Hva spiller du for tiden?

MGS4, andre gjennomspilling. Null kills og Big Boss Hard. Fler begrensninger enn det gidder jeg ikke å sette meg. Om jeg ikke er lei, så blir vel tredje gjennomspilling kun for moro, uten noen som helst mål. Kanskje til og med på letteste nivå får å se hvor fort jeg kan løpe meg gjennom spillet.
 
Har fått veldig dilla på Pokemon D/P igjen. Prøver å samle alle som er der, som er mulig å få tak i uten å kjøpe flere spill... Fuckings griske nintendo.

Også spilt masse brawl med venner i det siste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Interessert i å bytte bort en Feebas eller? :gnoh:
 
Pokémon-protip: Det er noen pokémoner som kun kan fås ved å ha vært på noen eventer, MEN Action Replay til DS fikser biffen. Er juks, men unnskyldt, siden det er den eneste måten å få tak i nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det jeg sikter mot er å få National Dex, og de jeg mangler er Uxie, Azelf, Mesprit og Milotic. Siden jeg ikke orker å fiske gjennom hele jævla innsjøen i Mt. Coronet for å finne Feebas sånn at jeg etterhvert kan få Milotic, så vil jeg helst trade. Eller bruke Action Replay ja. :p
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Men i løpet av spillet treffer du da på en del trenere med Milotic. Du vet at det holder å ha sett den?

Om jeg ikke husker feil har sistemann i Elite Four en Milotic.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, han hadde ikke det. Kanskje sjampen selv har det, jeg daua på Lucario av alle ting. :(

Men ja, veit at det holder å ha sett dem, ellers hadde det spøkt litt siden jeg ikke kan få Palkia i spillet.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Stemmer det, mente Champen, bare regnet henne som en av Elite Four. Du får vel bare gjøre et nytt forsøk da ;)
 
Ble ferdig med MGS4 på Big Boss Hard, null kills og alle fem "dokkene" for å få Solar Gun. Nå har jeg spillt gjennom det to ganger. Kan hende det blir en stund til neste gang nå... og i så fall blir det kun på Liquid Easy eller noe i den duren.
 
Spiller alt for mye for tiden. Kjøpte MGS4 på lanseringsdagen, men har enda ikke fått meg til å spille gjennom det, så har bestemt meg for å fokusere på det. Ellers blir det mye Smash Bros Brawl multiplayer, noe jeg seriøst kommer til å spille aktivt i årevis fremover. Så fort jeg har kjørt gjennom MGS har jeg Okami for Wii stående for tur. Antar jeg i tillegg må vurdere å fullføre GTA4, som jeg ca har spilt meg ca 20 timer uti. På PCen har jeg gående et Age of Conan abonnement som jeg har fått moderat utnyttelse av til nå. Kjøpte spillet på lanseringsdagen, men har ikke kommet lengre enn lvl 31 på den første og eneste characteren jeg har laget. Age of Conan er virkelig et godt stykke bedre enn alt annet jeg har prøvd i sjangeren, men er fortsatt noe usikker på om jeg gidder å fortsette med det. Sånne spill tærer nok rett og slett for mye på min tålmodighet. : /

Har altså en del baller i lufta, men har godt og vel to uker til med sommerferie, så målet er hvertfall å få unnagjort MGS og kanskje Okami. Okami ser jeg forøvrig veldig frem til å komme igang med. :)
 

Lodin

Der Waaaah
Kommet et stykke i Resident Evil 4 til Wii og jeg må si at dette er et helt nytt spill for meg. Kan være fordi jeg har dårlig fargesyn, men i orginalen kunne jeg faen tute ikke se lasersiktet. Sier seg selv at det blir litt vanskelig å spille da så sessionene på GC bestod stort sett bare av banning og jeg ga opp i starten av borgen. Nå som jeg faktisk kan se siktet er det et helt annet ballspill. Det at man blir 100% mer nøyaktig med Wiimote er og en koselig bonus samt at jeg nå får testa bonusgreiene fra PS2 utgaven. ^^
 
Nesj.. var aldri noe problem her i gården, hvertfall. Eneste var vel at det ikke kom fram før man siktet på noe som faktisk ville reagere om man skjøt det. Man så det med andre ord ikke om man siktet på vegger eller bakken, som var noe forvirrende i starten.
 

Lodin

Der Waaaah
Som sagt har jeg dårlig fargesyn og gjennomsiktig rødt på mørk bakgrunn er ikke idielt. Sitter å følger med på en LP av GC utgaven (ligger alltid litt forran dem :p ) og jeg ser nesten aldri lasern der.
Tror de kunne fiksa det ved å gjøre den lysegrønn sånn som visse lasersikter er. :ermm:
 

Lodin

Der Waaaah
Ok, Broken Butterfly? Er det en sommerfuglegunner som er ødelagt og man finner deler til eller er den ferdig og awesome med et frustrerende navn?
Jævla spill ass. Åffer kanke dette stå når jeg titter på den?
 

oma

Village Drunk
BB blir 2 (om jeg husker riktig) bedre enn den beste på dmg når du har oppgradert _alt_, dog kun på dmg. Du finner andre våpen som har bedre loadetid capasitet osv (som er handgun det ogsås)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Protip: Har ingenting å si siden spillet er så jævla enkelt på Wii.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Nåja, det går fint an å gå tom for ammo på hard ihvertfall. Kjekt å ha noe som dreper litt fortere.