Hva Sony har å by på fremover

Shinra85

Spillegals effort emo
Hei Rotta

Jeg håper ikke kak kommer innom tråden, er redd han vil prøve sitt ypperste å nedverdige deg når han sier hvor gammal den informasjonen er

mvh
Shinrus
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hva skjer i den tråden her da?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Stemmer det! Hadde glemt det der, var ganske gira på hvordan de løste premissene for gåter og stæsj. Skal skaffes iløpet av dagen
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Leser forsåvidt alltid tittelen med melodien til Cotton Eye Joe av Rednex. "Hadn't it been for Papo and Yo, I'd be married long time 'go"
 

Lodin

Der Waaaah
Sony! :penga:
Så jeg kjøpte Poopy & Moe nå til 115 spenn og fikk en download på 6kb. Regna med det var en fil man skulle kjøre for å starte nedlastinga eller no, men neida. Man må først laste ned trialen av spillet og så kan man laste ned fila som viser at man har kjøpt det. Det er i det minste hva jeg tror er meninga.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
PSN. PSN never changes.
Er vel forsåvidt en stanardgreie Sony kjører. Var iallefall sånn med Quantum Conundrum og Stacking.

Uansett; er spent på det. Lest litt ymse, så førsteinntrykk og all den jazzen settes pris på
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sony! :penga:
Så jeg kjøpte Poopy & Moe nå til 115 spenn og fikk en download på 6kb. Regna med det var en fil man skulle kjøre for å starte nedlastinga eller no, men neida. Man må først laste ned trialen av spillet og så kan man laste ned fila som viser at man har kjøpt det. Det er i det minste hva jeg tror er meninga.
Lodin har med andre ord aldri noensinne kjøpt noe på verken PSN eller Xbox Live Arcade siden det er sånn det er på SAMTLIGE SPILL PÅ BEGGE TJENESTER aka. serp deg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Atte hæ? På XBLA velger man kjøp, deretter "download game". Ikke noe forvirrende hvertfall.
 
Lodin går rett for fullversjonen selv om han har mulighet til å spille trialen gratis først. Hardcore.
Stikker og downer det selv. Gleda meg til det en stund. ^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og kjøper man spillet på XBL uten å laste ned trialen først får man likevel hele spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
Sony har vel valgt å gjøre det sånn fordi nesten ingen spill har trial fra dag en og fordi de er Sony.

Uansett fikk jeg testa litt og det var veldig koselig forløpig. Selv monsteret er ganske sjarmerende, men jeg regner med at det endrer seg bare det begynner å ræge.
Det er enkel pussling og platforming, men det funker fordi settingen og måten ting gjøres på er orginal. Det er bretta fra Max Payne 3 med fysiske lover fra Alice. Det merkes at dette er et relativt nytt studio siden det visuelle er ganske primitivt, men det veies opp av den artistiske biten. Guttungen beveger seg ganske likt Ico i måten han løper og hopper på og det er jo alltid et pluss.
Gleder meg til å teste mer, men de er litt vel hardhendte med allegorien om at dette er en spill om å vokse opp med fulle og voldelige foreldre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det tok deg tre år å finne ut at PSN legger ut Trophies på Facebook? Hadde faktisk tenkt å slå det av, men dropper det så klart nå.
 
Uansett; er spent på det. Lest litt ymse, så førsteinntrykk og all den jazzen settes pris på
Vel, jeg har nå i hvert fall runna det.

Er nok i det store og hele litt skuffet over det. Etter å ha (fanfiction) spilt Last Guardian, så blekner nok måten monsteret blir brukt på i forhold. Begrenser seg til at du skal mate'n med kokosnøtter evt kjempefrosker, så han sover der du trenger at han skal sove, eller rager der du trenger at han skal rage. Puzzlene er stort sett bare å dra i spaker og er aldri noe vanskelige, men det er en del kule ting som blir gjort i forbindelse med de. Ellers var artstylen og soundtracket ganske kurant. Opplevelsen for min del hadde nok vært langt mer effektiv om de hadde holdt kjeft om hva allegorien var på forhånd for øvrig. Definitivt verdt å spille uansett, var en fin opplevelse.

IGN ga det 4/10 rofl