Hva Sony har å by på fremover

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Denne uka får PS+medlemmer Metal Gear Solid HD Collection til Vita. Kanskje på tide å spille gjennom MGS3?

nope!

Er også demoer for Army of Two: The Devil's Cartel (er dette andre eller tredje spillet i serien?) og Ninja Gaiden 3. Visste dere at manusforfatteren til Ninja Gaiden 3 jobbet på Chrono Trigger?

Ellers: VR Missions til Metal Gear Rising, og Online Multiplayer-DLC pluss ny spillbar figur Wallace Wells til Scott Pilgrim vs the World. Er visst og no gratis Tomb Raider-DLC som jeg skal sjekke ut.

donk

Devil's Cartel er tredje spillet og det viser vel hvor lite alle bryr seg siden de ikke gjorde det til 3 player coop og kalla det bare Army of Three.
Forøvrig er DLCet til MGR gratis fram til april så om man går med planer om å coppe spillet bør man laste det ned allerede nå.

Last ned Ninja Gaiden fort som faen. Satt i flere timer i går og holdte på. Begynte på hard og får helt skamjuling til det punktet at spillet lurer på om jeg vil sette ned vanskelighetsgraden stfu. Synes egentlig det er helt kurant at man ikke har noen riskorn å få helse på, for man får liv her ved å bruke ninpo som man sparer opp ved å daske fiender til helvete. Ikke noe essence for UT-er, men man fyller opp en gauge. Får vel også påfyll av liv når man saver, eller legger ned en bølge av fiender. Man kan låse opp flere våpen i Ruy sin del som klørne og de to sverdene. Kan også oppgradere ninpo og evner som videreføres til fullversjonen. Likte Ayane sin del best for det er litt mer tempo på angrepene hennes. Bare ett våpen dog desverre.
Rykter også at man kan låse opp enda en karakter hvis man fullfører den på master ninja tipper jeg. Gjennomført demo ass. Mulig jeg bare er fuckhypa, men hvis det holder seg slik kan det her lett bli min favoritt i serien. Får vann i munnen av tanken på å slice opp dinosaurer(var vel det i 3) med gibbinga som er tilbake.
Det eneste negative jeg kan trekke fram er at når du har lite liv igjen, så får du en høylydt hjertebank-lyd og blod på skjermen som er det siste jeg trenger når jeg prøver å konse. Irriterende for å si det mildt.

Jadda, Lone Survivor til PS3 og lolvita får mer content
There will be additional content for the game which includes 19 new items, new written dialog for NPC characters, new side quests, and a brand new ‘Yellow’ ending. Also the game will support cross-buy and cross-play support, so you’ll only need to buy it once and you’ll be able to play it on either PS3 or on the Vita. Lastly it was announced that the game will be coming out sometime this July, no specific date was given though.

Gjenkjøp.

Ingen flere som har spilt NG3-demoen? HVOR ER ALLE HAYABUSABROSA hen
Begynte på master ninja går. Fikk helt fetteskamjuling av noen trollmenn. :(

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg spilte Ninja Gayden 3-demoen og jeg ble rundpult av den første gjengen fire ganger, og så når jeg begynte å gjøre det bra kom det folk som skjøt raketter fra off-camera og det er 50 % sjanse for at buen din faktisk autoaimer på dem, men med en gang du tar fram buen blir du rundpult fordi fiendene ikke gir deg et sekund pusterom og du må holde nede blokkeknappen hele tida. Kom meg etterhvert til andre del og ble rundpult fem ganger før spillet ga meg pussy mode, som jeg med glede takket ja til. Blir ikke kjøp.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ingen flere som har spilt NG3-demoen? HVOR ER ALLE HAYABUSABROSA hen
Begynte på master ninja går. Fikk helt fetteskamjuling av noen trollmenn. :(
Alle hayabusabrosa er fortsatt skuffa over Ninja Gaiden 3. Har ikkje orka å spele det ferdig enno, og eg har spelt gjennom NG1 og 2 fleire gonger og kjøpt kvart spel minst to gonger.

Gadd ikke engang å kjøpe 3 for å gi det en sjanse etter å ha spilt demoen. Dette er overhaula riktig, og er Ninja Gaiden slik jeg vil ha det.

Thinaran: Du vet ikke hvor frustrerende det der er før du møter på usynlige ninjaer på master ninja. =D Går som regel greit så lenge man klarer nok fiender før man går etter de RPG-gauderene.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jaggu. I mars oppdateres Instant Game Collection med Joe Danger 2, Spec Ops: The Line, The Cave på PS3, og Disgaea 3: Absence of Detention og Tekken 6 til Vita.

Så mange timer trenger du for å runne The Last of Us
We’re definitely looking at more than 12 hours, maybe 12 to 16 right now is what we’re looking at,” explains Naughty Dog’s Arne Meyer in a video interview. “It really depends on how you play. You can play a little bit slower if you try to approach situations stealthy, if you really wanna explore the environment and scavenge, that’s going to add more time too.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jaggu. I mars oppdateres Instant Game Collection med Joe Danger 2, Spec Ops: The Line, The Cave på PS3, og Disgaea 3: Absence of Detention og Tekken 6 til Vita.
Hvordan er Spec Ops: The Line? Jeg stod omtrent i 10 minutter på Gamestop i går og vurderte om jeg skulle plukke det opp brukt. Trakk meg, siden prisen var litt stiv i mine øyne (249,-). Er det verdt type 99,-?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg syntes hele den greia med "fortellerteknikk aldri sett før i et spill" og "moralske valg" var et eneste stort meh, og da står man igjen med en ganske generisk manshoot.

Novastrum

Feminist-elitist
Hvordan er Spec Ops: The Line? Jeg stod omtrent i 10 minutter på Gamestop i går og vurderte om jeg skulle plukke det opp brukt. Trakk meg, siden prisen var litt stiv i mine øyne (249,-). Er det verdt type 99,-?
Jeg kjøpte det for 19,- (!) på elkjøp-salg. Det var ikke verdt det. Dvs. jeg mista lysten på spilling etter et par minutter. Ingenting tilsier at dette er et bra spill. Skytinga er ekstremt lite tilfredsstillende.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Rakk du komme frem til Deep Purple-momentet?

Novastrum

Feminist-elitist
Nei, jeg tror jeg gav meg etter sånn ca. 15 minutter. Bør jeg gi det en sjanse til? :sukk: