Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, du er et skikkelig vakkert og unikt snøflak, Martin.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg startet opp mass effekt idag. var innom jobben for det er det eneste stedet jeg har en dugandes gamer pc. og da blir det lite gaming på pcen siden jeg faktisk må jobbe. :(

Men ihvertfall.

jeg er en ganske sinna earthborn dude, vokst opp i slummen, men til vettet og ble med i militæret når jeg 18. en eller annen gang drepte jeg en horde av fiender alene så folk mener jeg liksom er en slags helt, selv prøvde jeg bare å lage vafler uten et veldig vellykket resultat.

ihvertfall. Musikken i spillet gir meg litt blade runner vibber, og allerede etter ti minutter ut i spillet likte jeg det. Det eneste jeg ikke helt har klart å bryne meg på ennå er kampsystemet. Det er sikkert greit etterhvert når man er vant til det, men samtidig må jeg få si... faen heller da? kan jeg ikke styre kompisa mine på en litt kulere måte? man er nesten fristet til å kun gå alene, men da går man jo alene... ensom... forlatt.. Ensomme rytter. solnedgangen... galgen.. *heng*

ja. spillet virker ganske kult, historien er vel litt så som så, ganske klisje, samtidig som det er akkurat storslått nok til at det blir fett.

jeg kan vel beskrive mass effekt som den diggeste knekkebrødskiva med salami. Det knaser og smaker godt men det blir alltid litt smuler i sofaen. men husk. Det er ikke vanlig gull salami, dette er salami importert fra firenze og knekkebrødet. nja. det er vel helt vanlig wasa knekkebrød.

hmmm..

jeg legger ihvertfall merke til at spillet gjorde at jeg fikk lyst til å skrive (usammenhengende) om det her. og jeg har vel strengt tatt ikke sagt noe her på lenge har jeg vel?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg følte at kampene var temmelig vanskelige i starten, men etter hvert som jeg lærte meg å utnytte lagkameratene, skills og coversystemet for fullt blei det rett og slett drittøft. (Shotguns eier!)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
det tviler jeg ikke på. det er litt som knights of the old republic. tok litt tid å bli vant til det men det var relativt smooth etterhvert.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Nåja, the plått thikkens litt etterhvert, og jeg synes den var helt kurant. Motivet til antagonisten er noe mer enn tilfeldig maktlyst eller ugrunnet ondskap, som gjør det hele mye mer troverdig.
 
Konsoll<>PC

Plattformen har lite å si for meg så lenge spillet er bra, flyten er bra og spillet har gode kontroller til den plattform spillet er utgitt på.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg har inntrykk av at jeg stiller ganske alene i den klubben, ja.
Hell no. FPS, og alle andre spill, er best på konsoll (kanskje med untak av no' strategi, men det spiller jeg ikke). Hater å spille spill med tastatur og mus 20 cm fra skjermen. Sofa og gamepad er den eneste måten å spille på. Omtrent samma hvilken konsoll jeg spillerpå, pleier å ha alle, men det skal være konsoll.
 
Hell no. FPS, og alle andre spill, er best på konsoll (kanskje med untak av no' strategi, men det spiller jeg ikke). Hater å spille spill med tastatur og mus 20 cm fra skjermen. Sofa og gamepad er den eneste måten å spille på. Omtrent samma hvilken konsoll jeg spillerpå, pleier å ha alle, men det skal være konsoll.
Ser ikke problemet egentlig. Du kan alltids rigge maskinen til HDTVen.
Funker som regel fett det.
Og man kan glatt bruke X360 kontroll på PC hvis det skulle være så rævva for deg med mus/tastatur.
 
Spiller for det meste CoD4 for tida, men kjøpte også Crash Bandicoot fra PSN idag og har begynt å spilt det litt. Fortsatt utrolig fett siden sist gang jeg prøvde det for 12 år siden:p.
Synd at Crash Bandicoot 2 og 3 ligger på den Amerikanske PSN, og vi i Europa bare får 1-ern. Har irritert meg lenge over forskjellene i utvaglet mellom EU og US-PSN. :mad:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dagen i dag var dagen hvor jeg ble ferdig med tredje året av utdannelsen min, dagen hvor jeg var jævla trøtt og klam hele jævla tida og dagen hvor jeg kjøpte meg Ninja Gaiden 2. Det er konge. Vil faktisk gå så langt som å si at det er en sjelden praktfull konge.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Ser ikke problemet egentlig. Du kan alltids rigge maskinen til HDTVen.
Funker som regel fett det.
Og man kan glatt bruke X360 kontroll på PC hvis det skulle være så rævva for deg med mus/tastatur.
Tr00, men hvis man skal spille PC som en konsoll er det egentlig ingen grunn til å ikke bare spille konsoll til å begynne med. Selvsagt, mange spill kommer ikke til konsoll, men ei faen om jeg gidder å bruke så mye spenn på en gaming PC for å spille dem. Dessuten alltid noe negroid med bildeinnstillinger, sensitivity på gamepad-stikker og whatnot.

Har forresten både HDTV, laptop med HDMI-utgang og den duppeditten man kan bruke 360-kontrollen på PC med. Bruker det til emuer (og struts, ja).
 
D

Doctor Downs

Gjest
Nå som jeg er hjemme igjen så har jeg plutselig Xbox Live. Tipper det blir litt GTA IV multiplayer framover.