Hva Sony har å by på fremover

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må nesten bare stemme i med Lodin her. Guacamelee er sånn skikkelig polert håndverk, hvor ingenting egentlig er nytt, men det er ikke så farlig siden det mikser opp ting og er smart designa. Utviklerne er Drinkbox Studios, som tidligere har laget Mutant Blobs Attack (som er ute på Instant Game Collection og vel verdt en titt). Uansett, i løpet av første brett er det cirka ørten referanser til memes og spillfigurer, og dialogsekvensene er sånn at de har gitt ganske faen i å lage overbevisende eller gode figurer og heller bare støtta seg på stereotyper og lagt inn så mange vitser de klarte å få plass til. Det spørs hvor morsomt du synes det er, men når en figur bygger opp VELDIG dramatisk til en dritdårlig double entendre og så sier "Hehe. Double entendres," da må jeg bare smile litt. Største positive overraskelsen er at de har tatt seg bryet med å mekke en dugelig kampmotor, så du lett kan chaine sammen øpperkøts og kast og smekk og dask. Eneste negative der er at det fort blir buttonmashing og vanskelig å se hvor figuren din befinner seg i alt kaoset når det kommer mange fiender.

En annen ting som ligger ute på Instant Game Collection til Vita nå om da'n, er spillet med den fengende tittelen Zero Escape: Virtue's Last Reward (bare Virtue's Last Reward på sjappa). Det er da... et room escape-spill. Vent, ikke gå! Det er også en visual novel med en ubeskrivelig innfløkt og snirklete fortalt historie som forgreiner seg hele tida og inneholder massevis av pinlig dårlig skrevet eksposisjon, fanservice og plumpe referanser. Nei, ikke gå! Det er også et adventure-spill hvor du soser rundt og velger ting som i Myst. Vent litt til! Det er... Øh, okay. Jeg veit ikke egentlig hvorfor jeg ikke hata demoen, men jeg syntes det var greit nok. Puzzlene i demoen var passelig far-fetched, men logiske på en sær måte, og de krevde at jeg vrei nøtta grundig, huska på ting og fant ut av koder og slikt. Så... jeg hadde ikke tenkt å kjøpe det, men gratis (vel, jeg betalte hundre kroner for tre måneder med PlayStation Plus, da)? Jo, da gir jeg det en sjanse. Også verdt å nevne at det er oppfølgeren til 999 (Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors) til DS, som var... samme greia.

Jeg har hatt 999 og Zero Escape i kikkerten lenge. Gleder meg til å prøve når jeg får skrapa sammen litt fritid. Si fra hva du synes når du har spilt litt mer 'a.

Stemmer i koret for guacamelee, fy pokker for eit herlig spel! Elsker det av alle tidligere nevnte grunner, pluss at du kan hakke i hjel skjeletter som ein hanekylling. Det innehar ei slik Berre Litt Til-kvalitet eg fekk med Knytt Underground. Så er eg spesielt disponert mot metroidvania, må nevnes. Har enda til gode å teste det på PS3'en i coop.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ok så de slapp en trailer for PS3 bare for å trolle. Og ja, flere andre Disneyer de kunne sluppet som er bedre. Phantasia er vel omtrent det eneste som er verre.

Dette er noe Sony har sendt ut til pressen.

Resten av sidene er blanke. :rolleyes:
Så ja, drit i det og kjøp Thomas Was Alone. Ute til PS3 og Vita som crossbuy.

Novastrum

Feminist-elitist
Sååå... de innrømmer i praksis at dette er ment å være Plumbers don´t wear ties 2

Fy faen så mye jeg misliker det pretensiøse rælet til Quantic (Ellen Page!!) Dream.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Åå jeg gleder meg, jeg. Har fått en stor adventure-spill som gradvid starta med Heavy Rain og videre eksploderte med Walking Dead. Beyond får klø min eventyrlyst helt til noe som ligner Walking Dead kommer igjen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"The first exclusive PlayStation title" fordi LA Noire har blitt nominert før.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Den siste av oss får noe spesialutgaver ting

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Bakenfor to skjeler spesial utgave

• Exclusive steel book premium packaging
  • Additional playable scene (30 mins gameplay)
  • Behind the scenes videos
  • Game soundtrack
  • PS3 Dynamic Theme
  • PSN Avatar Bundle