Hva var det folk elska med Samus? At hu var ei dame som holdt kjeft? Prøver ikke forsvare karakteren Team Ninja framstiller henne som (eller den jævla historien de prøver å fortelle), men for meg var Samus bare et visir med kult HUD som jeg kunne utforske Prime-spillene bak : p. At de ikke akkurat naila gameplayet kan jeg dog stille meg 100% bak. Makan til sært design er det lenge siden jeg har vært borti, men desverre ikke på den gode måten. Tungvint, upresist og i lengden ikke noe annet enn frustrerende. Other M var en skivebom og Reggie kommer selvsagt til å bruke det som eksempel på at hardkjernen sier de vil ha spill for dem, men ikke kjøper dem når det kommer til stykke. Samme som han gjorde da ingen kjøpte Dead Space: Extraction (on-rail), The Conduit (ræva) eller Mad World (sært og en smule for japansk?).
Og jeh... spennende var kanskje ikke rette ordet for Donkey Kong, men jeg synes det ser gøy ut!
Og jeh... spennende var kanskje ikke rette ordet for Donkey Kong, men jeg synes det ser gøy ut!