Hva spiller du for tiden?

Lodin

Der Waaaah
Jeg fant akkurat en utgave av System Shock 1 som vistnok kjører på moderne hardware så da skal jeg spille det. Håper bare jeg takler den bedritne kontrollen. Info hier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så nå planlegger jeg å kjøpe Resident Evil 4, som jeg aldri har prøvd. Kan avsløre at jeg ikke liker skumle spill, men har likevel lyst å gi det en sjanse siden man hører så mye godt om det :)
Hett tips: Resident Evil 4 er bare skummelt den første halvtimen. Og da bare sånn på en "hva faen er det egentlig som foregår?"-måte. Så blir alt avslørt, og så er det bare å traske gjennom resten av spillet. Som forøvrig er helt kongeartig, for all del. Men ikke noe skummelt.

Jeg fikk Metal Gear Solid 4 og en DualShock 3 i posten i dag, så jeg har testa det såvidt. Hadde bare tre kvarter til rådighet da jeg satte meg ned, dog, så jeg kom ikke lenger enn til det andre området på første brett. Uansett så virker det lovende. :D

Lodin: Takk for tips. :elsk:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Importert fra VG+? 50 CAD pluss porto i så fall.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Godt å høre Yetipants. Sjøl sliter jeg når jeg skal gjennom de atmosfæretunge møtene med Metroider i Metroid Prime, så jeg håper virkelig du har rett :D

Og enda et spill jeg nettopp ble ferdig med: Sam & Max: Abe Lincoln must die (den derre gratisepisoden). Morsomme greier, og derfinitivt beste point'n'click jeg har prøvd ^,^
 
Okey, må si Oblivion har fått fornyet sin tillit hos meg. Har spilt det på xboxen i kanskje en ukes tid siden nettet har vært nede og pcen har vært uinteressant.
Det tar seg veldig opp når man kommer igang med Dark Brotherhood quest-linjen for min del, og var nok vendepunktet til at jeg ble glad i dette spillet. Eneste som er et stort *meeeh* er når du får beskjed om at det er dukket opp ørten nye oblivion gates og du må stenge dem.
Er lvl 14 på min kahjit og koser meg med assassin kills hver gang jeg møter noen fiender.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg ga opp Oblivion da jeg innså at å levele opp ikke har noen hensikt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Øh, så la være å levle opp og fortsett likevel?

Jeg tror jeg nettopp ga opp på GTAIV. Det er mitt første 3D GTA-spill, og etter tre timer finner jeg ut at jeg ikke liker det. Nico er en stygg jøde, oppdragene er kjedelige, hvis jeg prøver å kjøre fort kræsjer jeg i alt mulig, og det at man må starte et oppdrag helt fra begynnelsen av selv om det bare var slutten av chasen du bomma på er superirriterende. Det er ingenting som gjør at jeg vil fortsette på det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Mye av gleden ved slike rollespill er at figuren man spiller blir sterkere, men i Oblivion kan den samme (kjempe-)rotta du møtte i spjellet ta livet av deg selv 10 timer inn i spillet. Da følte jeg det ble poengløst siden spillet ikke fenga meg på samme måte Morrowind gjorde heller.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Importert fra VG+? 50 CAD pluss porto i så fall.
Riktig svar. :) DualShock 3 + Metal Gear Solid 4 + frakt = 133 kanadiske dollar, som tilsvarer litt i overkant av 600 kroner. Bedre deal enn å kjøpe bare spillet i Norge (DualShock 3 er vel ikke engang tilgjengelig her ennå), og verdt å vente fire dager på i mine øyne. :p

Har spilt mer MGS4 i dag, og førsteinntrykket er at det er kosete saker. Det at grafikken topper alt annet jeg har sett (minus de digre verdenene i Crysis) gjør heller ikke så mye.
 

oma

Village Drunk
call of duty 4 som vanlig, ellers har jeg også tenkt å bli aktiv på www.urbandead.com igjen, sotte meg på "gjennoppta status" liste på brainstock.tk så jeg kan få "diplomet" mitt for å ha fullført opplæringsfasen, for så igjen å være med i Malton Fire Department som blir ledet av Department of Emergency Management.
 
Jeg spiller en del COD4, egentlig bare cod4. Har spilt litt MGS4 og, det er hawt!

Slo foresten ny rekord i streak, 40 :D (no camp yo) og ny knife streak, 15 :p
 
Holy crap... Det står det respekt av sushi!

Jeg har nå startet med å samle emblem i mgs4. Sjekket guiden nå(kun for kravene for de forskjellige emblemene mind you), og skal starte rolig med fox emblem. Jeg tror big boss emblemet skal by på store problemer. Man får forresten bandana og stealth på vanlig måte i dette spillet(runde det uten å bli oppdaget og uten å drepe noen) men de er nesten ubrukelige i dette spillet. Nok en gang. Jeg elsker dette spillet.

Edit: Å dette er litt pinlig, men hva er VG+? Link, noen?

Edit 2: Glem det. Google er min venn. Forutsatt at http://www.videogamesplus.ca/ er riktig.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg spiller masse Rock Band for tida. Kompis av meg har trommer and the works, så sessionene der er dritkule, men jeg spiller det en del hjemme på gitar også. PÅ en GH-explorer, må vite, siden Rock Band-gitarene er dritt. Helt firkanta hals, dritekkel strummefitte som ikke fungerer som en spak, drittknapper som er flere firkanter etter hverandre som sørger for at man uforvarende holder dem nede med tommelen hele tida og det er klin umulig å gli langs dem. Det går mao. ikke an å spille soloer med den. "Men den har jo sånne soloknapper" ja, og de dritt, like ille som de foregående knappene, bare mindre, i tillegg til at det er ganske vanskelig å veksle mellom de to settene.
Uansett, setlista er kul nok, noen litt dodgy representasjoner av enkelte låter, men jevnt over kult. DLC-en har jeg ikke sjekka enda, men jeg har hørt den er litt laber i forhold til hva de lovte (hva da, typ sju fulle album på launch?). Dette er GHIII-en jeg egentlig skulle ha fått. Jeg misliker de nye denoteringene litt, men ikke så mye, og det er fancy greier at man kan plukke opp mer starpower underveis mens man er i overdrive.
 
Holder nå på med The World Ends With You til DS og Metal Gear Solid 4. Begge veldig digge spill!
 
Startet akkurat Mass Effect te PC, og det virker digg... Det eneste er at "kampsystemet" (for å kalle det det) ikke har satt seg helt inn enda, men det går.
Ellers så spiller jeg meg alt av grafikk muligheter på det høyeste, og det ser helt sykt bra ut!!
 
Spilte nettopp igjennom Safecracker. enhver person som har en kveld til overs (3-4 timer, ++ hvis du er mindre smart ^^ ) burde prøve dette, gåteløsning på sitt beste. nå sitter jeg å leter etter lignende spill :) (og ja, jeg trenger hjelp til å lete) ^_^
 

oma

Village Drunk
Fikk metal gear the twin snakes i går i posten, og bare prøvde det litt. Har også lastet ned Beneath a Steel Sky fra Scummvm siden og prøvde det litt i går også, sammtidig som jeg driver litt i super mario world (ufattelig hvor mye av de hemmelige veiene jeg husker by heart) - driver også å gamer litt super mario sunshine, ett mario som virkelig er moro. Jeg syns faktisk det er det beste i serien :p