Hva Sony har å by på fremover

Kleevah

Livsfarlig amatør
Det blir det værste grumset, og detta veit dere så jævli godt... =/

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Alternativt så selger de spillene som ellers ikke drar inn penger via den tjenesten, mens de håper folk fortsatt skal bruke pengene sine på de gode spillene.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det de ikke får solgt til enhver tid, altså. De gir jo ikke bort det som selger seg selv på andre måter. Tror noen må tenke seg om et par ganger til før det går mot lansering, den eneste måten de kan pushe på folk dette på er nok å fjerne gratisvarianten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Blir nok evig populært veit jeg. Samme ræva onlinetjenesten du kjenner og misliker, bare at nå koster den penger.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Men alle er jo gira på å spille online, og da spesielt Killzone 3 som vil dukke opp iløpet av 2010 om vi er heldige. Litt info her f.eks, men har fra sikre kilder den ordentlig gode infoen spares til embargo 1. juni.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Sony hadde fått solgt onlinespill til $50 i året hvis gratisvarianten hadde forsvunnet over natta. En "gold-versjon" uten gold-innhold tror jeg ikke de får solgt. De som evt. vil støtte Sony for å få bedre tjenester bruker pengene sine i PSN Store.

Toeren er rimelig langt unna det gloriøse Inglourious basterds var, så dette klarer jeg ikke tro på.

Drauden

SGs kollektive lillebror

Protagonisten i inFamous 2. Gutten mangler bare øreringer.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ser ikke forskjell. Det betyr at jeg ikke husker hvordan han første så ut.

Var ikke vitsen at han er prikk lik han duden i Assassin's Creed?

Desmond? Kan ikke si meg enig, liker han her bedre. Ikke det at noen av dem har godt design.

Lodin

Der Waaaah
skalla generisk dude med t-skjorte og trimma skjegg istedetfor skalla dude med gul skinnjakke og femdagers skjegg?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Noe som sikkert er nevnt, men hittil kun på PSN får du det ganske fete spillet Joe Danger for 99kr og du kan proklikke på denne linken får å skjønne at du burde teste det.

Minner meg litt om Kikstart spillene på C64. Kanskje noen burde lage en remake, med skikkelig fysikk og like vanskelig/umulige/utfordrende gameplay? Selvfølgelig må den klassiske main-themen være med.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Playstation Plus kom ut i dag, og hvis du kjøper 90 dagers abbonement får du flere gratis spill og dill, verdt mer enn de 119 kr det kostet. Wipeout HD er blant de spillene, vurderer å kjøpe selv om jeg ikke er no flink med bilspill. Får se.

EDIT: Oia, hvis du ikke har kjøpt deg LittleBigPlanet ennå, får du det på kjøpet.