Hva spiller du for tiden?

Shinra85

Spillegals effort emo
Som en som ikke har kjøpt noe på xbl før; hvor mye ekte penger er 1600 poeng? Og kan man kjøpe direkte med kort eller må man ha poengdritt?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Alt går via Microsoft Funbucks på XBL, det er billigere å kjøpe på nett enn via poengkort i butikken og koster.. 160 spenn for 2000 funbucks eller noe.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Aight, takker

Da skal det nok bli noe SkaiRymms på'n far
 
Så der startet jeg på Residensen 2, som føltes voldsomt datert ut etter gamecube-spilla, men har allerede blitt vant til det og cummer bøtter av atmosfære-overload. <3

Fortsatt, en remake av toeren har vært på toppen av ønskelista mi i flere år nå.
 
Skuffa! Det er kun i engelske teritorier de slipper Dawnguard i dag. Spania og sånne høl må vente til midten av juli. Norge er dog tydligvis regna som engelsk siden den er ute her. :sukk:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Dawnguard er på vei ned! Har lyst å prøve det ut, men må straks på jobb til 21.00. Vi har heller ikke nett her nå, så må laste ned med 3G-tethering til burken :penga:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dratt ned, men fikk ånden over meg til å dra ned Trails Evolution samtidig. Noen runder TE først, da jeg allerede har råkka litt RPG idag
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har omsider fått ut fingeren og begynt å mesterrase litt igjen. Diablo III og Battlefield 3. Så om noen fortsatt spiller BF3, er det bare å rope ut (jeg er noob da).
 
Fikk endelig låne Snus Kjerra i Dragens Dogma og da ble spillet straks utfordrende igjen. Hu er nemlig ikke særlig bra ennå for å si det mildt. Men har slengt på a litt bedre klær og våpen jeg hadde liggende så det har kommet seg. Planen er uansett å myrde noen fiender av høy level så hu får med seg litt erfaring om dem samt masse rift crystals.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Har begynt å spille BF3 igjen etter at jeg gikk til annskaffelse av BF premium ( skammen ja skammen :penga: )
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Vurderer å skaffe meg BF3 på 360 igjen. Noen som fortsatt spiller det?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg leker med tanken på å plukke det opp igjen sjæl, men tror jeg drøyer til de ordentlige karta slippes, og ikke små CoD-korridorer som den siste visstnok er. Til høsten en gang mao??