Hva Sony har å by på fremover

Lodin

Der Waaaah
#21
Afro Samurai demo dukka opp på amerikansk PSN i går. Kommer forsåvidt til 360 også, men siden det er pain å sette opp en gullkonto der er det Sony som vinner.
Uansett er dette ganske Devil May Cry\God of War med afroneger som kapper opp folk for fote. Demoen var ikke så lang at det gjorde noe, men jævla artig. Skjønte ikke helt hvordan man skulle time finishere, men folk ble ihvertfall splitta i to både her og der og blodet fosser som fontener så jeg klager ikke. Dritfin cellshading og fete beats fra RZA får man og med.
Så får vi se om det blir kjøp når det endelig dukker opp i PAL-land.
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Er ikke 100% sikker, men jeg tror jeg laster ned en demo av Bayonetta fra japansk PSN nå. Sikkert noen fler her som vil teste det.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Jeh, men da må man opprette en ny gullkonto og det er no meh. Da får det heller være at PS3 utgaven kjører som minkebajs og har færre potteplanter.
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Bare dritt til PS3 på PSN denne uka, men PSPen fikk Little Big Planet og endelig Disgaea 1. Var lissom en av de få grunnene til at jeg gadd skaffe den så da er det fint å slippe å betale ågerpris for en brukt utgave.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Kan nevne at hvis du logger deg på den amerikanske PSN-sjappa finnes det massevis av snask til PSP-en for en rimelig penge. Utvalget er iallfall mye større, så det er bare å gå berserk hvis det frister.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Marius Lodin Ingvaldsen
is playing Hannah Montana: The Movie.

Marius Lodin Ingvaldsen
is still in denial.
 

Lodin

Der Waaaah
#37
Jo også hvis noen skulle finne på å kjøpe det nye Asscreed til PSP så er det ødelagt. Bare frsyer når man starter det uansett åssen PSP man har. Sony driver å ser på saken.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Lurer på hvor mange som hadde giddi betale for gold til 360 hvis basic multiplayer ala. det som fortsatt skal være gratis på PSN hadde vært det der og. :ermm: