Hva Sony har å by på fremover

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Inustice: Gods among us demo ute på PSN kunne noen laget en trip rapport om det er noe og spare på

Drauden

SGs kollektive lillebror
On it! Dette er Netherrealm Studios, så dette er vel offisielt min jobb.

Men det er også DC og det er mer mitt bord, men Lobo er ikke med så :ras:
Men den er vel ute på 360 og?

\/Tegneserien er så fullstendig mongo at det blir å coppe billig ja.\/

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tja.

Det ligner på Mortal Kombat, bare ser ikke like bra ut og føles mer tilfeldig og kronglete ut. Det var ingen tutorial, så det kan være derfor, men jeg fikk hvertfall ikke til å bruke banen som våpen som jeg ville.
MEN Mortal Kombat-serien (og dette spillet her tenker jeg) har alltid vært like mye et slossespill som det Mario Kart er et bilspill. Mye artigheter forventer jeg eksisterer, som småspill, kule angrep (superangrepene til Doomsday og Lex Luthor humret jeg av) og ting som det.
Satser også på at campaignen blir underholdene saker, som de har brukt å være tidligere.

Ingenting å kjøpe for fullpris selvsagt, men når det havner under tollgrensa så er dette vorse/nachespillet deluxe.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
jeg kom

edit: ironisk at the Last of us er mere walking dead en walking dead

Yeps, og The Cave er gratis via PS+. I tillegg får vi Puddle på PSVita, makan til rævspel skal man leite lenge etter. Kontrollen er latterlig dårlig, det har sub-30 framerate (kva norsk ord passer naturlig her?) og væske som ser meir ut som oljebæsj. Nøøøup.

Har forresten altfor dårlig plass på disken til PS+-spela eg har lyst på, men eg "kjøper" dei og laster ned når eg er ferdig med dei andre på disken. Motorstorm Apocalypse og DOA5 Okami HD er dagens smak.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng: Bildeoppdateringsfrekvens.

Eg liker å bruke den engelske forkortinga.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jau, det er det. "Bildeoppdateringsfrekvens" er berre ein snarveg for å unngå ein konstruksjon på linje med "antall unike bilete per sekund" eller noko slikt. For ordningas skuld så er "refresh rate" nok tradisjonelt sett kor mange gonger i sekundet skjermen din teikner opp eit nytt bilete, medan "frames per second" (FPS, sagosen) er kor mange gonger i sekundet spelet sender eit nytt bilete til skjermen. Eg mistenkjer at ein ikkje nytter "refresh rate"-omgrepet oftare enn at ein kan ta seg bryet med å forklare det når det først vert nytta.

Men, ja. BPS? Bilete per sekund? Det er ikkje eit ord, da.

Guacamelee er ute til PS3 og Vita nå og har gjort rundene på interbuttsen i løpet av dagen. Det er fordi det er Metroidvania med awesome grafikk og musikk og luchadorer og Grim Fandango og fler memeer og spillreferanser enn du kan riste en pinne etter.
Man spiller bonden Juan som prøver å redde dattera til El Presidente fra en slem skellington, men ender opp med å dø. Heldigvis blir han utvalgt av den legendariske luchamaska og blir en awesome meksikansk wrestler. Han kan fortsatt ikke måle seg mot skellingtonen eller hencherne hans, men det stopper ham ikke. Gameplayet er da Metroidvaniaings med tilhørende power ups. Kampsystemet har mindre armkanon og pisk og mer suplex og backbreaker. Kontrollen sitter faktisk jævlig bra selvom det har et ganske intrikat kombosystem. Det hjelper såklart på.
Dette er et av årets beste nedlastbare spill.