Hva spiller du for tiden?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Angående THPSHD er Nossen så godt som ferdig med sin syvende figur, for meg fremstår det veldig merkelig han fortsatt synes det er gøy ettersom alle banene og utfordringene går igjen fra skater til skater samtidig som de alle etter oppgradering blir like gode.
 
Aww yeah, Transformers demo til 360 ute og det måtte testes. Første del er man Bumblebee som har mista stemmen ( :argh: ), men fortsatt kicker ass. Dette er ganske tutorialete og viser at de ikke har endra så mye siden forrige gang. Helt greit siden det funka fint. Det er fortsatt Gears med transformering istedetfor cover.
I del to er man Vortex, helikopterarmen til Bruticus. Her ser man at flyvinga fortsatt er den beste delen av spillet og det eier å flanke fiender ved å transforemre til et helikopter og fly rundt dem.
Siste del er litt multiplayer og det blir å teste seinere i dag. Har dog sett at man nå kan skifte ut alle deler på botten sin i motsetning til forgjengern så man kan mekke Megatron Prime om man vil. Og det vil man.
 
Spilt en del Longest Journey. Får meg til å angre på at jeg har runna dritt som Counter-Strike: Condition Zero-singleplayeren og hele trilogien til Halo istedenfor å ha spilt det her tidligere.
Proper historie og kurant humor. Hadde glemt hvor sykt frustrerende det er å sette seg fast i p&c-ere. Blir litt casual å ty til hints, men faen heller.
 
Dro ned trialen av Deadlight til 360'n og ga den en spin.



Puzzle-platformer med zombie-apokalypse survivors finne familien min : ((88 osv.
I første del spiller du gjennom en kjapp tutorial hvor du lærer deg å hoppe, svinge med ei øks og slippe ned biler over zombier og det var det. Trodde jeg hadde spilt det i 5 min, men ut i fra videoen her å dømme så varer den i 20. Go figure.

Var i hvert fall ikke så kult å spille at jeg ha det, men ikke dårlig nok til at jeg aldr kommer til å kjøpe det. Meh, aner ikke. FÅR SE FÅR SE
 
BAM!


2 timer og 50 min. og så var det runna... XD
 
Fordi det kosta bare kr 125,-

Det var ikke ræva, det eide! :ras:
 
Hmm... Erdinger... aldri smakt på. Men foretrekker heller Urge. Mmmmmm Urge <3

Mamma har forresten sagt at øl er ikke for små barn som meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mens jeg spiller Pokemon Conquest, som endelig er ute her på berget. Det er da spillet for deg som synes det høres artig ut med taktisk strategi-RPG, men som ikke har orka å slå deg på Fire Emblem, Advance Wars, Final Fantasy Tactics, Tactics Ogre eller Disgaea, og som synes Pokemon er artig. Jeg liker taktiske strategi-RPG-er og Pokemon, så det var ikke så mye å lure på.

Kort fortalt så er du i det gamle Japan kongeriket kalt Ransei (jeg kaller det bare Ransel), hvor Krigere bor sammen med Pokemon og slåss med dem i kamper. Forskjellen fra vanlig Pokemon er at levling av pokemon er kraftig forenklet; du får ikke XP eller nye moves eller sånt, du har bare ett move per pokemon (pluss en Ability) og så får du styrket båndet mellom krigeren og pokemonen din, noe som gjør at statsen dens går opp. Det er noen flere ting å merke seg (som at Types fortsatt er veldig viktig og at du må passe på at pokemonene dine er i toppform ved å gi dem mer Energy), men det er i hovedsak hele greia. Så, hva er da vitsen? Høres kjedelig ut, eller? Joa, men du må også administrere troppene dine på verdenskartet, forsvare byene dine mot angrep, rekruttere nye krigere, samle stæsj og penger, dra på ekspedisjoner for å styrke Links (altså, nevnte bånd mellom Warriors og pokemon), og sånt noe. Så, det er ikke kjempekomplekst, men det er et veldig ålreit strategispill med gjennomarbeidet produksjon, flott grafikk og masse pokemon. Verdt å nevne er også at selv om det ikke er veldig mange baner å slåss på, har nesten alle en egen setpiece som virker inn på kampene du har der. Dermed er det alltid viktig å tenke på plassering, de ulike egenskapene til pokemonene du tar med i strid, og andre ting.

Så, hvis du vil ha litt strategisering på DS-en din og enten liker pokemon eller ikke synes det gjør noe å ha dem med i strategispillet ditt, så anbefales dette.
 
Det er jeg, jeg er den som skal ha det derre.
Mens akkurat nå laster jeg ned Dawnguard for det var en ting Bethesda gadd å plutselig dra ut av ræva si. 20 Euro da, men men.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg fikk ikke Spec-Ops i dag heller, så jeg sjekket min backloggery etter ikke fullførte spill. Valget havnet på Retro Game Challenge, hvor jeg stoppa å spille under den siste challengen på Guadia Quest, RPG-homagen. Viste seg at jeg var like ved slutten så jeg pusha gjennom (ved å først gå feil vei, og så glemme hva alle magiene gjorde fordi det har gått så lang tid). Etter å ha tatt en enkel boss var siste challenge fullført, og jeg låste opp det siste spillet, Haggle Man 3. Der de første Haggle Man-spilla var ganske like, har 3 fått en Ninja Gaiden-aktig estetikk, med cutscenes og shuriken/sverdbasert gameplay i en metroidvania light-aktig verden. Veldig gøy, og kunne med flere levels sikkert vært solgt som et eget spill.



Siden Haggle Man 3 var siste spill i Retro Game Challenge kunne jeg merke det som fullført, og plukka opp et annet spill jeg mente jeg var nært slutten på; Dragon Quest V DS. Var rundt level 28, og jeg tok jo sisteboss i DQIV på level 32 …

Jeg sjekket party chat-funksjonen og de sa noe om feer, og nevnte at jeg hadde funnet en portal til landet deres i kjelleren min da jeg var unge. Så jeg dro til den byen (etter å ha sjekka en guide fordi jeg ikke huska navnet på den lenger), men det var ingenting i kjelleren lenger. Dro opp guide igjen og det viste seg at jeg måtte teleportere til en by, ta skipet opp elva, gå av, bruke det flyvende teppet ditt for å krysse en annen elv, gå sør over to broer, og så kommer du til en umerket skog som ser litt annerledes ut. Her kan du gå inn, men hvis du ikke har noen av barna dine på laget så kommer du deg ikke videre fordi du har mistet egenskapen å se feer. Du får ingen hint til noen av disse tingene.



Men etter dette gikk det ganske greit, jeg forvillet meg fortsatt en del, og etter en del ufrivillig grinding var jeg sterk nok til å ta Bjørn (han heter faktisk det), en boss som er så stor at han tar opp begge skjermene. Han gir deg Ultimate Key, som du bruker for å finne masse goodies rundtom i spillet. Jeg fullførte også det opsjonelle Mantleplace-fangehullet, hvor du får den beste rustningen til helten. Jeg fant slottet til feene, dro tilbake i tiden og knabba en svevestein fra meg selv som barn, brukte denne for å heve det flyvende slottet Zenithia fra en innsjø, og nå har jeg mitt eget flyvende slott. Slår et luftskip! Nå må jeg bare finne tårnet hvor Zenith-dragen er innesperret. Elsker denne serien, men faen at de skal kreve walkthrough for å ikke bli totalfrustrert fordi du ikke vet hva den neste tingen du skal gjøre er.
 
Elsker denne serien, men faen at de skal kreve walkthrough for å ikke bli totalfrustrert fordi du ikke vet hva den neste tingen du skal gjøre er.
Det er vel det vi ellers kaller 90-tallet.
 
Dinner Date


Du spiller som underbevisstheten / hendene til en kis som har avtalt en date, men det ser ikke ut som hun kommer. Så da får man muligheten til å drikke vin, spise suppe og stresse som faen mens man venter og håper. Hele opplegget varer i ca. 15-20 min og koster 22kr på Steam. Langt mer actionfylt enn The Graveyard. Morsom liten sak. ^^