Hva er det tid for? Det er tid for deng.
Wrestling Mpire er en serie som har eksistert i årevis og mekkes av en kar, Mat Dickie. Om det navnet lyder kjent så er det fordi han også har mekka The You Testament hvor man spiller Jesus sin trettende disippel. Der lærer man magi av Jesus samt at man kan wrestle med ham. Wrestlingbiten fra det spillet stammer fra WM og er høydepunktet.
Uansett har jeg spilla litt med en kar som heter Dan Malarky. Han er en svær branne og ble fort plukka opp av Maple Leaf Wrestling som da er en kanadisk liga. Etter Ca. ett år hvor han raserte alt og bare tapte en kamp har ting skjedd. Spillets utgave av WWE plukka han opp og lønna gikk fra 700 og no til 5000 dollars i uka. Pluss helseforsikring. Weewt!
Sjefen til ligaen er såklart Vince McMahon bare at han heter Victor McCoy i denne verdenen. Han er fortsatt en dick og den første matchen min er mot sønnen hans Shane\Shannon. Stort sett alle wrestlerne i spillet er basert på ekte folk bare med navn så ræva at kun Mat Dickie kunne kommet på dem.
Booyah! Dette blir en højdare.
Klokka dinger og jeg har tatt med et søppelspann inn i ringen. Jeg blir diska om jeg bruker det aktivt, men ingen bryr seg om jeg pælmer Shane inn i det.
Noe jeg såklart gjør. Legg og merke til den fine

en. Det er en fyr borti England som har pussa opp de fleste teksturene til dette og den plakaten donerte jeg.
Dommern er en dick og lar Vince komme inn i ringen for å lage faen så han får og smake spannet. Såklart ingen reprisalier.
Vince prøver seg igjen...
men må gi opp og jeg vinner ved pinfall.
Etter matchen får man fine avisoppslag. Stats og sånn oppdateres i forhold til matchen og om man virkelig skada noen kan de bli permanent ødelagte. Eller de kan dø. Dette er et wrestlingspill hvor man kan drepe folk.
Etterpå ber Vince meg inn på kontoret for å be meg om en tjeneste. Merkelig nok skal han ikke ha meg til å kysse ræva hans eller kaste møkkete undertøy på meg som i virkeligheten.
Han vil ha meg til å dømme en match... Mellom Matt Hardy og Undertaker. Ok.
Med seg har de såklart Jeff Hardy og Kane. Fordi dette spillet foregår i 1998 selvom og folk Som CM Punk og John Cena er med. Mat Dickie!
Matt Hardy er en ubrukelig fitte som i fjor ødela hele karrieren med fyllekjøring og bisarre youtuber. Han har på kort tid gått fra midtskiftet til WWE over til dassen TNA og endt opp med å underholde hillbillyer i diverse indieligaer. Sånt får smake stol.
Etter at jeg lett gir Taker seieren viser spillet sin litt smartere side. Jeg blir booka mot Matt i en burmatch fordi det vet at han er pissed etter at han tapte forrige match. Spillet er rent søppel, men noen ganger mye smartere enn alt annet på markedet.
Jeg vinner såklart lett, men er ikke ferdig der. Etter at Matt endelig greier å karre seg over buret går jeg løs på ham... med et sverd jeg fant tilfeldigvis. Prøved å kappe av ham en arm, men det gikk desverre ikke. Uansett, dette er et wrestlingspill som har sverd, pistoler og dynamitt samt at folk kan miste kroppsdeler. Og fortsette å wrestle.
Jaggu.
Tipper jeg snart får fyken, men det er like greit. Jeg har nemlig et hovedmål i spillet og det finner jeg ikke i WWE. Godeste Mat Dickie har et ego på størrelse med Derek Smart så han putter såklart alltid seg selv inn i spilla sine. Det skal jeg utnytte.