Hva spiller du for tiden?

Spider-Man 2 var ganske gøy en stund. :)

Edit: Selvsagt en kommentar til Treyarch-pratinga.

Har latt Zelda kvile litt på DS'en og plukket opp Mario On Ice,
også kjent som New Super Mario Bros.
Har endelig vent meg til den sladdete kontrollen, og moro er det!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har plukket opp Zelda:Spirit Tracks igjen på DS-en, men fant ut at jeg fortsatt står helt fast på samme dungeon. Level 13 eller noe i det jævla tårnet, får tak i de tre dråpene og kan begynne å analpenetrere de rustningene, men jeg skjønner ikke hva spillet forventer at jeg skal gjøre. Jeg har ikke giddet å lete opp i gamefags ennå, DS-en blir stort sett lagt tilbake på sin plass på nattbordet og ignorert til neste gang jeg finner ut at Nintendo skal håne meg.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Prepper til Other M med litt primings. Gikk overraskende greit med tanke på hvor mange år det er siden jeg tuta gjennom sist...

Next up er toern. =/

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Unlocked? Du har ikke rundet det før eller står det hver gang? (husker ikke)

Selv om Echoes ikke er like bra som Prime 1 er det likevel et knakende godt spill.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg spiller Wii-versjonen (Trilogy-disken) og der har jeg ikke runna det før, så sikkert derfor det kommer opp.

Just Cause 2, på Xbox 360.

Det er så meningsløst, alle oppdragene (som jeg egentlig ikke gidder å ta uansett) virker helt like, verdenen virker helt dau og voiceactinga er på Resident Evil/Symphony of the Night-nivå, men faen ta det er egentlig ganske morsomt å spille. Jeg bare raver rundt med grappe hooken og flyr fra sted til sted og finner en ny base som jeg ødelegger også fortsetter jeg. Det er litt sånn at jeg kan koble ut hodet også bare spiller jeg, veldig avslappende er det ihvertfall.

Tipper jeg klarer å spille noen timer til før jeg blir lei, til tross for irriterende småting og all ensformigheten. Likevel, vel anvendte 170 kroner.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Dette.

jeg har tatt ett oppdrag til nå og ellers bare fløyet rundt, sprengt ting i lufta og lekt badass. Hookshot og fallskjerm-komboen er helt fortreffelig, så bevegelsesfriheten kjenner få grenser (spesielt siden den afktisk har jævlig lang rekkevidde). I tillegg er det artig å koble to ting samme med hookshotten (totalt ulogisk hvordan den skal fungere i praksis, men hell det er moro). Teknisk er spillet også ganske imponerende, hele øya er herrens svær, ser ganske bra ut, er stappfull av vegetasjon, bygninger og andre detaljer og likevel er alt sammen totalt sømløst. Å stjele et helikopter og fly noen kilometer opp i lufta er faktisk et syn for seg selv.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg impulskjøpte meg Global Agenda her om dagen siden jeg hadde kløe for hjernedød skyting og det er på salg; 19 euro hvis man kombinerer 25%-salget og en 15%-kupong, som alle får 5 av når man kjøper.

Sånn i et nøtteskall så er det TF2 bare at man sloss over territorier med en rpg-dude. Det er absolutt ikke en "mmo" i den sans at man løper rundt og quester - dog det finnes, men i en så enkel form at man kjøper ikke spillet for å drive med det. De fleste modusene er tatt rett i fra TF2 (payload, diverse control point saker, osv), mens det er et par nye også. Deres tolkning av CTF involverer at man manuelt kjører en robåt fra basen din til fiendens, mens man prøver å stoppe/ødelegge fiendens.
Man kan si at TF2 har mindre lægg og ser bedre ut, men GA er ennå et kurant valg hvis man klør etter TF2 bare med mer fokus på loot, skilltrær, og guild vs. guild hvor man sloss for eierskap over gruver og fabrikker.

Ang. loot og skills og slikt, så prøver dem å holde seg til at man ikke blir 'bedre' når man erfaringsnivåerer opp, bare mer fleksibel. En "Epic" hjelm med bare HP f.eks vil ha +1.5% mer enn den man starter med. Jeg har bare spilt i 3 dager og har nesten alle skillpointsa mine som man kan respecce gratis mellom kampene. Du skal ennå spille mye for å få ting med akkurat de bonusene du er ute etter og ha råd til å lage de beste moddene.

De har en demo hvis man er nyskjerrig. Ingen tidsrestriksjoner men man er cappet til level 12. "Mercenaries"-modusen er tilgjengelig fra 10 og er det man spiller mest av hvis man ikke er i guild. Det skal også nevnes at spillet er lagt opp til å kunne spilles i guild (eller agencies som dem kaller det) selv om man er asosial. Guildser kan velge å være åpne slik at hvem som helst kan joine via npc-er uten å måtte bli invitert og slikt dill.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Stemmer det. Kjøper du spillet har du ingen andre utgifter å bry deg med. Det du kan bruke mer penger på er xp/pengeboost, og man kan vel argumentere for at dette er å kjøpe seg en fordel, men synes ikke dette virker for ille siden man capper skillpointsa lett uansett.

Tipper dem finner på flere ting man kan bruke penger på etter hvert, men håper nå dem skjønner at folk her i vesten mer sannsynligvis slutter å spille enn å bruke penger på direkte fordeler.

Novastrum

Feminist-elitist
Plukka opp Død Reisning 2 CZ her om dagen, og da fikk jeg endelig pushet jeg trengte for å plukke opp Dead Rising (1) igjen. Har allerede perfect ending, men spiller igjennom på nytt med høy level. Fortsatt Helt. latterlig. vanskelig. å redde så mange folk som mulig, selv med tre ganger så mye liv, full attack power og dobbelt så mange item-slots. Jeg må visst planlegge mer enn jeg gjør nå. Fortsatt veldig god fun, og gleder meg STORVEIS til Dead Rising 2. Nå blir det å bestemme meg for hvilken maskin jeg skal kjøpe det til.