Hva slags spill spiller du?

Jeg lurte på om ossen spill folk spiller så det ville vert fint om dere ville fylle ut denne undersøkelsen.(skolepro.)

Spørsmål 1.
Ossen type spill spiller du mest :ehm...: (Er det noe jeg har glemt å skrive på av spill typer så er det baer å si ifra.)
1)Adventure
2)Strategi
3)Action
4)Bilsport
5)sport

Spørsmål 2.
Hvilket spill syns du er deet beste som er lagd :ehm...:

Spørsmål 3.
Hvor mye spiller du i uka :radioaktiv: :ehm...:

Jeg lurte på om ossen spill folk spiller så det ville vert fint om dere ville fylle ut denne undersøkelsen.(skolepro.)

Spørsmål 1.
Ossen type spill spiller du mest :ehm...: (Er det noe jeg har glemt å skrive på av spill typer så er det baer å si ifra.)
1)Adventure
2)Strategi
3)Action
4)Bilsport
5)sport

Spørsmål 2.
Hvilket spill syns du er deet beste som er lagd :ehm...:

Spørsmål 3.
Hvor mye spiller du i uka :radioaktiv: :ehm...:
[/b]
1:
Jeg spiller spill fra alle sjangre, men sport og action er nok det jeg bruker mest tid på nå for tiden.

2:
Umulig å si, det forandrer seg fra dag til dag, men FF7, HL2 og det nye Shadow of the Colossus er blant mine favoritter.

3:
ca. 5-6 timer er vel det normale timetallet mitt pr. uke.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
1. Foretrekker mest adventure-spill av typen utforsk, få nytt utstyr, redd verden, men jeg er ikke fremmed for et og annet actionspill (selv om jeg suger i twitch-actionspill).

2. Umulig å velge ett, men Zelda- og Metroid-seriene havner høyt oppe.

3. Blir vel rundt 3-4 timer med mindre jeg spiller noe som virkelig fenger.

1. Fighting går det mest i, deretter RPG og random adventure/fps.

2. Vet ikke, men FFVII er veldig høyt opp på listen. Kommer faktisk ikke på andre nå, men det er mange der.

3. Varierer totalt. Kan være fra 2 timer til mange timer.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
1. Egentlig alt, såsant det er bra. Twitch action er alltids fun for et lite kick. Et godt RPG Yarn fungerer noen ganger. Bilspil er jeg rimelig flink i, sånn generellt. Good old Beat ´em ups er alltids fint (God of War). Pro Evo Soccer er fantastisk detaljert, selvom jeg driter langt i fotball. Alt i alt; alt mulig. Egentlig ingen preferanser.

2. Øyh! Det jeg har brukt mest tid på, sånn jevnt over er vel World of Warcraft, Counter-Strike, Championship Manager og Baldurs Gate 2 av nyere ting (men dette betyr vel mer addiction enn kvalitet, i mange av tilfellene). Eller så er vel det beste spillet jeg har spilt Sjakk, fantastisk, dypt og spennende. Unikt og umulig å mestre. (ikke kødd).

3. Nå... tja 4 - 5 timer per dag. Translates into = rundt 30 timer i uka. Kanskje litt for mye, men jeg har hverken jobb eller andre store ting å drive med (sett fra at jeg flytter =D)

1. Spilte det meste før, men så gikk jeg lei, så begynte jeg å danse litt DDR, som er et spill i tillegg til at det er en dans (offisiell idrett i Norge faktisk). Akkurat nå har jeg fått tilbake spillegleden via Adventure-spill.

2. Har ingen formening om den saken.

3. Vanligvis 0-1 time, men akkurat denne uken og kanskje tiden fremover går det rundt 10 timer med til spilling.

1. Spiller egentlig alt bortsett fra spill som prøver å være realistiske (altså en del sportspill, racingspill, diverse snikespill og FPSer)i. Adventure er nok den sjangeren jeg liker best og spiller mest, tror jeg. :confused:

2. Blir det veldig feil av meg å tolke dette spørsmålet som "hva er ditt favorittspill"? Isåfall blir det nok Zelda: A link to the past.

3. Rundt 2-5 timer.

1. Må vel være partyspill. Nå er min definisjon på partyspill ganske løs, så her snakker vi alt fra Halo 2 til Mario Party - så la oss si actionspill (eller multiplayerspill, hvis du hadde planer om å sette det som alternativ).

2. Læt mi siii ... Super Mario 64.

3. Nå for tiden spiller jeg vel ganske ofte - har mange spill der brorparten har til gode å bli rundet. Ca. 25-30 timer i uka, tenker jeg.

1. RPG, min favorittsjanger. Har egentlig ikke spilt så mye RPG's tidligere, men har etterhvert oppdaget sjangeren. RGG har jo nesten ikke utviklet seg en milimeter siden D&D, men jeg liker de fordet. Partyspill liker jeg også, ingenting er som et slag Super Smask Bros. Melee.

2. Supper Marrio Worrld!

3. Har jeg egentilg ikke tenkt noe over, men etter litt grubling kom jeg frem til 4-7 timer om dagen.

oma

Village Drunk
1. Tekken er det som blir spilt mest i min omgangskrets, ellers spiller jeg ofte spill med en historie som fenger (kan vel være det meste) eller spill som er tøffe å spille (DMC feks) også koselige coop spill som baldursgate (ps2) og champions of norrat (ps2)

2. favoritt spill? taj, DMC kommer høyt opp hvertfall..

3. spiller rundt 5 timer til sammen i ukedagene (++) og i helgene kan det komme opp i rundt 10 timer bare da

1) Det går vel mest i rollespill, men ellers så er det vel egentlig det meste.
2) Sliter med å bare skrive ett spill, men hvis det er noe som heller litt mer opp enn de andre. Så er det The Elder Scrolls 3: Morrowind
3) 7-9 timer hverdag.... <_< Legg på et par ekstra timer i helgene.

1. Rolle spill for det meste, men spiller mye adventure spill også. og litt action.

2. FF7

3.fra 10-35 timer i uka. spørst om jeg er hekta på det eller ikke.

Spørsmål 1.
Spiller i grunnen det aller, aller meste, men må jeg velge en så blir det nok FPS/Action.

Spørsmål 2.
Halo: Combat Evolved (Xbox). Ta en titt på profilen min for å se begrunnelse.

Spørsmål 3.
På en gjennomsnittlig uke vil jeg anta mellom 10-15 timer går med til spilling. Av og til mer, og noen ganger mindre. Blir fort et par-tre timer for dag.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Spilltype jeg spiller mest:
Det må nesten bli 6) Rollespill nå for tida (World of Warcraft ikke minst), men jevnt over har jeg gått innom nesten alle spillsjangre. Jeg synes heller ikke så mye om spill som prøver å være ultrarealistiske, som f.eks. Gran Turismo. Hipp hurra for spill som Ikaruga, Viewtiful Joe og Smash Bros.

Besteste spill i hele verden:
Jeg klarer egentlig ikke legge knapp på ett spill, siden det flere jeg liker å trykke til mitt hjerte i flere sjangere, men Transport Tycoon Deluxe, Metroid Prime og Super Smash Bros Melee er tre jeg setter veldig høyt.

Hvor mye spiller jeg i uka:
Altfor mye, spess med tanke på at jeg studerer og sitter i styret for studentkroa i byen, men det går gjerne en to-tre timer dagen, mer i helgene.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
1: Allslags unntatt seriøse simulatorer og seriøse sportsspill. Unntak: WW2-flyspill som IL/2-Sturmovik og Overlord samt golf- og tennisspill (i praksis bare Top Spin og Links 2004, samt Mario Golf).
2: Darwinia, Deus Ex, Thief 3.
3: Øh... 3-8 timer, tenker jeg. Har en del annet å drive med så da blir det ikke så mye tid igjen til spill. :p

Jeg spiller mest sportsspill tror jeg. Akkuratt nå går det i Football Manager 2006, og det er ikke sjeldent det foregår en Fifa-turnering hos noen venner og lignende. Slikt er rimelig gøy. Er veldig sjeldent jeg spiller spill alene, bortsett fra spill på 123spill.no eller andre slike småspill. Må enten en onlinefunksjon eller 2-3-4-player til for at jeg skal bli fristet til å spille nå for tiden. Uansett. Hvis det ikke skal være sportsspill (..som kan bli litt VEL ensformig i lengden) havner valget på actionspill, vil jeg tro.

D

Deleted member 91

Gjest
1) Spiller en del FPS-er, gjerne med venner, og diverse "actionspill". Jet Set Radio Future, Alien Hominid og Mashed er alle prima eksempler. Det hender også at jeg spiller noen bilspill, men det er da aldri "realistiske" bilspill som Gran Turismo og Forza Motorsport, men heller arkade-racere som Burnout 2 og Ridge Racer. Jeg spiller så og si aldri rollespill, mest fordi jeg syns det er fantastisk kjedelig. Nesten det samme med strategispill; jeg liker mye bedre å være i kontroll over selv enn å gi ordre til karakterer og tropper. Kan kanskje si at Advance Wars-serien er unntaket. I tillegg har jeg fått en voksende interesse i puzzle-spill, da især på håndholdt format, som f.eks Zoo Keeper på Nintendo DS.

Men jeg vil nok si at jeg spiller actionspill mest, ja.

2) Jeg har flere favoritter, deriblant Metal Gear Solid til PS1 og Advance Wars: Dual Strike til DS, men om jeg må velge må jeg nok si Halo 2, simpelten fordi det overgår nesten alle andre FPS-er jeg har prøvd før. Det har en veldig engasjerende singleplayer (til tross for litt klumsete leveldesign til tider), og en av tidenes beste multiplayermodus. Spillet er bare så gjennomført, balansert og jeg blir nesten aldri lei det. Skal nevnes at Mashed: Fully Loaded også er på lista, om bare fordi det er så evig genialt på Polar Wharf med tre venner. :forelsket:

3) Det varierer stort. Nå i det siste har jeg spilt mye mer enn jeg har gjort på flere måneder, og tør tippe det er oppe i rundt åtte timer i uka. Det er mest fordi jeg har blitt hekta på Jet Set Radio Future igjen, og fordi jeg stadig spiller Advance Wars med venner på skolen. Jeg regner med at det blir en del spilling når Grand Theft Auto: Liberty City Stories kommer ut i Europa også. Hmmm.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
1) Actionspill er vel fellesbetegnelsen på de spillene jeg spiller. Dessuten er jeg veldig glad i tradisjonelle plattformspill, som f.eks. Super Mario Bros.-spillene. Jeg spiller ikke sportsspill, ikke bilspill, ikke fightingspill, omtrent ikke RPG-spill og ikke strategispill. Men jeg har en ganske mainstream spillsmak. At jeg ikke spiller RPG-spill er f.eks. ikke noe hinder for å sette seg ned med Paper Mario.

2) Resident Evil-spillene har gitt meg mest glede, og skal jeg velge ett av dem .... så blir svaret Resident Evil 2.

3) Fem timer i uka i gjennomsnitt. Men spillinteressen går i bølger, så det som drar opp snittet er de periodene hvor jeg er hektet på et spill og spiller flere timer om dagen.

D

Deleted member 91

Gjest
1. MMORPG og FPS.

2. Super Mario Bros 3., hva ellers?

3. Jo... 10 timer.. kanskje.
[/b]
Flere sånne innlegg, folkens. Det er ikke nok at emnet er satt opp til å være et listeemne, nå må dere faenmeg gi dere med utdyping og forklaring her også.