlig 40 da, siden det er 9 forskjellige språk. Steelbook-coveret er nydelig.

Edit: Og jøje meg, soundtracket er i et skikkelig plastcover istedetfor den vanlige pappskiva :eek: