Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Medfører vel heller at de ringer snuten som så får deg til å kjøpe ny rute, men men.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er med Revan, kast den første så følger jeg rett etter! =)

Tror dere jeg kødder? Det hadde faen meg vært til pass for de horene. Snart spiller jeg GTA IV likevel : En god kompis som har reist vekk på tur låner meg sitt til fredag. :D

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei nei, det er vel ikke kødd. Tenk så mye positivt og konstruktivt det hadde kommet ut av det! Da tenker de sikkert "Aye aye, neste gang har vi varene inne så kundene ikke kommer tilbake å hiver stein gjennom vinduene våre!".

CyberK

Finner ikke på noe.
I motsetning til sånn ca. hele verden har jeg ikke spilt GTA, men TF2 i dag. Den nye updaten har kommet, med en ny bane (og spillmodus), nemlig Goldrush, der det blå laget skal klare å dytte en kjerre med en bombe i helt frem til fiendens base. Ganske fornøyelige saker egentlig, men også den eneste banen det går an å spille for tiden. Fordi en annen ting som også kom med updaten er masse nye achievements og våpen til Medicen, så alle runder jeg har prøvd på de gamle banene har vært helt skeive fordi opptil halve laget grinder som Medic. :dry:

Trodde faktisk updaten bare var no fixes eller noe sånt, men nå skal jeg sette på downloaden igjen, så blir det TF2 på meg ikveld.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Oooh, nå fikk jeg litt lyst til å spille TF2 igjen og! Utover det spiller jeg, merkelig nok, GTA IV.

Nå er det altså ca. 5 minutter til "open" beta for Age of Conan starter. Andre enn undertegnede som har fått key? Skulle visst være noe opplegg med tech/general testere som automatisk fikk key til open også, selvom det er litt surt at cappen er på level 13.

Edit: Beta utsatt til 22.00 norsk tid. :(

Hvorfor i helsike forhåndsbestiller dere årets mest etterlengtede spill fra en nettbutikk? Det er jo tusen ganger enklere og sikrere å bare bevege seg bort til Elkjøp/Expert/Spaceworld/EB whatevs på releasedagen.

For tiden spiller ikke jeg noe særlig, men det bruker å gå litt i Tetris DS av og til. Hurra for flashcart og massevis av spill, jeg spiller bare Tetris uansett :D

..eller du kan risikere å sitte en uke uten å få noe spill.

skjedde ikke dette med en del folk rundt halo3-releasen også?

Eller så kan det utrolig nok hende at ikke alle i hele verden har muligheten til å hente/kjøpe spillet på den dagen? I fantasiverden din er det sikkert umulig å tenke seg at det faktisk går ann, men det gjør det. Utrolig nok.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Faen, Eivind er så hard på flaska for tida, snart dytter han fra seg kone, barn og jobb og må slå seg sammen Nicholas Cage i Las Vegas.

Hold kjeft, jeg vil bare spille GTA. :(

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
I don't know if my wife left me because of my drinking or I started drinking 'cause my wife left me.

Jante

privileged CIS shitlord
Hvorfor i helsike forhåndsbestiller dere årets mest etterlengtede spill fra en nettbutikk? Det er jo tusen ganger enklere og sikrere å bare bevege seg bort til Elkjøp/Expert/Spaceworld/EB whatevs på releasedagen.

For tiden spiller ikke jeg noe særlig, men det bruker å gå litt i Tetris DS av og til. Hurra for flashcart og massevis av spill, jeg spiller bare Tetris uansett :D
Expert boikotter GTAIV. :eng101:

Snakk om å skyte seg selv i foten, regner med det blir mye tapt fortjeneste der, særlig med tanke på diverse konsoll-bundles og evt. ekstra salg som en slik tittel medfører.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det man lurer på er hvem som egentlig bryr seg om hvorvidt Expert selger GTA IV eller ikke. Spillkjøpere, antageligvis, og de tar pengene sine andre steder. Hvem faen er det som velger å handle på Expert basert på at de ikke fører akkurat den spillserien? Mystisk.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
De prøver å skape seg en mer sympatisk profil enn Elkjøp, kanskje? Kanskje ikke dumt tenkt, men jeg tror det bare bidrar til at de befester posisjonen som en litt traust el-kjede som ikke følger helt med i utviklingen.