Hva skjer med SG?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#21
Synes forumet ble en smule kjedelig og upersonlig... Men det blir det vel forandring på? Jeg var også en av dem som likte det grå designet...
 
#24
=)

Jeg likte faktisk denne bedre enn den grå, aldri likt mørke farger, om det da ikke brukes for å skape kontrast - men det gamle ble bare for mørkt og for kjedelig.

:julenissen:
 
#25
Det er fine knapper på default-skinnet her, og blåfargen matcher avataren min noe overdådig, men få tilbake SG-skinnet folkens, det er nok hakket over. :)
 
#26
Kan jo faktisk la SG-designet være basis, men som et tilleggsdesign, altså at medlemmene selv kan velge mellom Standard Invision (hodepine) og Spillegal-designet.
Da kan de som vil ha det lyst (og få hodepine) få oppfylt sitt ønske, og de som liker det mørkt (og ikke få hodepine) kan kose seg med det.
 
#27
....Ta en titt på en av nedtrekksmenyene på bunn av siden.

:doh:

<_<
 
#29
føles som jeg har kjørt i en mørk tunnel uten belysning i mange, mange mil for så plutselig å vende en sving å få sola midt i trynet.

okey, det går bedre hvis dere tar på dere solbriller folkens, da blir forumet mye behageligere på øynene igjen.
 
#30
Opprinnelig skrevet av Skoen@23.11.2004, 12.08
De jobber med saken, Ulven.
Sist oppdatering var det faktisk jeg som jobbet med designet.
Så Get-Lost sjæl.
139602​
Siste oppdatering bare endra du litt på noe av det jeg hadde gjort, fordi jeg skulle på ferie. Så Get-Lost sjæl.
 
#33
<_<
 
#34
<_<!
 
#36
<_<
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#40
"Benny, get the mods! We've got a live one here!"
 
Status
Stengt for ytterligere svar.