Hva som helst av Nintendo-varer

#1
Hei alle sammen.

Her er greia:
Jeg har jobbet for Bergsala(den norske nintendoimportøren) ved et par anledninger nå. Jeg får godtgjørelse i form av spill. Nå har jeg en del credits til overs. Jeg har dermed ca 2200 kroner i nintendovarer til rabattert pris som jeg gjerne vil selge videre, så hvis noen har lyst på noe er det bare å skrike ut, hvis ikke ender jeg vel opp med å skaffe et par ds-er. Wii-spill kan dere få av meg for rundt 400 kroner, og DS-spill i underkant av 300, gode muligheter for pruting.

Oversikt over hvem som skal ha hva:
Super smash brawl - k999
Super smash brawl - Thinaran
Super smash brawl - Yetipants

Brawl kan forhåpentligvis postlegges/overleveres uka etter release.
 
#4
K999: er 400+ frakt billig nok?

Kilik: får ikke wii så mye billigere enn elkjøp, så med mindre du blar opp to lapper tror jeg egentlig det er best å prøve å ta det i spill i stedet.
 

K999

Keystone State Of Mind
#5
Ja. :p Regner med jeg sparer en hundrelapp der. Når er det tidligt mulig å få det a?
 
#6
Bestillingen sendes vel inn i slutten av neste uke, så har jeg det vel i hende selv når jeg er hjemme igjen fra hove. Antar at jeg kan sende det avgårde i post rundt 30. juni(så fremt du ikke bor i oslo og kan ta det imot personlig).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Får du fiksa Pikmin 2 eller Beyond Good & Evil til GameCube...?
 
#9
Du det er jeg nok ikke så sikker på, kan spørre, men tviler på at de fortsatt selger de spilla til butikkene.
 
#14
Vet ikke om det er så realistiskt, men tror du det er mulig at du kan skaffe noen av Phoenix Wright spillene?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Regna ikke seriøst med at du fikk tak i Pikmin 2 og BG&E, men tenkte jeg skulle spørre. Uansett så må jeg jo være teit hvis jeg ikke slenger meg på Brawl-bølgen så skriv meg opp på det hvis det fortsatt er spenn til overs. Tusen takk på forhånd. ^_^
 
#17
Skrev deg opp jeg. Skal få avklart hvordan det blir med leveringstidspunkt før jeg tør si noe er spikra dog.
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Har de andre enn Nintendos egne spill? Killer 7 til GC er omtrent umulig å få tak i nå til dags, men kanskje du kan?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Hvis det kniper så kan du sikkert få låne det av meg.