Hva skal du spille i juleferien !

#61
Skulle da egentlig game 3rd strike til de grader... Men det får jeg vel ta igjen en annen gang gitt... :( Ikke noe gaming på meg... En whiskey flaske men... ja...
 
#63
Siden jeg greide å ødlegge GTA: SA, så et ikke funker lenger...så får jeg vel runde halo 2 igjen da....

For de som skulle ha interesse av å vite hvordan jeg greide det(Stunts preformed by a very angry teenager, do NOT try at home!):
Kom til ett eller annet fitteoppdrag på andre øya, der man skulle kjøre race mot hu derre mexico dama som akkurat har dumpa deg og fått seg ny gubbe(som ligner sykt på han fra gta 3), satt å sleit med dette i evigheter, men den jævla fittebilen min bare gikk på taket hele tiden...det endte med at jeg dro til playstationen som stod på høykant..og endte opp med 7 saftige, ferske hakk...
spillet funka, men sleit litt iblandt og endte opp i en evig loop der det stod "Error reading GTA: SA disc" eller no på visse deler av kartet, endte med at den hang seg i bakken på vei opp der hvor oppdraga var, så det var jo kjekt....
Neste jeg gjorde var å kline litt "Disc Repair kit" på cd`en, dette skulle bare klines over hakka, men siden jeg ikke leste det før etterpå, så klinte jeg over hele cd`en...
Jeg lot det tørke, og resultatet ble en ny cd flate med bølger og rusk, bestemte meg for å dra av dette med zalo, vann og dasspapir.
Når dette var gjort, viste det seg at dasspapir+cd ikke er så bra, stappfull av små riper samt de gamle store...og spillet klikker idet jeg går ut av huset jeg save`a i....GØY!
 
#64
Opprinnelig skrevet av Shadar@24.12.2004, 01.52
Star Wars: Knights of the Old Republic - Revenge of the Sith (eller hva faen den udugelige undertittelen egentlig er). Dette skal jeg spille til jeg dør, eller spillet er ferdig. Jeg håper nesten jeg skal dø før det er over, for det er så nydelig, så nydelig ...
153276​
Er det ute allerede? Til PC?

(Tittelen er forresten "The Sith Lords")
 
#65
skal spille maple story, tekken 4 og tag, san andreas, ratchet and clank 2 (må få spilt igjenom det snart) og... ja.. er ikke hos min GC eller PC, så det blir vell ps2 på meg.
 

SHDR

Gullmedlem
#67
Opprinnelig skrevet av Zythius+24.12.2004, 08.55-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@24.12.2004, 01.52
Star Wars: Knights of the Old Republic - Revenge of the Sith (eller hva faen den udugelige undertittelen egentlig er). Dette skal jeg spille til jeg dør, eller spillet er ferdig. Jeg håper nesten jeg skal dø før det er over, for det er så nydelig, så nydelig ...
153276​
Er det ute allerede? Til PC?

(Tittelen er forresten "The Sith Lords")
153466​
[/b]
Ute på Xbox. Riktignok NTSC, men hva har man HDD-mod for? Om du likte det første spillet, så ... åååh. Du vil antakelig tilbe dette. Jeg vet jeg får det til å høres fantastisk ut og jeg vet at det er teit, for da vil dere bare bli skuffet, men det er ikke noe galt med det!
 
#69
Vampire: Bloodlines. Det er tøft, sier jeg! Tøft!

også skal jeg prøve å bli pwna litt av Truls i CSS ... men jeg tør\gidder ikke ennå.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#70
Tenkte på å kjøpe Deception snart, eller så blir det vel PES4 eller GTA: SA. =D
 
#71
Noen som blir med og spille CS:S?
hiv opp serverne dere spiller på, jeg spiller på catchgamer.no serverne hvis noen lurte...
 
#72
Jeg skal spille mye Pirates! og Metroid Prime 2 nå etter julaften, men på Mandag skal jeg ut og kjøpe et PS2 spill, kanskje Killzone tenkte jeg, men vi får se.
Battle for Middle Earth skal også skaffes, men det blir ikke før i Januar.
 
#75
Opprinnelig skrevet av Toz@25.12.2004, 22.50
Noen som blir med og spille CS:S?
hiv opp serverne dere spiller på, jeg spiller på catchgamer.no serverne hvis noen lurte...
153795​
Gama ikke vi CS sammen her om dagen? Jeg tror jeg rocket ekstremt! :kul: