Hva spiller du for tiden?

Jeg synes singleplayeren i Bad Company var gøy, jeg. Ikke overraskende den beste singleplayeren i noe BF-spill, men også ganske så ålreit i seg selv.
Kjøpte Bad Company ved release og jeg gadd aldri å spille gjennom det i singelplayer.
Grunnen til dette var at man ble ikke straffet for å dø i spillet og det fjernet all utfordring.
Håper inderlig at DICE har tatt kritikken til seg, for dette har blitt nevnt av flere anmeldere og på andre fora rundt omkring på nett.

Ellers er multiplayeren god og det hender titt og ofte at jeg tar meg noen kamper online med folka på vennelisten min. Var online med spillet senest igår faktisk.
Venter spent på oppfølgeren :)
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Gjorde meg ferdig med Mirror's Edge på 360 nettop. Creditsene ruller ennå.

Greit spill, men storyen var da rimelig basis. Jeg satt liksom å venta på den store twisten som skulle gjøre alt mer interresant, men så var det plutselig slutt.
Kuleste aspektet var jo bruken av farge og lys, som ga hele spillet et veldig smakfullt og artsy preg. Også morrå å være pasifist - man føler seg uber når man kjører gjennom et kjøpesenter fullt av spesialstyrker uten å løse et eneste skudd. Jeg koste meg med å få Test of Faith achievementsen på første omgang.

Hadde litt slowdowns i 1680x1050, men mest i de scriptede sekvensene. Lurer på om det ville kjørt bedre på pc'en min.
 
Tomas skrev:
Hadde litt slowdowns i 1680x1050, men mest i de scriptede sekvensene. Lurer på om det ville kjørt bedre på pc'en min.
Vet ikke om det ville kjørt bedre, men det ser definitivt bedre ut grafikkmessig på PC når PhysX blir benyttet.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Spiller:

Resident Evil 5, har bare såvidt testet det og har lyst til mer, men venter til jeg kan hooke opp Coop med SHDR. Lovende so far, en del forandringer å justere seg til, men overall virker det mer balansert og strategisk, med inventory management og ikke tetris lol, enn firern. Cutscene er også overbevisende og, heldigvis, i det korte laget.

Empire: Total Fail 15min loadetider før hvert slag, retardo AI, I don't think so. Selvom jeg likte forgjengerene så ble dette litt slapt, sjøkrig er fun and all, men slagene er så.. uepiske. AIen bare står der og moser alle troppene sine i en klump og venter på deg, wow what strategy. Ikke den samme følelsen som å dundre inn i araberscum i midtøsten med hardt pansret riddere med den heiloge gud som sitt skjold.

Mirrors Edge: DLC, bedre enn orginalen, nå har de faktisk designet banene og ingen irriterende game-breaking fiender, bare good old jump wallrun, jump and sliiiiiide. Savner fortsatt en replay-funksjon dog.

Street Fighter IV, lover godt, men man får se om det har samme staying-power som SF3 hadde. Gleder meg uannsett til mad multiplayer sessions.
 
Har testa litt Drakenwang
sang
nå og dette var artige saker. Generisk fantasydill basert på et eldgammalt utdatert regelsett, men selve motoren og spillet er solid gjennomført. I praksis sånn Newerwinter Nightsene burde vært, men dissa tyskera eller hvem det er som har laga det har fått det til. Hundrevis av stats til folka, masser av quests og combat som kan pauses for å gi ordre når som helst er kos. ^^
 
Sanitarium, Escape from Monkey Island og Metal Gear Solid: Portable Ops. Først og sistnevnte har jeg aldri spillt gjennom, mens EMI har jeg spillt gjennom et par ganger tidligere. Sanitarium er dystre saker... :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sanitarium er også hella buggy så jeg yetipser deg om at det mest sannsynlig vil betale seg å lagre et nytt spill før du begynner på et nytt kapittel. Er minst to puzzles jeg har vært borti som har ordna seg slik at det ikke går an å fullføre dem, og det er litt sånn kjipt hvis du ikke har en reservelagring.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Jeg spiller Advance Wars: Days of Ruin, og selv om gameplayet er solid som bare det, som forventet, er faktisk historien, dialogen og karakterene så grønnjævlig elendige at det ødelegger litt. Hver eneste gang noen åpner munnen i det spillet merker jeg suget i magen etter at all forventning av kvalitet forlot kroppen min.

Merk at jeg spilte gjennom Tales of Symphonia uten å mukke med mer enn litt kjedsomhet. Det var vanilje i forhold.
 
Typing of the Dead tar opp kjærestens bærbare datamaskin mens jeg besøker henne i Oslo. Voice actingen er så knakende dårlig at det er underholdende, og ordene som må skrives er ... fantastiske.

Kan vær jeg kaster meg over ZOE: The 2nd Runner som var med PS2 samlingen hun fikk da jeg oppgrderte til PS3. Hvis noen vet hvordan jeg kan få tak i OST'en til Zoe spillene hadde jeg vært evig takknemlig.

Prøvde så vidt Marc Echos Getting Up, men lyden var uutholdelig ødelagt samt kom jeg fram til en bug som ikke lot meg komme meg videre etter å ha banket en overvektig tagger som kalte meg pussy nok ganger til å få et ''50 cent Blood On The Snad approval'' stempel.
 
Sanitarium er også hella buggy så jeg yetipser deg om at det mest sannsynlig vil betale seg å lagre et nytt spill før du begynner på et nytt kapittel. Er minst to puzzles jeg har vært borti som har ordna seg slik at det ikke går an å fullføre dem, og det er litt sånn kjipt hvis du ikke har en reservelagring.
Jeg er av den typen som aldri lager færre enn tre lagringer, om mulig. I dette tilfelle har jeg snart fylt ut alle 30 lagringsplassene. Er ikke superimponert over brukergrensesnittet (høyre for å bevege seg i et slikt spill er poengløst i mine øyne), men ellers et meget godt spill. Bugs galore, men det overlever jeg så lenge spillet er fullførbart.
 
Kan vel og nevnes at hvis du får problemer med å skifte disk underveis er enkleste løsninga å lage images av CDene og bare emulere dem. Sanitarium bør ikke stanses av noen få usle bugs.
 
Resident Evil 5: Ble ferdig med dette helga etter release, og kan med sikkerhet si at RE serien er ferdig med alt som heter skrekk. Coopen er solid, mens siktinga er så som så og får meg til å håpe at spillet ville vært bedre på PC (Tv mot skjerm argumentet, mus mot kontroll). Alt i alt var det et morro spill, passe vanskelig på normal og med et godt våpensystem.

Atmosfæren trekker opp, co-op AI og sikting trekker det ned..

GTA Chinatown Wars: Så vidt starta her, men så langt holder det alt rockstar har lovet og mer til... Gta 1 på DS, nam.


Fable 2:
Har ikke hatt 360 før nå, og jeg må si at dette er et spill jeg har hatt lyst til å spille siden release. Føles som en rail rpg til tider, men det er noe vittig i å ha 6 familier i forskjellige byer med 12 barn,
Selv om alle blir brutalt drept mot slutten
. Sånn RPG messig gir jeg den 6/10, men helhetsmessig kan det nå opp mot 8. Festlig.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tetris Blast på en old school Game Boy. Eneste Game Boy-spillet jeg finner.
 
GTA: Chinatown Wars er overaskende artige saker. Kontrollene gjør det de skal selvom kjøringa ikke er helt stabil. Det gjør derimot ikke no siden nesten ingen bryr seg om man kræsjer, selv politiet. Skytinga fungerer og, men det er foreløpig litt lite amunisjon. Også er minigamesene gøy. Skukke tru det, men å skru og dille for å starte en bil er engasjerende.
Har akkurat åpna dopslenginga og selvom det er ekstremt simpelt (kjøp når noen selger billig, selg det når noen kjøper dyrt og man får hele tida eposter med tilbud) så ble jeg sittende å dille med det i over en time selvom jeg egentlig hadde bestemt meg for å avslutte. :p

Planen var og å spille Madworld, men det hadde selvfølgelig ikke Platepromperiet fått inn. :argh:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er mulig det er samme problem med det som med House of the Dead, mange vil ikke ta det inn fordi de ser på Wii som en ren familiekonsoll og voldelige spill passer ikke inn i det bildet.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Chinatown Wars kom ikke frem til meg i løpet av uken, selv om det visstnok ble sendt på mandag/tirsdag :( Skuffet. Så da spiller jeg vel Proffen Layton på bilturen i morgen.
Så MadWorld er også ute? Oioi. Jeg henger lite med i spillverdenen for tiden.