Hva skjer med forsiden?

#2
Ingenting skjer. Det er det som er problemet :O
 
#4
Tror det rettere sagt ikke skjer så mye. Det er synd, for en så flott spillside - vi mangler anmeldelser.
 
#6
Anmeldelser kommer "snart".. :)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Jeg kan bare svare for meg og mitt begrensede bidrag, men for min del skyldes det latskap. Jeg har ikke kommet igang igjen med å skrive omtaler etter nyttår. En og en halv måned med inaktivitet. >_<
 
#9
skjer vel det samme med det nye spillegal, som det gamle.. Blir vel bare forumet...

Jaja...
 
#10
Vel, slik jeg har forstått det har ikke Spillegal fått inn særlig mange pressekopier fra distributører i det siste. Dette er fordi ... ja, nettopp, det er så få oppdateringer for tida. Spillegal har som kjent en låneavtale med Spiderman, så man kan vel ikke bare skylde på distributørene for at det er så få anmeldelser. Uansett ... Det er en rekke distributører vi ikke har hatt særlig mye kontakt med, og per dags dato er heller ikke dette kontakter vi haster med å ta opp.

Det er enkelte mål og planer man har satt seg fore i Spillegalledelsen, og enn så lenge prioriteres disse foran en informasjonsopptrapping på forsiden. Men! Når de nevnte planene en gang blir satt ut i live (forhåpentligvis innen så altfor lang tid), vil sjefene få satt mer fokus på å få flere avtaler med distributører og dermed flere spill, hvilket igjen resulterer i mange flere omtaler, så vel som nyheter og annet spillsnadder.

Tror da i hvert fall det var slik det lå an. :flau:
 
#11
Etter hva jeg har hørt skyldes det hele latskap, som Houseman var så ærlig å innrømme. En haug av spill skal visstnok ligge på vent. Så det er ikke der problemet ligger. Eksempelvis er anmeldelse av Fable "på vei", og det har den vært siden spillet kom ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Jau. Den Fable-omtalen er sånn ca. ferdig, det er bare at etter jul har jeg ikke hatt tid til å sette meg ned og legge ned det arbeidet som gjør at den blir fullkommen. Mulig at jeg har for høye krav til det jeg skriver, men sånn er det nå.
Dette med manglende tid kommer for min del av noe som kalles "jobb" for det aller meste - hadde SG vært jobben min kunne jeg skrevet en artikkel om dagen, minst. Nå er det ikke slik, og da må jeg nesten prioritere jobb og det faktum at jeg er samboer. Sånn er det.
Dette betyr såklart at dere kommer til å få dritmye nytt på SG-siden så fort jeg blir singel og arbeidsledig igjen. ;)
 
#13
Også har det vel også at det var mange nyhetskribenter som ble sparket fra siden fordi de bidro med så og si ingenting. Synes vel egentlig at på det grunnlaget jeg og de andre som var nyhetskribenter ved lansering av "nye" Spillegal, burde egentlig alle skribentene bli fratatt sine stillinger.

Topp 10 på forsiden er nå topp 3, så jeg synes dere bør få til noen til å anmelde noen spill før den topp 10 lista blir til topp 0.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Det skal vi. :)
 
#18
Vi kan hvertfall trøste oss med forumet. Hadde Gamer sluppet opp for omtaler, så hadde de ikke hatt en ting. Vi har forumet, det beste norske. Her er det ikke noe Battlefield.no-forum, der det er fullt av diverse medlemmer som såvidt kan skrive. Jeg synes at SG er koselig, som en liten by på landet - alle kjenner hverandre.

Stå på, gutta.