Hva skal du spille i juleferien !

#21
Metroid Prime 2
Radiant Silvergun
Christmas NiGHTS
 
#22
Det blir nok CS:S, HalfLife2, et-eller-annet-spill-jeg-må-ønske-meg-til-jul-men-som-jeg-ikke-vet-hva-skal vær-enda, KingdomHearts muligens, Sims2 (tragiskt, men sant) og bond-bridge (kort spill) med familien.

God Jul... (8dager på forskudd)
 
M

Mako

Gjest
#23
Forhåpendligvis FFXI men det ser ut til at det skal ta litt tid før jeg får visa. Vis ikke det så blir de t vel Morrowind siden det er det jeg spiller nå..
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#26
Skal fullføre Metroid Prime 2: Echoes, og spille Zelda: Minish Cap på GBA mens jeg er hos foreldra mine. Hører det er kort, så jeg drar med meg Mario & Luigi: Superstar Saga også.

Og så må jeg kjøpe meg Prince of Persia: WW.
 
#27
I forhold til dere, så har jeg ingen spill jeg skal/må/vil runne i jula. Familien min ifra Sveits kommer på besøk, så det blir vel bare litt partyspill som Donkey Konga ol.

Kan kanskje hende at jeg bestiller en DS etter julerushen, men bare hvis jeg vinner over 1000 sphenn i flax, eller no.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#30
Øhø. Jeg holder for tiden på med Halo, Halo 2, Return to Castle Wolfenstein, Star Wars: KOTOR (alle disse på Xbox) og GTA: San Andreas (det står vel ikke høyest på prioriteringslista lenger), men jeg har tenkt å legge alle disse på is f.o.m mandag og heller spille Paper Mario 2. Må bare hente GC-en min og skaffe meg en strømomformer.

Er imidlertid veldig tvilsomt at jeg blir ferdig med det før nyttår, siden jeg har to nye jobber jeg må sette meg inn i for tiden. Jeg tror derfor jeg må ta en pause med Spillegal-jobbingen de ukene som er igjen av året.

Jeg hadde dessuten planlagt å gi meg i kast med MGS3, men min NTSC PStwo er forsinket fra DVDBoxOffice. :( Blir nok siste gang jeg kjøper en konsoll derfra.
 
#31
Opprinnelig skrevet av Houseman@16.12.2004, 06.16
Øhø. Jeg holder for tiden på med Halo, Halo 2, Return to Castle Wolfenstein, Star Wars: KOTOR (alle disse på Xbox) og GTA: San Andreas (det står vel ikke høyest på prioriteringslista lenger), men jeg har tenkt å legge alle disse på is f.o.m mandag og heller spille Paper Mario 2. Må bare hente GC-en min og skaffe meg en strømomformer.

Er imidlertid veldig tvilsomt at jeg blir ferdig med det før nyttår, siden jeg har to nye jobber jeg må sette meg inn i for tiden. Jeg tror derfor jeg må ta en pause med Spillegal-jobbingen de ukene som er igjen av året.

Jeg hadde dessuten planlagt å gi meg i kast med MGS3, men min NTSC PStwo er forsinket fra DVDBoxOffice. :( Blir nok siste gang jeg kjøper en konsoll derfra.
149717​
Viss den ikke har blitt sendt, avlyss den og bestill heller fra tbc games det er mitt høyeste råd! Gjore det samme skulle ha ps2 venta i evigheter endte med at dvdboxoffice avlyste bestiling min og skyldte på forlage.
 
#32
Kommer til å Løpe igjennom NWN, NoX, Dugeon Keeper :tommelopp: etter det får jeg se om jeg har økonomi til 1 nytt spille på hylla, tjener ikke så sinnsykt med cash som lærling som jeg trodde :svette:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
I juleferien skal jeg prøve å skrelle gjennom Majora's Mask og Metroid Prime 2. Om jeg får tid, da.
 
#35
Blir nok en blanding av litt og hvert!
Har mange spill jeg ikke har gjort ferdig..
Final Fantasy X og X-2 bla.a
 
#36
Er to dager igjen nå på skolen, har skulket en del (er drittlei) :blunk:

Uansett, jeg kommer nok til å spille:

EverQuest 2
Star Wars Galaxies
Star Wars Jedi Knight III: Jedi Academy
Medal of Honor: Pacific Assault
(Kanskje WoW Final Beta, hvis det kommer i løpet av ferien)
Prince of Persia: Warrior Within
PainKiller
 
#37
Jeg skal endelig få tid til å spille Tales of Symphonia. Forhåpentligvis får jeg fatt på Metroid Prime 2, så det er også med på lista. Og siden jeg akkuratt har fått en liten addiction til Heroes 3, blir det nok mye av det også. Det er et så sinnsykt bra spill.
 
#38
Planen var at jeg skulle spille gjennom Kotor (Xbox) og Metroid Prime 2: Echoes (GC) men vi får se hva jeg får tid til. Får aldri spilt så mye som jeg kunne ønsket. Blir sikkert litt multiplayer spill og (Burnout 3, Halo 2 osv)

:julenissen: :trollmann: :zorro: :cool2:
 
#39
Skal spille Animal Crossing på julaften, og ellers skal jeg spille Baten Kaitos: Eternal Wings and Lost Ocean, Metroid Prime 2: Echoes og Katamari Damacy. Og mulig jeg tar fram Super Mario Bros. 3. Skal ikke se bort ifra at det blir litt online-spilling i FIFA Football 2005, eller hva eXploSer?
 

Kilik

Lokal moderator
#40
Kiliks Prosjekt Juleferie:

SINGLEPLAYER:

Halo 2 (Xbox)
Chronicles of Riddick (Xbox)
Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow 3D (SE K700i)
Half-Life 2 (PC)
Metroid Prime (GC)
Zelda: ALTTP (SNES)

MULTIPLAYER:

Burnout 3 (Xbox)
Halo 2 - co-op (Xbox)
Half-Life 2 (PC)

Ellers har jeg bestemt meg for å finne fram Dreamcast igjen for å vekke gamle minner...