Speller New Vegas, pistoler melée og pocklick, satser på å bare å gunne på å makse dem før jeg slenger litt i rep, medisin og barter. Fuck sneak, finnes ikke noe å snike seg inn på (3 fikk til det mye bedre). Også er jeg litt kjip. Fucker opp Powder Gang, men skyter Beagle fordi han er irriterende, typ. Stjeler alt jeg kan.
Ellers er det litt sånn moderne farfar 2 aka IZQUIERDA IZQUIERDA bare fordi jeg trenger litt mongo pangpang i livet mitt. Gunnerne er HELT jævla intetsigende (minus silencer fordi de skal være sånn), mye av bretta er helt homo konstruert for å peke deg i en retning/gjøre ting vanskeligere, men å pisse litt rundt i co-op på vanskeligste er ihvertfall litt artig i den grad at man må være litt gangsta for å ikke å bli superdrept. Det er bare litt ubrukelig at AI-en bare kan grisebeine over gata mens de skyter med én hånd og bare plante seksten perfekte hodeskudd på et halvt sekund. Det var ikke helt dét jeg mente med vanskelig. Også blir jeg så gærn på at spill MÅ ha med sånne overcharga greier som f.eks. juggernauts. Hva faen liksom.
Keen på å stjæl Black Ops og Dead Space 2 fra jerben.