Hva spiller du for tiden?

Da jeg sto opp for å gå på jobb i dag morges, var det en veldig dårlig ting. Men om noen timer er det helg, så da er det plutselig en veldig bra ting igjen :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Med heroin?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men joa, jeg har funnet fram en godsak selv: Wipeout HD. Anledningen er så klart at spillet fikk en tilleggspakke i går, og den bærer navnet Fury. Heldigvis ikke Furry ellers ville vi vært ille ute *Badum-pssh*

Men ja, det er da Wipeout HD, bare med flere nye baner, nye skip, nye spillmodi og ikke minst en ny karrieremodus å pløye gjennom. Kan si som så at dette er mye enklere enn standard-karrieremodusen; jeg har allerede flere gullmedaljer enn jeg har i den forrige, og det etter knapt to kvelders spilling mot cirka to uker på den gamle. Enten er det enklere, eller så har jeg bare blitt mye bedre på de månedene hvor jeg ikke har spilt spillet. Høres sannsynlig ut.

Men ja, de nye modiene er - iallfall såvidt jeg har fått med meg - som følger: Elimination, hvor det ikke er så nøye om du holder deg på banen eller kommer i mål så lenge du dreper de andre du kjører mot; Zone Battle, en variant av Zone hvor du kjører mot flere andre skip; og Detonation, hvor du freser rundt på Zone-brett og sprenger miner for poeng. Med andre ord er det Zone som har fått mest oppmerksomhet i denne tilleggspakka, og det funker glimmers. Zone-grafikken har blitt oppgradert slik at den er litt mer variert, iallfall på de nye banene.

Kan si så mye som at dette er mer kvalitetsinnhold til et spill som var ekstremt bra i utgangspunktet, så hvis du liker Wipeout er det bare å klemme på.

Edit: Har så klart noen bilder å by på også:


Zone Battle (med noen jallafiltre lagt på av herværende skribent). Mer er det ikke å si om den saken, annet enn at jeg liker dette bildet og har tenkt å bruke det som toppbilde i Snerket-artikkelen min. </plug>


Detonation. Den rundingen foran skipet mitt er ei bombe som gikk av for et øyeblikk siden. Hadde jeg vært et kvart sekund tidligere ute på Start-knappen ville dere fått sett eksplosjonen også.


Og Elimination. Morofakta: Skipet som er i ferd med å bli truffet av den ene raketten konka ut av det treffet slik at jeg akkurat vant løpet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den koster 75 kroner på norsk PSN eller $9.99 på usansk PSN. Merk at du må kjøpe pakka fra samme butikk du kjøpte selve spillet fra. Sparer bare en tier på å kjøpe amerikansk uansett så forskjellen er minimal.
 



Ah, Heroes of Newerth. :elsk:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Hvor lenge holdt dere på etter at jeg dro? Homser.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Yetipizzle: Er det noe interessant med mulitplayer i noen av de nye modene? Jeg storkoste meg med HD og kan tenke meg mer, men er litt oppatt av å få med de jeg bor med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Detonator er kun for enslige, men begge de to andre er spesielt laga for å spilles sammen med andre hvis det var det du tenkte på.
 
King of fighters XII.

Jeg liker det på mange måter, det tok meg 10min å spille igjennom arcade som jeg forventer av ett fightingspill, men guess what? det er ingen fler moduser enn en timechallenge basert arcademode. dett er dett. Så får vel få over noen kompiser for att det skal gjøre nytte for seg.

Mange som klager over den grafiske håndtegna stilen de har nå, men jeg syns det ser alright ut jeg.. Ikke att jeg er IMPONERT men likevel.
 

oma

Village Drunk
Fight night 4. Vant nettopp light heavyweight divisjonen, fikk en invitasjon fra nr 1 i heavy weight divisjonen om at vi kunne ta en tittelfight for kicks. Jeg vant, og spillet klikker etter jeg har fått ham ned på gulvet og dommeren har telt til 10.

FFS!
 
Spilte Dead Space for første gang i dag. Jeg fikk bare spilt det noen få minutter, og pga flytting er vel sjansene store for at jeg ikke får spilt noe særlig denne uka, men førsteinntrykket er bra. Jeg synes stemmningen i spillet er knall og jeg hoppa nesten ut av stolen hele to ganger på den korte tiden jeg spilte det. Jeg synes styringen føltes litt stiv, men ikke så mye at det plaget meg nevneverdig. Jeg gleder meg stort til å fortsette på dette spillet.
 
Rocker for tiden Symphony of the night og kan ikke si noe annet enn at the er et spill for rulekonger. Soundtracket alene er faen of the hook!
 
Er det verdt pengene for de stakkars menneskene som aldri fikk spilt det på PS1 eller har nostalgia mye å si for om det er for rulekonger eller ikke?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er et 2D Castlevania akkurat som DS-spilla. Liker du sånt er det bare å hive seg i nedlastinga enten på PSN eller XBLA. :)
 
Særlig siden serien ikke har utvikla seg nevneverdig siden dengang. =D
Uansett eier det og er verdt å laste ned på 360. Finnes det til PS3 og tro?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Finnes iallfall på amerikansk PSN, men der må du vel ha amerikansk PS3 for å få spilt. Hvis du har en PSP og er hypp på å spille greia der sammen med to andre gode Castlevania-spill, går det an å kjøpe Castlevania: The Dracula X Chronicles. Da får du en remake av Dracula X sammen med SotN og Rondo of Blood.

Og ja, Symphony of the Night er fortsatt artig. Som Lodin sier er det fortsatt spillet Konami bruker som mal når de skal mekke nye, men en del ting har også blitt endret en god del siden den tid. Selv liker jeg brettdesignen i de tre nyeste DS-spillene bedre, for eksempel.
 
Laster det ned fra PSN i skrivende stund.:)

Har aldri spilt noe castlevania spill. Det er vel minst like skam som at jeg egentlig aldri har spilt Zelda...

Edit: Heldigvis løy jeg i det jeg skrev over. Jeg var på vei til å laste ned i skrivende stund, fra amerikansk PSN. Sikker på man trenger amerikansk PS3 for å spille det? Jeg lastet ned Suikoden der og det kjører uten noe stress. Før jeg bruker mine surt oppsparte penger vil jeg vite om det er noen som helst grunn til at dette spillet skulle være anderledes.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, jeg får tilstå at jeg ikke VEIT det, men jeg har lest at folk har slitt med å få f.eks. FFVII til å kjøre hvis de har kjøpt fra feil sjappe og sånt.