Last ned Ninja Gaiden fort som faen. Satt i flere timer i går og holdte på. Begynte på hard og får helt skamjuling til det punktet at spillet lurer på om jeg vil sette ned vanskelighetsgraden stfu. Synes egentlig det er helt kurant at man ikke har noen riskorn å få helse på, for man får liv her ved å bruke ninpo som man sparer opp ved å daske fiender til helvete. Ikke noe essence for UT-er, men man fyller opp en gauge. Får vel også påfyll av liv når man saver, eller legger ned en bølge av fiender. Man kan låse opp flere våpen i Ruy sin del som klørne og de to sverdene. Kan også oppgradere ninpo og evner som videreføres til fullversjonen. Likte Ayane sin del best for det er litt mer tempo på angrepene hennes. Bare ett våpen dog desverre.
Rykter også at man kan låse opp enda en karakter hvis man fullfører den på master ninja tipper jeg. Gjennomført demo ass. Mulig jeg bare er fuckhypa, men hvis det holder seg slik kan det her lett bli min favoritt i serien. Får vann i munnen av tanken på å slice opp dinosaurer(var vel det i 3) med gibbinga som er tilbake.
Det eneste negative jeg kan trekke fram er at når du har lite liv igjen, så får du en høylydt hjertebank-lyd og blod på skjermen som er det siste jeg trenger når jeg prøver å konse. Irriterende for å si det mildt.