Plukka opp Dynasty Warriors 6 igjen, og klarte endelig det brettet jeg har vært stuck på med Zhao Yun ... på åttende eller niende forsøket. Faens Liu Bei som alltid skal gå hen og daue hvis jeg ikke passer på han 80 % av tida. Brettet går slik: Løp fram, ta fiendebasen rett foran deg, løp ut, drep en general som kommer løpende opp bakken med en bøling soldater. Har du ekstra tid kan du angripe fortet rett nedenfor, men det er et par generaler der som kan ta litt tid. Omtrent nå kommer Wei-drittsekkene til å sette fyr på Liu Bei sin camp, hiv deg på hesten og svøm dit (du kan angripe fra hest i vann, så her er det en del gratis kills å hente). Ca fire generaler med regimenter er her, en av dem er ganske sterk, en av dem er abnormt sterk. Mens du sliter med dette, vil Zhuge Liang befale en retrett inn i steinlabyrinten. Du vil være opptatt med å få ræva di eid av han ubergeneralen med masse hit points, så du rekker ikke å komme deg inn sammen med Liu Bei og gjengen hans før dørene lukkes. Når du så endelig har clearet campen for fiender vil Lin Xu, en annen Wei-general, være på vei inn i labyrinten. Nå har du ca to minutter på deg til å komme dit selv (det er selvsagt mange regiment mellom deg og målet) for så å måtte navigere den (zoomet inn minimap hjelper). Er du flink kommer du deg inn til det midterste rommet før Lin Xu massakrerer sjefen din. Når disse generalene er døde, kan du endelig angripe det sørvestlige fortet sammen med hele hæren din. Puh!
Det neste brettet klarte jeg lett, og siste tok jeg på tredje forsøk. Hvis du driter i bonus-targets, kan du suse gjennom brettet før Cao Cao sperrer veien til slottet med et steinras. Og så er du ferdig!
Startet en ny story mode med Xiahou Dun, fordi Lodin sa han var tøff, men ... du skulle tro at en gigantisk stridsklubbe gjorde mer skade. I tillegg er han supertreg, og mens du prøver å treffe en general med et wind-up power attack, vil løytnantene hans stikke deg i ribbeina med sverdene sine. At Xiahou Dun slår vertikalt i motsetning til horisontalt hjelper heller ikke.
Tredjebrettet hans, Battle of Guan Du, er sinnssykt. To enorme hærer mot hverandre, og det er så ufattelig mange fiender på skjermen på en gang at det er helt overveldende. Brettet funker slik: Løp helt vest for å ta ut et regiment som prøver å snikangripe deg. Gå så mot det midterste fortet. Her vil det være, og jeg overdriver ikke, over tusen soldater og seks generaler. To av dem er veldig sterke, og alle har løytnanter. Daua tre ganger i dette fortet, og på siste forsøk hadde jeg bare noen få pixler med liv igjen. Hadde ikke Mousouen ladet seg opp så fort at jeg kunne fyre igang spesialangrepet mitt to ganger i minuttet hadde jeg aldri klart det. Endte med en kill count på like oppunder 1900 på det brettet. o_0
Dette innlegget ble litt lenger enn planlagt, men dere får iallfall en ide om hvordan spillet fungerer.
Det neste brettet klarte jeg lett, og siste tok jeg på tredje forsøk. Hvis du driter i bonus-targets, kan du suse gjennom brettet før Cao Cao sperrer veien til slottet med et steinras. Og så er du ferdig!
Startet en ny story mode med Xiahou Dun, fordi Lodin sa han var tøff, men ... du skulle tro at en gigantisk stridsklubbe gjorde mer skade. I tillegg er han supertreg, og mens du prøver å treffe en general med et wind-up power attack, vil løytnantene hans stikke deg i ribbeina med sverdene sine. At Xiahou Dun slår vertikalt i motsetning til horisontalt hjelper heller ikke.
Tredjebrettet hans, Battle of Guan Du, er sinnssykt. To enorme hærer mot hverandre, og det er så ufattelig mange fiender på skjermen på en gang at det er helt overveldende. Brettet funker slik: Løp helt vest for å ta ut et regiment som prøver å snikangripe deg. Gå så mot det midterste fortet. Her vil det være, og jeg overdriver ikke, over tusen soldater og seks generaler. To av dem er veldig sterke, og alle har løytnanter. Daua tre ganger i dette fortet, og på siste forsøk hadde jeg bare noen få pixler med liv igjen. Hadde ikke Mousouen ladet seg opp så fort at jeg kunne fyre igang spesialangrepet mitt to ganger i minuttet hadde jeg aldri klart det. Endte med en kill count på like oppunder 1900 på det brettet. o_0
Dette innlegget ble litt lenger enn planlagt, men dere får iallfall en ide om hvordan spillet fungerer.