Hva spiller du for tiden?

Jeg er nettopp ferdig med halo på Legendary, så da har jeg tenkt å begynne på Morrowind igjen.
Jeg spiller også en del minesveiper på pc'en når jeg sitter o kjeder meg.
 
Holder på med det super-fantastiske-ultra-barske-ultimate-ninja-spillet, Ninja Gaiden, til burken. Ellers prøver jeg hardt og iherdig å runne Final Fantasy X, men den fissa av ei nest-siste boss voldtar meg mentalt meg hver bidige gang jeg sloss mot han.
 
Burnout 3, Street Racing Syndicate og Leisure Suit Larry: Magma Cum Laude.

Lastet ned riktignok, men så fort jeg får penger så går jeg til innkjøp av alle tre. Muligens.
 
The Sims 2. Og selvom det er litt flaut å innrømme det, så er det faderlig gøy. «Løp Dannyboi, bare et kyss igjen før du får oppfylt din evige drøm om tre damer på en gang»
 

epp

firm and correct
Jeg spiller for tiden:

PC: The Sims 2
Xbox: Outrun 2 (debug version)
GameCube: Wario Ware Inc.
GBA SP: F-Zero: GP Legend
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Gran Turismo 3

Orker ikke FF for tiden.
 
Er du syk?

Spiller for det meste Burnout 3 jeg, mens jeg venter på Fable. Er ikke så veldig glad i bilspill, men det er faktisk litt moro.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Er bare litt lei etter alle utfordringene i sommer. Når jeg får gjort meg ferdig med det jeg har å gjøre i FFVII, skal jeg ihvertfall ta en veldig lang og velfortjent pause fra spillet. Det er snakk om flere år.
 
Opprinnelig skrevet av GarlandG@14.09.2004, 10.04
Er bare litt lei etter alle utfordringene i sommer. Når jeg får gjort meg ferdig med det jeg har å gjøre i FFVII, skal jeg ihvertfall ta en veldig lang og velfortjent pause fra spillet. Det er snakk om flere år.
102464​
Men du kan fortsatt disponere deg til mulig hjelp, om vi skulle trenge det? :)

:kos:
 
Spiller for tiden: Metal Gear Solid: The twin snakes, SSX3, The legend of Zelda, Rokcy, Mario kart: Double Dash!! og Rayman. :totomleropp:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av SortUlv+14.09.2004, 09.07-->
<!--QuoteBegin-GarlandG
@14.09.2004, 10.04
Er bare litt lei etter alle utfordringene i sommer. Når jeg får gjort meg ferdig med det jeg har å gjøre i FFVII, skal jeg ihvertfall ta en veldig lang og velfortjent pause fra spillet. Det er snakk om flere år.
102464​
Men du kan fortsatt disponere deg til mulig hjelp, om vi skulle trenge det? :)

:kos:
102465​
[/b]
Selvfølgelig. ^_^

:kos:
 
spiller NWN(Never Winter Nights) for tiden...
er det noen andre som har det her??
 
Nå spiller jeg for tiden Pikmin 2, og det blir bare bedre og bedre. Fantastisk spill. En av de største titlene så langt i år. Men jeg tar fortsatt noen runder i Burnout 3: Takedown, og Pokémon Sapphire spilles fortsatt.
 
Diablo II, Doom 3 :tommelopp: