Hva spiller du for tiden?

Kjipt. Har det på ein Gamecube-disk om du har GC eller Wii og vil låne. Vi vestlendinger må jo hjelpe til i disse juletider. ;)
Jeg har Wii, og spillene på VC og alt sånn, men jeg har ikke mulighet til å sette den opp her. Så... Emulering er liksom det som er det store om dagen.
Ellers foretrekker jeg strengt tatt emulering siden... jeg kan streame det jeg driver med uten altfor mye hardcore utstyr.

Ellers takk!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Buggz, jeg, og ei som lørker her på forumet (og litt fetthest av og til) spiller en del dota2 for tiden. Vi kjører som regel standard 5v5 som betyr at vi må fylle på med 2-3 randoms. Hvis det er noen som er keen på å prøve men skyr randoms (med god grunn) så er nå en god tid å hoppe på dota2tåget. Det er lov å suge ræv med oss!

Edit: Har også 4 betanøkler å gi.
 
Kom hjem fra det normale folk kaller jobb ganske tidlig i dag, eldstemann var hos bestemor og lillegutt sov, så jeg tenkte det var endelig en skikkelig mulighet til å sette seg ned med ZombiU.
Sist gang jeg prøvde dreiv jeg og losa nedi en kloakk og prøvde å finne veien til Buckingham Palace. Men grunnet dårlig planlegging gikk det ganske dårlig.
I dag var jeg skikkelig engasjert, og bestemte meg for og sjekke ut alle muligheter før jeg endte opp som english breakfast atter en gang. Og gud som det gikk bra, jeg stakk til Brick lane markets og sanka det jeg kunne av småsnacks, ammo fra levende døde venner, og noen molotov cocktails.
Kom meg omsider til Buckingham, tok en kjapp liten lur og surra litt rundt på jakt etter en lockpick. Og når jeg fant den, ble stedet stormet av Zombier. jeg kjempet tappert, og fikk drept noen før jeg selv strøk med. Viser seg at når et spill som handler om og overleve gir deg 90 maskingevær kuler gjelder det å putte dem i et maskingevær, ikke stå som en mongo med cricket bat og level 2 handgun. ><. Våknet opp som John lee. skuespiller. Skal prøve på nytt igjen når krapylene sover.
 
Jeg coppa Stronghold HD fra GoG til en billig slant fordi det alltids er noe jeg har villet teste. Det foregår da i middelalderen og går ut på at man skal bygge hold som er sterke nok til å stå imot alle mulige jævler. I starten er det ulver og røvere og bare det er ille nok. Man må hele tiden passe på å bygge forsvarsverker og samtidig starte en fungerende by for å backe dem opp. Jeg blir alltid stressa av sånne spill, men dette føles litt mer oversiktlig. Helt til jeg ble overmanna av masse røvere med pil og bue og jegerne mine ikke gadd å hjelpe til. :sukk:
HDen i navnet kommer av at de har tatt spillet fra 2001 og pussa på det så det støtter moderne oppløsninger. I orginalen er alt jævlig zooma inn etter som jeg har forstått, mens nå ser man nesten hele kartet på en gang. Det er sånn HD som jeg liker.
Virker ihvertfall ganske fett om man liker Tropico og Sim City eller syns det er mer gøy å forsvare enn å angripe i RTSer.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Spiller Street Fighter X Mega Man og jeg blir gøreid av bossene. Er det bare jeg som suger eller er det vanskelig?
 
Det er vanskelig. Veldig vanskelig.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Selve brettene er ikke så ille, men så kommer bossene og da er det over. Klarer som regel bare å ta halve livet deres før jeg blir krafteid. Den eneste jeg har klart hittil er Blanka.
 
Så video anmeldelsen på Ign i dag, de sa bossene var brutale. Hadde jeg ikke hatt denne Macen hadde jeg spilt det selv i dag -_-

Men nå har jeg fått ZombiU dilla! Har det grisemorro med det, bortsett fra at de to siste gangene jeg døde trampa jeg på egen mine, og falt ned fra ett stillas med dårlig helse
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Selve brettene er ikke så ille, men så kommer bossene og da er det over. Klarer som regel bare å ta halve livet deres før jeg blir krafteid. Den eneste jeg har klart hittil er Blanka.
Ikke fått spilt mye, men synes det funka å ta Chun-Li først. Er forøvrig bare hu og Blanka jeg har klart hittil. Men det eier, føler meg som en 9åring som står på en av de spillsjappene på Svinesund
 
Halvparten av bossene på character select-skjermen suger. Der, jeg sa det. <_<

Runna Far Cry 3 istad og det er en av de beste manshootene. Selve storyen er så som så, men dette er et av de spilla hvor reisen og opplevelsene som oppstår spontant er hovedfokus. Skjønner dog hvorfor folk ræger hardt over slutten, men det er fordi de valgte feil. ^^
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Nå har jeg tatt Chun Li også. Hun var ikke så ille. Lagde til og med en video:

 
Et tips til Chun li kampen er at du kan skli under henne når hun flyr mor deg og spinner langs bakken. Når jeg fant ut av det hadde hun ikke noe å si.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så joda jeg tenkte i utgangspunktet å skippe Scribblenauts Unlimited siden jeg følte meg litt mett etter å ha totalknust begge på DS, men da jeg så det på Steam og innså at det nok var på tide igjen så... skaffa jeg det. Og, vel, det er PC som er den naturlige plattformen for dette. Litt nedtur at sandkassebrettet later til å være borte, men man kan da arrangere deathmatch mellom Gud og Cthulhu i storbyen også. Og, vel, den nye oppdragsstrukturen er bare bestest. Anbefales.
 
Jeg syntes ikke kontrollen var helt optimal selvom skriving på keybord såklart is king. Blir å vente som en noldus fram til mars eller hva faen. Evt. importere fra fåkkings Australia.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veit, det er litt småkronglete. Etter en stund vente jeg meg til å hoppe med Space (hoppinga med skriblete naut er vektløs, og den krever aldri presisjon, så det føles mer naturlig å hoppe med W), og så slang jeg notisboka til C sånn at det går kjapt å skrive inn ting. Bruker bare WASD, C, Space og musa nå.

Uansett liker jeg et spill hvor du kan fullføre et mål på et brett ved et uhell bare fordi du får lyst til å trylle fram en enorm, naken dame. Og hvor du kan vinne en stjerne ved å gjøre dette:


Og hvor du kan se ut sånn som dette:


Seriøst, beste avatar-editoren noensinne. Som man kan tenke seg, starter man med enten Maxwell eller en av brødrene hans, og så bare skriver man inn ting man vil ha på figuren sin. Jeg bare prøvde meg fram litt med denne staute karen (han heter Poshwell), men det er ingen sak å mekke noe langt særere eller stiligere.
 
Hvilket Scribblenauts er det du spiller?
Selv driver jeg og får tre stjerner på Mariokart 7 og sette rnye rekorder i Time trials, også føler jeg at survival skillsa mine har tatt seg opp betraktelig i det siste. Jeg bare gruer meg til denne dama dør, for da mister jeg våpen ferdigheter :argh:
 
Når jeg testa det møtte jeg ei dame som var lei av å stå. Vanlige folk ville sikkert gitt hu en stol, men jeg valgte istedet å fjerne beina hennes. Det er med andre ord såklart et dårlig spill.