Hva Sony har å by på fremover

#1
Jeg synes det var på tide at det ble startet en tråd om hva vi kan vente på PS3 fronten. Jeg tenkte den kunne brukes på samme måte som nintendo og microsoft trådene, altså til å diskutere diverse spill og nyheter som er ekslusivt for konsollen.
Det ser ut til at 2009 vil bli et godt år for sony, da tiden som kommer er full med ekslusive spill som jeg har store forventninger til.
Jeg nevner i fleng:

Uncharted 2: Among Thieves (Q4 2009)
God of War 3 (TBA la oss håpe 2009)
Infamous (Q2 2009)
Killzone 2 (25. februar)
White knight chronicles (TBA 2009)
Gran Turismo 5 (TBA 2009)
Heavy Rain (TBA 2009)

Jeg har riktignok ikke noen forventninger til Gran Turismo 5 personlig, men tenkte jeg skulle ta det med da mange liker de spilla. For de som måtte lure så står SCEA bak samtlige spill på listen(utenom Heavy Rain). Jeg synes det er en imponerende liste, og jeg gleder meg stort til å høre mer om de.


Jeg kunne ikke se at det er laget en egen tråd om dette, men bare slett tråden hvis jeg tar feil.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
GT5 er allerede utsatt til 2010 sansynligvis. Wiki'd:
In a July 2008 interview with IGN, Yamauchi mentioned that at the moment, Polyphony Digital is focused on updates for Gran Turismo 5 Prologue and that Gran Turismo 5 may not be released until 2010.
On November 30, 2008. Sony’s chief executive in Southern Europe, James Armstrong, revealed in a statement to a Spanish newspaper that GT5 is expected to be released around Christmas 2009. SCEE UK later stated they could not confirm a launch date.
Min spådom er at 5 aldri vil dukke opp, men at de istedet renamer Prologue til Online eller noe på et eller annet tidspunkt. Uansett er serien blitt et jævla clusterfuck siden DP tydligvis får drive på som de vil.
Hvor lenge har foresten GT til PSP vært i utvikling nå?
 

Lodin

Der Waaaah
#5
25 er sikkert når sjapper regner med å få det i hende, 27 er når de har lov til å selge. Wootles.
 
#7
Jeg sjekka nå den offisielle siden til Killzone 2, og der står det 27. februar. Så om dere på gamestop selger det før release er det fint for dere og de som skal kjøpe det. Datoen blir fortsatt stående slik jeg skrev den siden det er det "riktige".
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
lern2region

UK release: 27. februar
Nordic release: 25. februar

Noe annet du har lyst til å være gnukk på, mr. riktig?

EDIT: html på slutten der ja
 
#9
Meget rart. Tenkte jeg var trygg siden jeg sjekka den norske siden. Da gir jeg meg.

Edit: Linken din funka ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Eneste jeg virkelig gleder meg til på den lista der er Heavy Rain, egentlig. Sequelitis bortsett fra White Knight Chronicles som jeg lukter blir Final Fantasy med en diger ridder som limit break, og Infamous som jeg ikke har hørt noe særlig om (forveksla det med det der steampunk-greiene til Gearbox som jeg ikke husker navnet på). Meh, blir vel så jeg plukker opp Killzone 2 og Uncharted 2 etterhvert også, tenker jeg.
 

oma

Village Drunk
#11
Noe som fikk meg til aa tenke at Heavy Rain ikke var saa bra likevel var at uansett hvordan man spillte gjennom kapittelet, saa kunne man ikke forandre utkomme av det. Veien fra a til b kunne vaere veldig variert, men b ville alltid vaere det samme utfallet.
Men om det er samme kvalitet paa historien som det var paa Fareneight saa blir det knas.

Gleder meg til Uncharted ^^
 
#12
Enten misforstår jeg fullstendig hva du sier eller så vet du ikke hva du snakker om. Siden det er en stor sjans for at det er førstnevnte hadde det vært fint om du kunne utdype litt.:loth:
 

Kilik

Lokal moderator
#14
Kan vel ta med at Noby Noby Boy slippes på PSN i morgen. 9/10 fra Eurogamer og en pris på ca. 30 kr. bør være argumenter nok.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Man styrer markebisken rundt på diverse brett og spiser ting så den strekker seg og blir lenger. Jo lenger alle spilleres Boy blir jo lenger blir også Girl som er en lignende Noby Noby som finnes uti universet. Når hu blir lang nok vil nye ting i spillet åpnes for alle. Dette er ihvertfall det jeg tror det er, men jeg vet det kommer til å eie. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Sånn ellers, her er noe Sony ikke har å by på framover. Det dukka opp demo av Yakuza 3 i den japanske PS3 sjappa i dag. Synd at Sega har gitt alle mulige tegn til at de ikke har planer å oversette det. Blir ihvertfall artig å teste litt.
 
#18
Oversette demoen eller spillet ? For det så ikke så dumt ut det lille jeg har sett av videoer.
 
#20
Kan vel ikke være så sykt vanskelig å slenge på litt engelsk tekst. De må reklamere mer, slik at folk får opp øynene. 3 blir sikkert knall.

Edit:

Prøvde demoen nå. Jeg skjønte et ord av hva de sa.
Men selve gamplayet lignet 2ern veldig mye, men vidreført det litt. Bra grafikk og fine filmsekvenser.
Slossinga var kul men også litt vanskelig på normal-grad, fikk prøve meg med vanlig nevekamp, stokk, nunchako?, og sånne metall dingser på nevene. Fine angrep, selv om en del er likt 2ern er det litt oppgradert.
Man kan jo oppgradere nye "moves" her også, så det blir nok enda mer å se frem til anngående slossinga.
Jeg likte demoen veldig godt og håper for all del jeg kan ta en del i denne i historien (engelsk undertekst kreves).