Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Thinaran skrev:
Deadly Premonition: Director's Cut for kr 112,50. Hvor dårlig er den versjonen egentlig?
Jo, det skal jeg si deg. Frameraten er så elendig at det er skikkelig vrient å få spilt ordentlig i det hele tatt. Sikkert ikke SÅ krise hvis du ikke har spilt det før, da. Og spillet er ikke akkurat vanskelig.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Advarsel om at hvis du ennå ikke har lastet ned Far Cry 3/Spec Ops: The Line/Mafia 2 fra Instant Game Collection, så bør du får gjort det i dag, for de spilla forsvinner i morgen.

Nytt på tjenesten fra i morgen av er Remember Me og METAL GEAR RISING: REVENGEANCE(!!!!!) til PS3.

På Vita får jeg endelig teste Oddworld: Stranger's Wrath og Motorstorm RC.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Trenger ikke laste ned engang, bare trykk "Purchase 0 kr" og last ned senere siden de da ligger i Din Personlige Spillsamling.
 
Trenger ikke laste ned engang, bare trykk "Purchase 0 kr" og last ned senere siden de da ligger i Din Personlige Spillsamling.
Det ligger vel bare i samlinga di så lenge du er PS Plus-medlem? (Uten opphold også, vel og merke. Jeg hadde mange spill på lanken, men så var jeg ikke medlem en måned, og så forsvant alle lisensene mine.)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ja, du må fortsatt være Plus-medlem, men hvis du ikke trykker på "kjøp" mens et spillet ligger tilgjengelig så vil du ikke ha muligheten senere. Spillet vil gå tilbake til å være til salgs til fullpris for Plus-medlemmer og.
 
Det ligger vel bare i samlinga di så lenge du er PS Plus-medlem? (Uten opphold også, vel og merke. Jeg hadde mange spill på lanken, men så var jeg ikke medlem en måned, og så forsvant alle lisensene mine.)
Oi. Greit å vite. Gikk ut ifra at man trygt kunne ta seg ferie fra PS Plus, men da lar jeg være.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hva skjer hvis man avbryter abonnementet midlertidig, og tegner nytt abo, får man tilbake spillene, eller må man være medlem, sammenhengende, for all tid?
 
Dualshock 4 har starta å dukke opp i sjapper borti statene. Det fine er at den funker minus touchgreiene på PC og Mac både med og uten ledning. Kan tilogmed brukes på 360 devkits. ^^
Trur jeg skal skaffe meg en sånn.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
På PS+ denne måneden er det noe småsnacks.

PS4:
Resogun - Launch-spillet til PS4 som har fått best kritikk, fra skaperne av Super Stardust-spilla
Contrast

PS3:
Grid 2
Guacamelee - støtter Crossplay med Vita-utgaven

Vita:
Guacamelee
Sonic & All-Stars Racing Transformed - Overraskende lite ræva Sonic racingspill
Grand Theft Auto Liberty City Stories - PSP-versjonen? PSGo? Vet ikke, jeg blir ikke å sjekke det ut uansett.
Midnight Club LA Remix
 
Spelunky til Vita er på tilbud i dag. PS3 versjonen er ikke det, men det spiller ingen rolle siden det er crossplay så selvom du ikke har en Vita bør du kjøpe den versjonen. Fordi Sony. :p
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Den andre dealen i dag er Diablo (PS)3 til halv pris, dvs 299 kroner. Har fått bedre anmeldelser enn PC-versjonen.
 
Ja fifaen ass. Konsoller pleier å få haugevis med brae saker de første ukene etter launch.
Men ja, DC Universe Online er noe man fint kan laste ned siden det ikke var særlig overumpla av mikrotransaskjoner og dritt sist jeg testa det.