Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Wario Land 3, Second Sight, Final Fantasy IX og Halo.
 
Beyond good and evil, Star wars kotor and return to castle wolfenstein (alle xbox), heroes of might and magic 2 (pc) og Harvest moon på gamecube. Går vel mest i Harvest Moon for tiden da.
 
Storkoser meg for tiden med F-Zero GX til GC. Nesten så jeg har lyst til å sette opp et scoreboard, som vi gjorde meg SSX 3 for en tid tilbake.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spiller Devil May Cry på PS2. Enda fetere enn jeg hadde forventet. Ingenting som å unngå et fiendeangrep ved å hoppe opp i lufta, fyre av 20 skudd fra dine doble pistoler, og avslutte med et vertikalt hogg til fiendens skalle.
 
Jeg har i den siste tiden begynt gitt the wind waker noe oppmerksomhet. Begynner snart på Ocarina of time også. Jo Farcry har jeg også spilt noe i det siste.
 
Alt mulig faktisk, laster ned ting og spiller det litt.
Men det jeg spiller ''for real'' er vel GTA III og litt Morrowind :)
 

Lodin

Der Waaaah
Hvis alt gåt i orden kommer jeg til å spille Burnout 3 på denne tiden i morra.
håperjegharfåttpengerhåperjegharfåttpengerhåperjegharfåttpenger
 
Spiller:
CC:Generals
BF:Vietnam
CS:Source
Joint Operations
RTCW:ET
Far Cry
Div Mods til HL
Anarchy Online

Ja jeg vet at det er en lang liste, men disse spillene veksler jeg på og spille på hele tiden.
Baserer seg veldig på humør, men en ting de har felles er at det er vold i dem alle :)

Må vel fokusere på 2-3 spill en stund for og bli skikkelig god og få meg en klan eller noe.
For øyeblikket er jeg jevnt over god i alle, utenom i CC:G som jeg er uber i, som GLA seff :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hei, kjære Utedo. "Glenn" er blitt kastet ut av forumet fordi han har vært slem, og kan derfor ikke svare deg. :)

Jeg spiller mye Burnout 2, snodig nok. Har kjøpt Burnout 3, men har ikke Xboxen her, så da blir det toeren istedet. Grafikken holder mål den dag idag. :D
 
Doom 3, fordi det er så skummelt at jeg ikke tør spille det lenger en 20 minutter i strekk. Hjelpe meg....