Hva Sony har å by på fremover

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Bruker som regel aldri å gå gjennom spill to ganger (Backloggen alt for stor til at jeg prioriterer det) så selger unna de jeg er ferdig med. Game og Gamestop tar ikke inn spill som er kjøpt i utlandet, så ikke noe Zavvi på meg :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
Dennis Dyack var ute å slang med leppa for noen dager siden og hevder at bruktspillmarkedet kommer til å drepe spillindustrien hvis ikke noe gjøres. Skulle egentlig likt å stille ham mot veggen og spørre hvordan noen skal kunne få tak i en kopi av Eternal Darkness hvis det ikke var mulig å kjøpe sånt brukt? Syns han det er helt ålreit at det eneste verdt en halv sur sild som han har vært med på å skape hadde blitt helt utilgjengelig for folk? Hva med det faktum at han hinter om at de driver med en oppfølger, hadde ikke salg av enern kunnet skapt mer haus rundt det nye spillet?
 
Kanskje flere ville kjøpt nye spill dersom de ikke kostet nærmere 600 spenn. Og når spilla folk flest kjøper kommer ut hvert år med marginale endringer (Modern Warfare, FIFA etc) skjønner jeg at noen sonderer bruktmarkedet.

Men ja, de jævla drittkodene til EA/Activision osv er bare begynnelsen. Regner med alle spill på alle plattformer blir låst til en bruker fremover. Skal bli morsomt å se EU klikke i vinkel over det da.
 
Etter Steam har jeg totalt sluttet å kjøpe spill til fullpris med mindre det er noe jeg er voldsomt hypet til.
 
Jeg kjøpte meg akkuratt ps3 slim. Den bråker noe helt forjævlig i forhold til den gamle ps3en. Er det vanlig eller blir det å ta en tur tilbake på butikken?
 

Lodin

Der Waaaah
Begge modeller bråker ekstra mye når de går varme og setter vifta på max. Vanligvis er det et tegn på at den er iferd med å dø. :ehm:
 
Vifta er så og si lydløs. Den bråker med noe annet når spillet jobber ekstra (laseren kanskje?) og den lager stygge lyder når jeg tar ut spillet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
sagosen skrev:
Obvious NSFW er obvious.
* SPOILER *
Nokengang vinner du meg over med eksplisitte japanske tegninger. <3
 
Ser ut som om knærne hans er en sykt flat rumpe og kuken stikker opp mellom knehasene
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kjenner meg igjen, med andre ord
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Alt jeg ser er noen som har fotografert en PC-skjerm. :qq:
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Jeg skal kun spille Dust514 får å ødelegge for denne goon/jøpip/assburgern