Hva spiller du for tiden?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Er nå på fjerdebrett i Ninja Gaiden Sigma, og jeg er stygt redd for at dette jævla spillet kommer til å gi meg et hjerteattakk. Greit, så langt har jeg bare daua to ganger (en gang på andre- og en gang på tredjeboss), og har fått Master Ninja-rank på to av bretta. Likevel, jeg føler at jeg sliter i omtrent hver eneste kamp, og på slutten av hvert brett er jeg helt tom for heale-greier, og det er kun det jeg bruker karmaen min på. Jeg holdt på å begynne å grine i den hangaren på luftskipet hvor du må drepe femti fiender på rad, hvor tre av dem angriper deg i nærkamp mens en eller to står og skyter på deg med pistol/granatkaster, men på et vis gikk det til slutt.

Jesus fuck.
 
Er jeg på jordet hvis jeg tror at de femti fiendene i hangeren er valgfrie? En sånn ekstra greie hvis du har lyst. Jeg er ikke noen sigma mester, så jeg vet ikke. Har fortsatt ikke spilt forbi Rachel, siden ho er møkk, og jeg orker ikke spille med ho. Men på alle de tidligere bretta fikk jeg master ninja og brukte nesten ikke items. I am the king.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jo, men du er fightinggame-nisse, så du er vant med kjappe comboer og konstant blokking/dodging i spill. Jo, de er på en måte valgfrie, men når man først går inn i det rommet kan man jo ikke bare stikke. Og så får du en sånn "extend life bar"-sak når du tar dem.
 
Jeg spiller king of fighters hvis jeg har en bestemt kamerat på besøk, siden han er den eneste jeg kjenner som liker spillet, og street fighter II, hvis jeg har nintendoen min i nærheten. Ellers så bekjemper jeg mine kamper kun i det virkelige liv, som den fighteren jeg er.:p
Hvis det var det du mente med kampgame nisse da. Jeg tror det du prøvde å si var, "Men Jostein, playstation kontrollen er jo en forlengelse av hendene dine. Utenom bilspill, sportspill og fightingspill type vs spill og gituar hero så mestrer du jo alt. Selvfølgelig klarer du master ninja på sigma. Du er forresten den beste jeg vet om på metal gear solid også."

Å Thinaran. Hva kan jeg si? Mestrer alt og den beste i mgs er vel litt å ta i men, hohoho, det blir nesten for mye, jeg rødmer.
 

oma

Village Drunk
Spiller MGS:TTS - og for dere som kun har spilt den versjonen, så må dere ta å spille orginalen, for cutscenes og sånt er... litt grunne? Sammenlignet med orginalen (som jeg har spilt for noen dager siden) så får man ikke skikkelig intrykk av historien nesten. Føler at de forteller det på en helt feil måte. Og de hongkongniserte filmsekvensene hjelper ikke akkurat på heller. Men kult med nytt gameplay, dog jeg syns det kanskje er litt vanskeligere? (har hørt at det skulle være enklere..)
 

oma

Village Drunk
FFS GUYS! hvorfor nevnte du ikke machinea lodin!

ellers tok jeg litt mer på MGS4 nå nettopp og kom til begynnelsen av akt fire og spillte litt der. Herregud så elsk begynnelsen på akt 4 er! (L) det er håp ^^
 
Nøyaktig så langt jeg har kommet på big boss emblemet. Det gikk enklere enn jeg hadde trodd.

Edit: Jeg har nå kommet til bossen i akt fire og tar tilbake alt jeg har sagt om dette gikk enklere enn jeg trodde.
 
For å få Big Boss emblem må du gjennomføre MGS4 på under 5 timer, med null kills, null alerts(caution er greit), null continues, null recoveryitems og du må gjøre det på The boss extreme. Det man får ut av det er Patriot geværet som the boss brukte på mgs3, en facecamo, hvis du ikke har gjennomført fox eller foxhound emblemet får du også solar gun og Thor .45 - 70. Når du gjennomfører dette emblemet kan du få tak i alle andre emblem, og dermed får du (hold deg fast) SNAKE EATER LÅTA FRA MGS3! Men det viktigste, du får heder å ære, fordi du har gjennomført det vanskeligste mgs4 har å by på. Du har også lite ammo, og du kan ikke kjøpe non leathal ammo av drebin på extreme. Beast versjonen av bossene kan du hammre løs på med hva du vil, jeg anbefaler, rail gun. husk at du tar beauty versjonen med non leathal våpen. Jeg er nå snart ferdig med big boss emblem, og håper bare at jeg rekker det i tide. Men siden jeg er helt på slutten av akt 4 å har spilt 3 timer og 3 minutter skal nok det gå bra. Lykke til! Er det noe mer du lurer på så er det bare å spørre. www.gamefaqs.com har også mye info.
 
Oh shit, såpass ja. :p
Jeg har runda spillet på naked normal, så jeg tror det blir jævlig vanskelig å kaste seg på Bigg Boss emblemet med en gang.
Får vel mekke det i løpet av ferien en eller anen gang.

Edit: Hvorfor faen skrev jeg "bigg" boss. >_<
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Spoilermerket bare for å være sikker.:p
Solar gun får du av å tømme stamina fra FROGS i Act 1 alle B&B for så å finne dokka til enhver. Du får en pistol fra første verdenskrig for å klare Hound og Desert Eagle, Long Barrel for Fox.
Men nå til Big Boss emblemet:
Hvordan tok du motorsykkelgreia? Og hvilken boss sliter du med i Act 4?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Spørs hva du mener. Den funker nå fantastisk bra mot Vamp, lurer på hvorfor...
:rulleøyne: