Hva Sony har å by på fremover

Knytt med elementer fra Within A Deep Forest.. Herre fred, eg fekk grøsninger no!
Men det er så klart ikkje tilgjengelig enda på norsk PSN. Bu. Håper det ikkje får så altfor store forsinkelser.

I mellomtiden har Oddworld Strangers Wrath HD kommet ut på Vita for rundt hundrelappen, evt 80 kr for plussmedlemmer. Virker lovende! No må eg berre få lønn først. Er blakk som ei kirkerotte, men dette her skal eg ha!

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Availability: Not available in AU, NZ (Releases Friday 21st)

kansje det kommer 21. desmeber?

edit: vita versjonen

Knytt Underground (Cross-buy)
Price: £9.99/€12.99
PEGI: 16
Availability: All (Releases Friday 21st)

edit: og der koopa jeg vita versjoen GLÆR MÆ

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
PlayStation 3 has officially taken the lead in units shipped.
Hett tips: Dette betyr ikke at PS3 har solgt mer enn Xbox 360.

It’s important to note that these figures are shipped and not sold to consumers (though it‘s unlikely production is far in excess of perceived demand for either console)

Uansett, kommentarfeltet. Fanboi gallore!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Uansett imponerende med tanke på hvor mange ganger forskjellige versjoner de har slengt ut på markedet, det at 360 hadde et godt forsprang da PS3 gikk i salg og ikke minst den horrible prisen og spillutvalget da maskinen var helt ny.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror nok Sony har hanka inn en del på at man slipper å betale for PSN og på at Microsoft har virkelig gått inn for å rævkjøre brukeropplevelsen på 360, jeg blir veldig overraska om de kan ta seg betalt for Xbox Live spesielt mye lenger.

Uansett, det jeg synes er mest imponerende er at Sony bare rista av seg både PSN-hax0r-episoden og hackinga av PS3-OS-et. Nesten like imponerende som hvor grundig de har grøftekjørt Vita, det er faktisk verre enn med PSP og det sier ganske mye. Når et indiespill fra tidlig 2000-tall er det mest spennende på maskinen din om da'n, da har du ikke akkurat høyt turtall på påhengsmotoren. Noe som suger, for Vita-en er lett den feteste håndholdte maskinen jeg eier. Hjelper ikke det når jeg foreløpig er mett på å spille gjennom Ninja Gaiden og ingen vil spille LBP online med meg. :(

Når det er sagt så har faktisk Sony gjort mer enn Microsoft for å utvikle nye typer spillopplevelser (tenker på ting som PixelJunk, thatgamecompany og litt særere indie-folk), og det liker jeg selv om jeg ikke alltid er kjempefan av resultatene (sorry ass men Journey syntes jeg var et ork å spille selv om det var skikkelig pent). En del særere serier har også overlevd på PS3 (Yakuza, for eksempel), og det er stas. Ja og Sony har LittleBigPlanet og uten den serien ville jeg syntes spillverdenen var en del kjipere. Mye bedre maskot-serie enn space marine-tjohoiet Microsoft har satsa på.

Scary Paladin

Ukjent herremann
... ingen vil spille LBP online med meg. :(
Jeg kan spille med deg vettu. :hug: Kjenner irritasjonen renner over når jeg prøver å bli med tilfeldige folk.

Prøve å joine: "Random 1 refused to let you join"
Prøve igjen: "Failed"
Prøve igjen: "Random 2 refused to let you join"
Prøve igjen: "This person has auto reject activated"
Prøve igjen: "This person has not unlocked coop"
Hvorfor er de to over med i søket? :psyduck:

Trench_Rat

Sommerbildene våre
sikkert eldre en internetten men PS4 dev kit spesifikasjoner

CPU: 4x Dual-Core AMD64 «Bulldozer»
GPU: AMD R10xx
RAM: 8GB
Grafikkminne: 2.2 GB
Optisk drev: Blu-Ray
HDD: 160GB
Porter: 4x USB 3.0, 2x Ethernet

Lydutganger: HDMI & optisk, 2.0, 5.1 & 7.1 kanaler.
så kan noen som ikke er mongo på teknologi fortelle meg hva dette betyr

Så kjekt at eg allerede eier begge spela på Vita. :D

Jaja, er ikkje SÅ stress å bytte spelkort uansett, og man mister fremgangen i spelet om man går for digital versjon fremfor minnekortversjon. Blæ.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har en solid dose med PS+ 1-månedskort hvis folk vil ha. Da gjelder det bare å anta at de ikke har gått ut på dato eller noe.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Noen som har andre forslag enn PS4?