Hva spiller du for tiden?

Tuller faktisk seriøst lite, er beta tester for playstation online
Fikk det i posten idag til min store glede. Ble med en gang imponert av grafikken(tror ikke den er helt ferdig enda), veldig artig at hele skjermen beveger seg når man for eksempel skal kaste en granat som om man skulle kaste dritten selv, de våpene som jeg ha fått hendene på har foreløbig vært artige og bra detaljert, selve ladingen av våpenet var veldig bra laget. Men det som irriterte meg var at navnene til spillerene stod over hodene til folk selv om man ikke siktet på de som gjør det ltt vanskelig å gjemme seg, dette bør bli fikset før det endelige produktet er ferdig.
Er noen forskjellige moduser å spille på har selv bare prøvd deathmatch hvor det er alle mot alle i frekk UT stil med respawning med en gang etter død og den som har kverket flest folk etter tiden er ferdig har vunnet.
Så noe som het Team Deathmatch og Assault som sikkert går ut på å storme et eller annet.....


IN YOUR FACE MØTTAFØKKA!!!!!!!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@24.08.2004, 20.58
Tuller faktisk seriøst lite, er beta tester for playstation online
Fikk det i posten idag til min store glede. Ble med en gang imponert av grafikken(tror ikke den er helt ferdig enda), veldig artig at hele skjermen beveger seg når man for eksempel skal kaste en granat som om man skulle kaste dritten selv, de våpene som jeg ha fått hendene på har foreløbig vært artige og bra detaljert, selve ladingen av våpenet var veldig bra laget. Men det som irriterte meg var at navnene til spillerene stod over hodene til folk selv om man ikke siktet på de som gjør det ltt vanskelig å gjemme seg, dette bør bli fikset før det endelige produktet er ferdig.
Er noen forskjellige moduser å spille på har selv bare prøvd deathmatch hvor det er alle mot alle i frekk UT stil med respawning med en gang etter død og den som har kverket flest folk etter tiden er ferdig har vunnet.
Så noe som het Team Deathmatch og Assault som sikkert går ut på å storme et eller annet.....


IN YOUR FACE MØTTAFØKKA!!!!!!!
92727​
Åh, din heldiggris. Kan jeg komme å besøke deg? Hvordan er frameraten? Den ser ustabil på filmene, skjønner du.
 
Jeg kjøpte meg America's 10 most wanted på Playstation 2 igår!
Et FPS spill(ikke så mange av de til PS2) der du skal ta rotta på de 10 mest ettersøkte på FBI sin liste.
Osama Bin laden er kronen på verket og siste oppdrag.

Synes spillet var helt OK.
 
spiller litt Ground control 2, å det er faktisk veldig tøft.

begynte på nytt i Morrowind etter at jeg kjøpte meg expansion packene tribunal å bloodmoon for en tid siden. beste rpg på pc uten tvil...

spiller og en del Wings på Amiga, å det er knall tøft. utrolig bra første verdenskrig spill hvor du da er pilot, å flyr en DobbelDecker. jeg topper listene nå med 121 Confirmed Kills, å det er nesten 50 flere Kills enn den Røde Baron på andre plass. :tommelopp:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Skies of Arcadia Legends til GC, Ganske saa genialt og veldig underholdende RPG.
Spilt det i litt over 30 timer naa...

Spillet kom en gang ut til Dreamcast og GCkonverteringen er egentlig ikke saa mye aa skryte av (grafikken suger...)
Men det er i alle fall utrolig g0y
 

Lodin

Der Waaaah
Driver å kjører gjennom den engelske versjonen av Den lengste reisen. Kan ikke akkurat si at jeg er imponert over voice-actinga så langt.
Den Norske versjonen er sinnsykt mye bedre.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@25.08.2004, 20.14
Driver å kjører gjennom den engelske versjonen av Den lengste reisen. Kan ikke akkurat si at jeg er imponert over voice-actinga så langt.
Den Norske versjonen er sinnsykt mye bedre.
93173​
:kos:

Jeg trodde jeg var den eneste som likte den norske versjonen... :flau:
 
:forelsket: Den lengste reisen på norsk :forelsket:
 

Halky

Veteran bruker ;)
Fortiden spiller jeg Driver 3 og Splinter Cell 2: Pandora Tomorrow på X-BOX og Battlefield: Vietnam - WWII mod :) på PC.
 

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av {DP}Bjørn@25.08.2004, 21.18
hvordan er det?... har bare sett tittelen, hva er det for noe egentlig? synes om det da?  :svette:
93201​
Det er et klassisk point & click adventure spill ala de Sierra og Lucasarts pleide å lage. Det som er spesielt med det er at det er laget av Norske Funcom og orginalen var på Norsk. Desuten er det utrolig bra, et av tidenes beste adventure spill.
 
Jeg spiller Megaman Battle Network 4: Blue Moon på andre vanskelighetsgrad nå :D

Forresten, dere som spiller Den Lengste Reisen, har dere hørt noe om når til neste år oppgølgeren kommer ut? Gleder meg som en liten unge!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Oppfølgeren til Den Lengste Reisen kommer vel rundt juletider neste år, tenker jeg. Det kommer også til X-Box og PS2(bah).
 
X-Box og PS2 også? Bleh. Skal ha PC-versjonen uansett. Spillet heter Drømmefall forresten.

Spiller fortsatt Den Lengste Reisen, har nettopp begynt å spille Ragnarok Online (MobRO) og skal begynne på Suikoden for første gang idag. :svette: