Hva som helst av Nintendo-varer

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Hvis det kniper så kan du sikkert få låne det av meg.

Ja, jeg har mange GameCube-spill.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Vel jeg har det uansett på PS2 allerede så det er mer en sånn ha det på rett utgave for å ha det greie.
 
#27
Ok, så det går fint å få brawl til første uka i juli.

Ingen flere interesserte? Sender inn bestillingen i morgen kveld, hvis noen har lyst på noe er det bare å prute ivei :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
No More Heroes. Kan det skaffes, og eventuelt til hvilken pris?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Har en kompis som vil ha Boom Blox også. Mulighet for det? :p
 

K999

Keystone State Of Mind
#32
Forresten Thinaran: Du som sa det var dyrt i London med spill. Kom hjem nå nettopp og kan si at nye spill lå på rundt 400kr, til 360/PS3/Wii. Og ikke bare det men på flyplassen lå nye 360 og Wii spill på rundt 350 grensa. Synd at jeg ikke hadde noe cash igjen da. :( Og har uansett lagt av noe til Brawl fra thetrain himself.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#33
Da har vi vært på veldig forskjellige butikker, for det beste jeg klarte å finne var RE4Wii til 450 kroner, og det var en budsjett-release. Nå har jo krona blitt mye sterkere bare på det året det har gått siden jeg var i London selv, men ikke så mye vel?
 

K999

Keystone State Of Mind
#34
Vel nå ligger den jo på 10.2 eller noe, men var sånn 10.1 når jeg reiste bort. Er jo nesten eksakt 10, så 40pund er jo nesten 400kr.
 
#35
Jeg har ikke fått noen beskjed om at de har kommet eller ikke kommet, på mandag skal jeg stikke innom kontoret og sjekke.

Skal fikse pm nuh.