Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hæh. Da kunne de jo like greit latt være.

Uansett, Perrong 4: Gylden er ytterst god sort og anbefales varmt, beste JRPG-et jeg har vært borti på år og dag. Det krever bare et lite hakk for mye grinding for min smak, så jeg står fortsatt fast i den retro/8-bit-inspirerte dungeonen (spoiler).

Og siden jeg er den ene av de to som ikke har testa The Last of Us ennå kan jeg jo si fra om at jeg allerede har kjøpt det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg er forøvrig den tredje, men jeg kjøpte det til fullpris så eh.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Januar salget er i gang på PSN ser ut som jeg skal gå får Payday Point Break 2
 
Får jeg PS3 billig noen steder nå som PS4 har kommet? Vill spille eksklusive spill.
 
Tok en runde i Oslo og det er særdles traust med salg i romjula. Bummer.
 
Men Shinra løser biffen. Nå blir jeg endelig medlem av Nilo Master Race \o/
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja da var det januarsalg og umiddelbart så kan jeg anbefale å hoppe på Ni no Kuni: Wrath of the White Witch til 68 kroner(!!!!). Det er 50 øre per spilltime! Mange av disse tilbudene går ut 8. januar så det lønner seg å være kjapp.

mer da

Dead Space 3 kr 55. Mer er det ikke verdt, men hvis du plukker det opp foreslår jeg å slutte å spille når du kommer til isplaneten.
Tomb Raider kr 135
Dishonored: Game of the Year Edition kr 135
Okami HD kr 70
Resident Evil 6 kr 104 men du får det sikkert billigere på disc fra The Hut eller Zavvi eller non
Resident Evil Revelations kr 124. Såvidt jeg vet fås ikke dette på disc og jeg har venta på et salg. Blir kjøp fra meg.
Super Street Fighter IV Arcade Edition kr 51
Crysis 1 kr 37,25
Crysis 2 kr 37,25
Crysis 3 kr 50 men kommer sikkert på IGC
Kingdoms of Amalur kr 62
Dragon Age: Origins kr 37,49
Dragon Age 2 kr 37,49
Mirror's Edge kr 37,25
Burnout Paradise kr 37,49
Farming Simulator kr 167,39
Tales of Xilia kr 271,34
Tekken Tag Tournament 2 kr 114,99
SoulCalibur V Legendary Edition kr 114,50
Persona 4 Arena kr 144
Anarchy Reigns kr 71,64
Warhammer 40K Space Marine kr 68,30
God of War Ascension kr 167,39
LittleBigPlanet 2 kr 68,13
Puppeteer 134,99
Injustice: Gods Among Us kr 171,80
Sleeping Dogs kr 67,49
Hitman: Absolution kr 68,84

Og masse mer som andre potensielt hadde funnet verdt å nevne.
 
Hva er greia med Okami? Solgte sikkert over hundre kopier av spillet da jeg jobbet for gamestop, men har aldri testet det selv. Og takk, plukket opp litt snacks nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okami er Zelda bare med ei bikkje.
 
Dragons Dogma Dark Arisen da (er vel fullversjonen + dlc)? Verdt en hundrings? Ser det er en post med info, men den er lang og to år gammel.
Kjøpte amalur, Ni no Kuni, Dishonored GOTY og Borderlands 2 (gratis med +trial). Blir en lang måned dette her.

e: DDDA og Okami kjøpt inn. inFamous og Bioshock var alt for dyrt, må ta det senere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, huff, en lang og fæl måned med alle de spillene å komme seg gjennom. Nei, bra valg. Reckoning (jeg er overbevist om at den jævla Kingdoms of Tisselur-tittelen ødela, hva faen er det for slags kongeriker liksom, jeg vil heller spille et fantasy-hacknslash som bare heter Reckoning) er ånkli undervurdert. Det er nok ikke det mest gnistrende og særegne rollespillet du kommer borti (det er riiiimelig generisk fantasy ute og går, så ille at jeg ikke husker hva de kalte de mange underartene av alver istedenfor alver, jeg bare kalte dem "wood elves", "dark elves" osv. internt), men det har et bra kampsystem som er understøttet av skikkelig fleksible skill- og crafting-systemer, og når alt spiller på lag (ofte) så synger det. Trist nok var det ingen som gadd å gi en sur sild for lisensen da det gikk på tvangssalg så det blir med Reckoning og de to DLC-pakkene. Spørs nok om jeg skal skaffe meg no kunings etter hvert selv.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Dragon's Dogma Dark Arisen er bra greier, det er en slags japansk tilnærming til Skyrim pluss litt Dark Souls lite. Det er spesielle greier men når du kommer inn i det er det veldig kult. Alle spill burde la deg klatre rundt på bossene på samme måte. Sjekk evt tråden.