Spiller for tiden Dead Space 3. Noen har faktisk kalt dette det verste spillet noensinne. Uansett, jeg ønsker å kaste et mer positivt lys på dette spillet, fordi det er ikke så aller verst, faktisk. Jeg fikk dette gjennom Origin Humble Bundle, og jeg må si det var en steal-deal fra mine lusne 6 dollaz, men jeg hadde jo allerde kjøpt det til Xbox fra før av og da (på salg heh). Men nok om mine synder.
Så, ja, Dead Space 3. Kampene var ærlig vanlig Dead Space-godhet, Visceral har ikke slått serien til en shootbang-cover-skytespill *hosthost Capcom hosthot* til tross for hva de fleste påstår, under 95% (eller mere) av spillet vil du være med å kjempe bare jævla stygge necromorphs, og mitt viktigste våpen var plasmacutteren, så ja, klassisk Dead Space-skyting-opplevelse for meg, for opplevelse er meget viktig her, og ikke minst atmosfæren. Atmosfæren - dem treffer veldig nøyaktig her på det, kanskje ikke helt like bra slik som i 1'ern og 2'ern, men what evz, den er bra i 3'ern 'å. Spenninga er også veldig bra, men det er ikke helt der som det var i de to første Dead Space, det er kanskje noe av det jeg savner mest her - å bli anspent, bli skremt og føle frykt gjennom spillinga.
Historien gidder ikke å skrive noe om, for den er dønn kjedelig/uinteressant, og jeg har heller ikke runna dette enda. Så spill det sjæl om du er keen på å finne ut historien om kjærlighet og trekantdrama.
PC-porten er solid, kjørte helt fint på min gode maskin, og får det til å se pretty pent ut. Og med litt triksing i Nvidia-kontrollpanelet, så fikk jeg det til å kjøre spillet på 60FPS i stedet for 30FPS-locked.