Venter på Xbox 360, selve konsollen kom til postkontoret i dag (men får ikke den føkkings hentelappen før i morgen), og spillene kommer til postkontoret i morgen (men får ikke den føkkings hentelappen før torsdag). Så nå prøver jeg å finne noe fett å spille på PC. Har en del wii-spill jeg ikke har runda: Twilight Princess, Super Mario Galaxy, Mari Kart, Metroid Prime 3, Resident Evil 4 (sånn apropos, finnes det ikke cheats til spillet? Har lagret i en situasjon hvor jeg er rimelig fucked, og klarer ikke komme med videre), Resident Evil: The Umbrella Chronicles, No More Heroes og Okami. LOL, liksom, er bare ikke motivet til spillene for tiden, sånn bortsett fra RE4 hvor jeg bare sitter fast.
Har Painkiller liggende, aldri spilt det før nå. Kom et stykke på første bane. Virker rimelig fett. Men møter man på mer varierende fiender og banedesign etter hvert?
Har Painkiller liggende, aldri spilt det før nå. Kom et stykke på første bane. Virker rimelig fett. Men møter man på mer varierende fiender og banedesign etter hvert?