Du får fist for Quaking selv om du ikke har spilt så mye UT. UT99 er et spill jeg har spilt veldig mye i singleplayer og mener å huske at Xan (sisteboss) også er helt latterlig mye flinkere enn de andre botene. Titanfall bringer noe nytt på bordet ved at det legger opp til å være akrobatisk (UT hadde forøvrig også det), men personlig synes jeg det mangler en del balansering på våpen, og det er alt for mange forskjellige typer maskingevær med spray, og nettkoden er ikke god nok til at siktevåpen funker noe særlig uten et par hundre timers trening, evt. ekstremt talent.
Fortsatt sikkert over 60-70 timer spilt i Titanfall, så et godt spill synes jeg absolutt det er, men det hadde hjulpet stort med litt mer variasjon i våpnene.
Hele stua er gjort om til dungeon om dagen, og jeg gjør vel ikke annet enn å nerde til jeg blir trøtt nok til å klare å sove.
Så har jeg endelig plukka opp
Donkey Kong Tropical Freeze. Angrer smått på at jeg kjøpte det på nett når jeg ser hvor dårlig Nintendo er på contentservere selv på nyeste generasjon, og hvor mye plass det tok. Men; spillet i seg selv overgår forgjengere. Kan ikke huske sist jeg var så hekta på en plattformer og har virkelig problemer med å finne noe å utsette. Bare-en-bane-til-basillen er veldig tilstede. Dette ville vært yndlingsspillet mitt når jeg var 10, uten tvil. 10/10
Fortsatt å spille FFXIV også, er på level 32 nå, med en haug av klasser rundt 13-17. Dette spillet er herligt, skal garantert spille til jeg er ferdig med mainquest, og fortsetter det å gi meg en grunn til å spille, så er det godt mulig at jeg fortsetter med det. MMO-10/10
Også plukka opp
Resogun. Synes fortsatt Super Stardust HD er hakket over (selv grafikken er nesten på nivå med Resogun - art direction er bedre i SS synes jeg). Men Reso har begynt å vokse på meg, og ser absolutt sjarmen i en mer 2D-horisontal approach. Man føler seg flink nesten hva man gjør så lenge man ikke dauer, og det er jo alltid morsomt. Foreløpig 8/10, men kravler seg kanskje oppover hvis jeg spiller mer.
Ser at Shadowrun og DLC endelig er på steamsalg, så da blir det Dragonfall på meg.

Bør jeg spille Shadowrun Returns først, eller kan jeg kjøre rett på Dragon? (har fått inntrykk av at Dragonfall er en del bedre)