Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alt annet er dritt så da er dette automatisk mye bedre. Jeg respekterer ikke den argumentasjonen der, men fortsett å lastebile og sånt.

Så da er det bedre å la være? Tja, noen synes kanskje det... men jeg tåler å fire litt på kravene til tider. Alt jeg kjøper trenger ikke være perfekt... bare det er underholdende.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
D'oh. Det var liksom det at du sa det var så jævla bra som var greia. Det rimer litt dårlig med at jeg leser et annet sted at det har ræva stemmeskuespill, en del uforståelige oppgaver og en historie som skuffer. Alle de tre tingene der er liksom litt krise når man snakker om et tradisjonelt adventure.

Jeg sa det var bra, og at det var noe av det bedre innen sjangeren på lenge (av det jeg har spillt i det minste), noe denne anmeldelsen reflekterer. Jeg sa ikke det var feilfritt. Det finnes ikke feilfrie spill. Det får rimelig gode anmeldelser overallt. Du legger ekstrem vekt på feil - som kan ses på som bagateller, og feier hele spillet under teppet på grunn av det. Skulle likt hvor mange spill du hadde sittet igjen med dersom du hadde gjort det samme med alle spill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alt er dualismer, er det ikke?

Men nok en gang, det er helt supert at du digger The Whispered World, jeg prøvde bare å få fram et mer nyansert bilde av det. Hvis du liker adventure-spill bør du mest sannsynlig kjøpe det selv om det har en del problemer.

Fornøyd? :p

Joda, bare at dinne nyanserte bilder som regel får ting til å fremstå som ubrukelig søppel, og at jeg prøvde ikke akkurat å skrive en seriøs anmeldelse av spillet. :)

D

Deleted member 91

Gjest
Hvis du digger point'n'clickere, så er Ben There, Dan That og Time Gentlemen, Please helt nødvendig for å overleve. Anbefaler å ha en guide i bakhånd, ettersom det er et par ulogiske puzzles som ødelegger flyten i spillene og du vil ikke stå fast ettersom humoren er avhengig av å være litt rapid fire.
Ben There, Dan That er først i serien, er det ikke? Coppa begge på forrige storsalg og glemmer alltid hvilket som er først.

Runna akkurat Gothic 4 demoen og det var... ikke det vprste spillet noensinne. Det er ikke verdig navnet (Risen er uansett det ekte G4), men gir grei nok tidtrøyte. Kampsystemet var mongo, men kombinert med ok magi og pil\buing holder det lenge. Grafikken er stygg, men greier i det minste å gi inntrykk av at man fritt beveger seg i en diger verden. Voice actinga og karakterene er såklart bare ræva, men men.
Vel verdt en titt om man liker erke øst-europeiske wørpergere og om ikke annet blir det artig å peke og le når 360 versjonen slippes og er totalt uspillbar. :D

Jeg spiller Star Wars: The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition. Aner ikke hva det betyr at jeg har den ultimate utgaven, men spillet er kjempemoro så langt. Spiller med 360-pad og det fungerer som fot i hanske. Introduksjonssekvensen hvor du styrer Vader er rimelig ødelagt, men så snart man får kontroll over den Mystiske Lærlingen så blir det andre boller. Litt repeterende er det, og man må til dels lage sin egen moro ved å variere tilnærminga, men jeg gleder meg til å sette meg ned igjen.

På iPod-en spiller jeg Mirror's Edge, som interessant nok er mer konsekvent enn 360-utgaven. Siden man bare gjør enkle bevegelser for å gjøre grove trekk som hopp, skli og ninjaspark er det begrenset hvor spennende utfallsrommet er i seg, men det er nok av innhold og ganske moro å prøve å gjøre perfekte speedruns. Tommel opp.

Har også så vidt startet på N.O.V.A., siden det fikk så strålende anmeldelser. Foreløpig er det et temmelig middelmådig skytespill med silkemyk grafikk – mistenker at dette er et eksempel på at ting får spesialbehandling fordi det er på iPhod, men vi får se.

Ellers spiller jeg en skokk av spillene Stu listet som topp 50 av gratis ting på iPod, men lite av det jeg har sett så langt er bra nok til at dere trenger å mase med det. Space Deadbeef er en smart SHMUP, Lux Touch er en ganske interessant Risk-på-fem-minutter-variasjon, Jump Maze er en OK puzzler som totalt mangler utfordringskurve. 3D Checkers er finfint om man liker dam, som meg. Coin Dozer er en stor fornærmelse, men vanedannende, javisst.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg spiller Star Wars: The Force Unleashed: Ultimate Sith Edition. Aner ikke hva det betyr at jeg har den ultimate utgaven, men spillet er kjempemoro så langt. Spiller med 360-pad og det fungerer som fot i hanske. Introduksjonssekvensen hvor du styrer Vader er rimelig ødelagt, men så snart man får kontroll over den Mystiske Lærlingen så blir det andre boller. Litt repeterende er det, og man må til dels lage sin egen moro ved å variere tilnærminga, men jeg gleder meg til å sette meg ned igjen.
Skulle gjerne motargumentert deg siden jeg syntes det sugde balle, men det er litt vanskelig når du ikke skriver noe som helst vettugt om hva som gjør spillet artig. Ville bare påpeke dette.

Nabbe

Har fin hatt.
Slapp av. Innen han kommer til stedet hvor han må bruke the force for å kræsje star destroyeren så hater han det nok.