Hva spiller du for tiden?

Spill jeg kjøpte for mange, mange år siden som jeg aldri runna.
Har for øvrig et hav av uspilte PS1-tittler man skulle vært gjennom, så blir kanskje hardcore etterhvert. :$

Tror Chase var et spill som skulle bli jævlig bra, men som endte opp som en skuffelse.
Er iallfall ikke et spill som har blitt snakket om i ettertid.

Steike, jeg husker jeg leste om dette i PSX Magazine eller hva det het. Et norsk PS blad i allefall. De skryt dette opp i skyene og jeg gleda meg noe sykt til å kjøpe det. Jeg kjøpte det for fullpris, noe som var stort for meg den gangen, og dro rett til en kamerat for å spille det.

Spillet ligger hos han den dag i dag.:p

Apropos gamle spill, jeg er fryktsomt imponert over hvor bra Blood fortsatt holder seg. I motsetning til de fleste andre 2.5D FPSer har det jævla bra level design. Selv godeste Duke Nukem 3D tapte seg etterhvert som man kom ut i spillet, mens her presterer de å mekke orginale brett i hver eneste episode. Riktignok er det veldig mange mørke festninger midt ute i øde villmark, men de har alle unike temaer. Våpena er og artige selvom man ender opp med å bare bruke halvparten av dem no særlig. Også fint at jeg nå faktisk har sett alle filmene det refereres til i spillet. :p
Dumme jævla Monolith som bare skal lage FEAR fra nå av. :ras:

D

Deleted member 91

Gjest
Går fortsatt i litt DJ Hero av og til, en god score på All Eyez On Me vs. Bittersweet Symphony om dagen forlenger livet vet dere. Battlefield: Bad Company 2 røres mindre og mindre, men det er mest fordi jeg har spilt det uhorvelig mye de siste ukene - Buggz, Justin og jeg gynger alltid kåken. Jo, også lasta jeg ned Skate 3-demoen på live for noen dager siden. Det føles nesten mer meningsløst enn Skate 2, og er så nærme du kommer årlige iterasjoner utenom en FIFA- eller NFL-lisens. Det er egentlig ganske synd spillet fortsatt er jævla bra, og Black Box har vært flinke til å legge til egenskaper communitiet har mast om (deriblant darkslides, som er ganske festlige), men utover nye områder, litt penere animasjoner og glattere grafikk er det fortsatt klin likt. Fokuset er denne gangen mer på nettspill enn tidligere, og det skal visstnok være mulig å pløye gjennom hele enspillerdelen med en kompiz. Jeg er coop-hore til dagen jeg dør så det er litt stilig, men ikke helt 599 kr-stilig.

Jo også testa jeg Split/Second-demoen som ble sluppet på live i går eller noe sånt. Det er mer flashy enn Blur, men Blur virker bedre.

Syns og Split/Second var smågøy, men så mye rubberbanding har jeg ikke sett siden det der ene Burnoutet som ble helt ødelagt av det. Det fjerde kanskje? Uansett er det no hrrmery.

D

Deleted member 91

Gjest
Nnnngh jeg tror det var fireren ja. Var noe rubberbandings på gang i treeren også husker jeg, men der var det i hvert fall mulig å dra på seg en skikkelig tjuefemsekunders-lead om man var ordentlig pro :cloud:

Split/Second var ålreit, og det var tydelig at det var lagt mye arbeid i det, men når man har gått lei av de samme fem setpiecesene på banen (flyet som kræsjer nedover rullebanen er imponerende ca to ganger, så går man litt lei) er det ikke så mye mer å hente der føler jeg. Sånn sett er Blur festligere long-term, siden det er mer Mario Kart-ete.

Dratt fram enda en glemt PSX-tittel.
URBAN CHAOS

Ble haila som det nye Tomb Raider og kunne friste med en åpen verden, combat man legger opp til selv og kjøretøy man kunne stjele.
Koste meg rimelig mye med dette i sin tid, men det har ikke akkurat holdt seg bra haha

Ugh, de aller fleste av Tomb Raider/Resident Evil/Metal Gear Solid-klonene til PSX rundt årtusenskiftet var så kriminelt kjipe atte hjælp. Untatt Syphon Filter, de spilla var kule.

D

Deleted member 91

Gjest
Den offisielle Syphon Filter-fanklubben her på SG består av Nabbe og meg, det er bare å søke medlemsskap. Gonna make you run like Gabe og så videre.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Trodde det var opplest og vedtatt at Syphon Filter var fett. Til og med PSP-spillet var ikke så utrolig megaræva.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei æsj ække det det lesbespillet a

Det er vel Fear Effect du tenker på Yetipants.

Kleevah

Livsfarlig amatør

Fear Effect 2 tenker jeg... :D

ENER'N HADDE IKKE LESBING
:argh:

Kjøpte ener'n right away etter at jeg oppdaget at du kunne taze folk til de spontanantente og til slutt falt skrikende ned fra hustak som sprellende fakler. Særlig fett at Gabe nonchelant kunne avfyre tazer-driten over skulderen på hundre meters hold og lodge faenskapet i øyet til terrorjøden og brenne ham.

Gode minner. Helikopterbossen var søppel og fikk meg til å gi opp.

Nabbe

Har fin hatt.
Aw. Syphon Filter-spilla. De eier alle sammen, med unntak av det forferdelige omega strain eller hva det nå enn het. Dark Mirror var fett som fy.

Urban Chaos er det verste spillet noen sinne. Fy faen, det er elendig. Det har ikke holdt seg dårlig, det har aldri vært bra.

Allerede linka i spillshizzle, men det eier så jævlig at det bør nevnes igjen. Jeg ræga når jeg oppdaga at de ikke har gjort noe med hoppinga til Simon Bellmont.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De har derimot økt drapsradiusen til piranjaplantene, så man ikke kan hoppe rett over de i 4-1. RAEG