Hva spiller du for tiden?

For noen måneder siden kom jeg nesten til disk 2 av Grandia, men å spille det på en PS2 gjorde at det frøs på samme stedet gjentatte ganger. Har nå begynt heeelt på nytt på PS3, i håp om at det ikke skjer igjen. Men spillet er så føkkings deilig at det ikke gjør noe å se en del ting om igjen.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg rundet nettopp Mass Effect 2, en kort oppsummering følger: Noen ting var bedre enn ME1, en del ting var verre. Forenklet inventory var akkurat det jeg ville ha, planetskanning og manuell romskipsstyring kan dø og brenne. Universet og bakgrunnshistorien er fortsatt gull, men ikke like spennende som første gang man oppdaget alt sammen. Alt i alt så digga jeg det, og kommer til å kjøpe ME3. (Opps, spoila visst noe gitt.)

Største skuffelse:
Jeg romancet Tali og så fikk jeg ikke se ansiktet hennes selv da jeg (antageligvis) stakk pikken i henne! :(

CyberK

Finner ikke på noe.
For min del var jo det hele grunnen for å gjøre det. Det irriterer meg at samtaler med mannfolkene leder til interessante lærdommer om kultur og historie, samt mer innsikt i deres motivasjoner, mens samtaler med kvinnene nesten utelukkende handler om å komme inn i buksene deres. Jeg er både hyggelig og nysgjerrig, jeg endte opp med å gjøre alle kvinner på skipet klar for meg og sjalu på hverandre. Sikkert veldig bra for lagarbeidet...

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg tar poenget, men i virkeligheten får man jo lært spennende ting av å prate med kvinner selv om bukseinntrenging er utelukket av en eller flere årsaker. I spillet er det bare "Øh okay du valgte en annen dame enn meg, vi er fortsatt venner (og stoler på hverandre med livet som innsats) men vi kan bare ikke snakke sammen om ting lenger."

KAVIAR

Fikk endelig summet meg til å kjøre gjennom Arkham Asylum, etter at jeg fikk det skitbillig på det førjulssalget expert hadde, for de som husker det. Og det eide! Minnet ikke om så mye annet, så er nesten kjedelig at det kommer en oppfølger og tar bort det unike ved det. Oh well. Suger i challenges, da. Til tross for at jeg for en gangs skyld føler jeg mestrer kampsystemet rimelig bra (har 40x kombo-achievementen, i det minste) klarer jeg ikke komme over bronsje på de par siste combat challenges. Og det å få medaljer på predator-challenges var bare slitsomt lenger uti. Noen som har noe å fortelle meg om DLC-et, forresten?

En annen sak jeg har hatt liggende lenge uten å spille det, er Super Mario Land 2, som jeg kjøpte av noen her på froumet for flere år siden (trooor det var Nicholas?). Hadde aldri gameboy som liten, men prøvde det hos diverse venner. Vel, satt meg ned med det i helga og er nesten gjennom nå. Kontrollene tok en del tilvenning (mario hopper og faller helt anderledes enn i andre mario-spill jeg har vært borti), og nå sitter jeg fast på faens Wario. Levelen før han er en prøvelse av kjipe feller du bare må huske hvor er, uten et eneste checkpoint. Har sikkert brukt 20 liv hittil. Barhg. *prøver igjen*

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg synes combat challenges er kjedelig, mens predator challenges er teh shit. For meg er det kjempegøy å sitte og planlegge lenge hvordan jeg skal få til den ultimate, intrikate, og helt unødvendige måten å nedkjempe fiendene på som medaljene krever. Men så er det også meg som skaffet meg alle bonusgreiene i MGS2 ved å rane nær sagt alle soldater i spillet, noe som også krever mye planlegging. :p

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Spiller fortsatt ME2 her (THAR BE SPOILARS AHEAD), driver og sikrer meg lojalitet nå, er ca. halvveis. Er en del bullshit som før nevnt, og mineralscanning er så jævla bullshit, men ellers føles det ok. Jeg får ihvertfall lyst til å spille mer, og kampsystemet har nå blitt jævla gøy når jeg får alt til å klaffe med biotics; bare push! levitate! WARP! KABLOOIE! Kan kjempe enkelte kamper uten å fyre av et eneste skudd.

Spiller kjerring, og Jacob bortimot sier han vil pule meg når vi får tid, Tali har jeg så smått begynt å få til å te seg som en sjenert liten skolepike, hun resepsjonisten spruter formelig fittesaft så kåt era på meg, men jeg hadde henne på middag for å bli bedre kjent, også var det liksom sånn klipp også var det morran etter - betyr det at jeg porka henne? For jeg hadde vært så balls deep i ræva på hvem enn som nå kom på "middag for å bli bedre kjent" at kuken hadde stikki ut av kjeften på dem. Garrus er full isfront, kanskje det skjer noe når jeg lojaliteter ham. Trodde riktignok turians var dekka av hardt skall.

Jeg har forøvrig mad paragon og har levela som en morrapuler med masse sideoppdrag, og likevel har jeg ikke nok skills til å få Miranda til å slutte å grine over at hun krangla med Jack. Jeez.

Det eksisterer ikke et snev av homofili i dette MEet så nei, det har ikke blitt no pårei. Sansynligvis har du flørta for mye med Jacob og det er derfor Garrus driter i deg.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Men Tali er jo dødskeen på meg, vil dele draktsfære med meg og sånn.

Forøvrig så lolla jeg ganske grundig da jeg encountra ordet bosh'tet for første gang, og innså hvor siggen din kom fra.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Martin: Ingen har prøvd å tvinge frem lesbesex hardere enn Dirtyhoe Sherpard, som pulte rundt på chicks i eneren men måtte ta til takke men en fyr (Garrus seff) i ME2.