Hva spiller du for tiden?

Ghost Trick er dritbra. Heeeerlige animasjoner, gode puzzles og underholdende historie. Det har sjarm på samme nivå som Phoenix Wright-serien, men denne gangen er det også artig å spille. Anbefales.

Novastrum

Feminist-elitist
Det samme gjelder Bulletstorm som jeg gamer om dagen. Very Hard er egentlig bare en morsommere versjon av spillet, da man faktisk må tenke halvtaktisk i blandt. Dvs. du må skyte beina til folk sånn at de mister balansen og kan trekkes mot deg med elektropisken.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Speller New Vegas, pistoler melée og pocklick, satser på å bare å gunne på å makse dem før jeg slenger litt i rep, medisin og barter. Fuck sneak, finnes ikke noe å snike seg inn på (3 fikk til det mye bedre). Også er jeg litt kjip. Fucker opp Powder Gang, men skyter Beagle fordi han er irriterende, typ. Stjeler alt jeg kan.

Ellers er det litt sånn moderne farfar 2 aka IZQUIERDA IZQUIERDA bare fordi jeg trenger litt mongo pangpang i livet mitt. Gunnerne er HELT jævla intetsigende (minus silencer fordi de skal være sånn), mye av bretta er helt homo konstruert for å peke deg i en retning/gjøre ting vanskeligere, men å pisse litt rundt i co-op på vanskeligste er ihvertfall litt artig i den grad at man må være litt gangsta for å ikke å bli superdrept. Det er bare litt ubrukelig at AI-en bare kan grisebeine over gata mens de skyter med én hånd og bare plante seksten perfekte hodeskudd på et halvt sekund. Det var ikke helt dét jeg mente med vanskelig. Også blir jeg så gærn på at spill MÅ ha med sånne overcharga greier som f.eks. juggernauts. Hva faen liksom.

Keen på å stjæl Black Ops og Dead Space 2 fra jerben.

Black Ops sin campaign er helt krise. Og da mener jeg selv i forhold til MW2 sin. Zombies (som er eneste Co Op-delen) likte jeg ikke i det hele tatt (men det er jo folk som digger det) og det man sitter igjen med er et veldig allright multiplayer-spill. Mine 50 cents.

Shinra85

Spillegals effort emo
Plukka opp Bulletstorm. Kona maser, så har bare fått tatt en times tid. Mer hårete enn Martin og mer wannabe-hard enn Hazen. Blir ikke bedre enn det. Eller, jo... Ord som dick-tits og assmaggott får 14åringen i meg til å fnise langt mer enn hva som er sosialt akseptabelt

Spilte demoen. Var morsomt, men ufattelig uvariert, men det var vel bare demoen. Skaffer meg det når det blir billig.

ooooookaaaay... nærmer meg slutten på The Witcher nå tror jeg, med mindre kapittel 5 er usedvanlig mye større enn de andre. Så begynte jeg nettopp Psychonauts på nytt, da jeg aldri fikk fullført det når det var nytt. Heldigvis er GOG.com totherescue og ga meg en god pris på spillet, og en fyr på NeoGaf hadde den perfekte kontrollkonfigurasjonen til en X360 kontroller ready2go, så da ble det fort til at jeg spillte gjennom det første brettet. Det var akkurat så genialt som jeg husket det var. Når jeg er ferdig med The Witcher, vil jeg koble PC'en til min store flotte HDTV, og spillte Psychonauts i gloriøs HD oppløsning og god lyd.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trodde ikke det kom før til helga, men i går kveld låste jaggu Warhammer: 40:000: II: Dawn of War: Retribution seg opp på Steam, gitt. Nok en expandalone til Dawn of War II og det er snart flere raser og tropper i spillet enn det er totalt antall spillere (nesten). Flere som har kjøpt herligheten?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvem slaks wargear skjøppte du `???

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ruller Chaos Marines selv, og det er tydeligvis de som skal ha guder til blodblodet og troner til hodeskallehodeskallen og sånt. Sånn ellers er dette Dawn of War 2 med en skurtresker nye enheter, litt mindre mongo levelsystem (du låser opp en ny egenskap hver gang du tildeler et poeng nå, og det er tre skills istedenfor øh fem eller hva det var før), nytt Wargear og sprekere mission-design (andre brett med Chaos Marines har en diger fuck-off tank som setpiece for eksempel). Og, tydeligvis, det samme som i Chaos Rising hvor du slipper å trucke fram og tilbake på kartet mellom oppdrag takke faen. Det er bare å slenge seg med hvis noen andre vil finne ut hva annet som finnes i tillegg til krig (hint: Ingenting).

Elkjøp solgte Singularity for hundrelappen, eg kjøpte. Dvs, kompis kjøpte og eg lånte av han. Føles veldig brainfart og eg sliter litt med å sikte nøyaktig (360 yo) men whatev, det er moro å leite etter E99 for oppgradering av greier og greier. Og fiendene er sånn passe artige å kverke. Ikkje genialt men absolutt verd å bruke ein hundrelapp og ca 10 timer (visstnok) på. Prey neste. :D

Hardcorer echomoden i Bulletstorm. Klatra opp til en 86-plass på rankinga for førstemappet. Langt unna scoren man kan dra inn, så det her blir funtimes ahead. For øvrig noen massive dicks som allerede har cheata seg til poeng. </3 No pride.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og folk i bransjen lurer på hvorfor folk piratkopierer spill?