Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan bytte tonics og plasmids hvis du finner en sånn der Gene-Bank eller hva det heter for noe igjen. Et hett tips er å vurdere nøye hva du bruker Adam til, det er bare en begrenset mengde i spillet og mye skrot å bruke det på.

Og spill på Hard.
 
Plukket opp litt forskjellige nye spill, gammelt og nytt. Til min overraskelse så har jeg blitt fullstendig hekte på Fight Night Round 3 :wtf:
Måtte ha litt variasjon fra GTA og COD4 :)
 
Mens jeg har blitt hektet på Final Fantasy Crystal Chronicles: My Life as a King.

Hadde ikke trodd det, men det er virkelig kos når man kommer inn i det. Byen min har vokst og blitt flott nå også, og så et luftskip sveve over den i dag. Yey!
 
L

Lord Negerbanan

Gjest
Du kan bytte tonics og plasmids hvis du finner en sånn der Gene-Bank eller hva det heter for noe igjen. Et hett tips er å vurdere nøye hva du bruker Adam til, det er bare en begrenset mengde i spillet og mye skrot å bruke det på.

Og spill på Hard.
ja dette er det spesielt viktig å tenke igjennom siden man ikke bare holder seg til plasmide gjennom hele spillet neida absolutt ikke det er jo sinnsykt givende å forsøke begi seg ut på kombosystemet og så utrolig effektivt å benytte seg av noe annet enn elektrosjokk man må jo nesten stoppe opp og drepe alle småpikene for i det hele tatt å få nok adam til all den ubrukelige dritten det er langt mer effektivt å variere litt på ammunisjon
 

oma

Village Drunk
Spillt litt videre nå, og det blir ikke særlig mer fengende egentlig, har tatt 2 big daddies, og døde på den 3. da jeg trodde det var lurt å gjøre det i en trang korridor

den andre big daddien jeg angrep hadde puttet lillesøsteren sin inn i ett hull i veggen, så når jeg drepte daddio, så var det ingen adam å hente... ble jeg eid eller hva?

og ja, de forskjellige plasmidene var ikke akkurat mindblowing, er nok telekineses og elshock på meg her i gården
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
en andre big daddien jeg angrep hadde puttet lillesøsteren sin inn i ett hull i veggen, så når jeg drepte daddio, så var det ingen adam å hente... ble jeg eid eller hva?
Du må følge etter Big Daddy-er helt til de henter ut en lillesøster fra ett av de hullene i veggen. De angriper deg ikke før du begynner å angripe dem.
 
L

Lord Negerbanan

Gjest
du kan jo uansett stoppe innom igjen senere og du får enorme mengder spenn og andre festelige greier fra likene deres
 

oma

Village Drunk
Så når jeg drepte den ene bigdaddien uten lillesøster, mistet jeg nettopp 80 adam?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei, du kan fortsatt stikke tilbake senere, såvidt jeg husker, å drepe den andre/nye/respawnede BDen, når han går tur med jenta.
 
L

Lord Negerbanan

Gjest
hvilket var det jeg nettopp sa da forøvrig kan du ta og beefe opp wrenchen din litt da blir den et effektivt forsvar om du vet å bruke den riktig dvs akkurat i det fiendene hopper mot deg da vil du få et tilfredsstillende lite knas i det nakkene deres brekker
 
Går i PS3 games for tiden. GTA IV, COD4 og Assassins creed. Savner MMORPGs, så blir nok at jeg hopper på Age of Conan når jeg får PCn min reparert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Negerbanan har rett. Et par powertonics, som for eksempel Wrench Jockey og den der som fryser fiendene dine gjør deg nesten ustoppelig med rørtang.
 
Du får Telekenis tilbake igjen. Bare spill videre.
Personlig syns jeg alt var temmelig heftig med Bioshock ... Sånn bortsett fra selve gameplayet. Det er solid (og greier). Men det blir for lite variert i lengden.

Men med mindre du føler noe stor glede i å bruke det lille slagvåpenet ditt, så skal du bare droppe å bruke den. Det er ingen grunn til å spare på skuddene.


Så, hva spiller Ferdinand nå? Jo da, jeg leker meg med Call of Duty 2.
Jeg har nå aldri vært så veldig engasjert i denne typen skytespill egentlig. Men i mindre doser duger det bra nok:)
 

oma

Village Drunk
Wrench Jockey er annskaffet, så den er digg. Gjør ikke frysegreien slik at man ikke får penger av folkene man da knuser? Var en kollega av meg som sa det, så jeg har egentlig aldri brukt den av den grunnen. Penger er nice.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Wrench Jockey er annskaffet, så den er digg. Gjør ikke frysegreien slik at man ikke får penger av folkene man da knuser? Var en kollega av meg som sa det, så jeg har egentlig aldri brukt den av den grunnen. Penger er nice.
Pah, det eneste du trenger spenn til er vel i all hovedsak ammo. Det lille du sanker av spenn får gå til EVE og helse. Etter å ha haxoret for 358765328976354287634258763452-te gangen.


Uansett: Eksplosive hagleskudd eier alt. Komb det med bier eller elektrosjokk, og storepappaene kan bare grine.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det du VIRKELIG trenger er en oppgradert armbrøst og litt proaim. Ett skudd med stålbolt knerter så godt som alle splicere hvis du treffer dem i pæra, og trap bolts er akkurat hva legen foreskriver for å mose fedre. Mekk en liten gauntlet for dem og lur dem inn med en granat. That's player style, baby.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Spilt mye Phantom Hourglass for tiden, og det er fantastisk digg. Tror ikke jeg kan huske å ha blitt så imponert over puzzles og generell innovasjon i noe Zelda-spill før. Masse stilige dungeons, bosser og nye elementer som Temple of the Ocean King, som jeg syntes var en fin måte å variere gameplayet på. Ikke det at det trengs, etter som hvert område i spillet bruker sine egne ideer. De jeg husker best er faktisk bosskampene, som den kampen mot et usynlig insekt, hvor den øverste skjermen faktisk viser scenen sett fra bossens egne øyne. Utrolig stilig :D

Er skikkelig imponert over dette. Eneste grunnen til at det ikke er Zeldaspill no.1 er fordi 1) det er ikke på konsoll, banalt nok, og 2) historien var rett og slett litt mongo, og ikke så mye driv i. Hva hadde for eksempel egentlig spøkelsesskipet med saken å gjøre?

EDIT: Speaking of tøffe bosskamper, så har jeg samtidig irritert meg skikkelig over at Zack and Wiki på død og liv insisterer på å ha med disse. Spiller mot det jeg antar er siste boss, nemlig noen klokkelignende greier i spøkelsesbrettet. Når alt kommer til alt går det hele ut på å løse gåter on the fly, mens kampen automatisk blir drevet fremover av en rekke kuttscener. Gjør en feil, og du blir sendt tilbake til start, og må lide deg gjennom de samme sekvensene på ny. Og jeg tror ikke det er et menneske på denne jord som kan klare dette i et forsøk, ettersom det krever prøving og feiling... Zack and Wiki har imponert meg mindre og mindre jo lenger jeg har kommet :/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, Zelda er kidnappa av spøkelsesskipet og du skal redde henne. Kan hende at det viser seg mot slutten av spillet at det var noe mer ved det skipet allikevel...? :p

Sånn ellers fikk jeg akkurat shurikens+lightning-geværet i Painkiller. Det brettet du får det på er ei diger bru midt i Alpene. De du slåss mot på den brua er ninjaer.
 

EagleJin

Bear Necessity
Gikk tilbake til Uncharted: Drake's Fortune for et par dager siden. Var så lur at jeg sletta den forrige saven. Manglet en del fra 100%, så det var ikke superille. Denne gangen skal alt finnes, ordnes, parteres og etes.

I tillegg må Guitar Hero 3 fullføres skikkelig. Etter en tre måneders pause ble Raining Blood, merkelig nok, fullført på hard. Welcome to the Jungle (extreme) venter...

Holder på med et maks-run av Castlevania: SOTN. Bare 5.8% igjen... :D
 
Topp